349 Kč za kompletní balíček péče o vlasy v luxusním kadeřnickém salónu. Regenerace, střih, masáž, zábal a foukaná pro ženy i muže. Jaro si žádá nový účes!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den Carolline,
Chci se jenom zeptat, je-li možné využití voucherů i
na střih + barvu a kolik voucherů je případně třeba zakoupit.
Díky a přeji příjemný víkend
Dobrý den,slečno Janičko,my jsme na Vás zapomněli..
Po otevření salonu tmavší typ byla kadeřnice z Moravy,velice šikovná a
milá,ale bohužel se vrátila domů.Nyní si můžete vybrat,oba naši
kadeřníci jsou šikovní,jinak to nejde-jen si vyberte holka nebo kluk !
Dobrý den, zkouším to znovu.)
Dobrý den, pracuje u vás pořád slečna (věkově, jinak nevím.), která
tam byla cca před rokem, sympatická, tmavší typ? Byla jsem s ní moc
spokojená, bohužel si nepamatuju jméno…
Za melír s voucherem je doplatek 1050,–Kč,děkujeme..
Ještě jedna odpověď na telefonický dotaz pro zdravotní sestřičky na Bulovce -používáme vlasovou kosmetiku LÓreal a Wellu,šampon a regenerace je od italského Gestilu a tyto výrobky si u nás můžete zakoupit např.šampon Gestil výživový nebo proti padání vlasů a reg.kondicioner Wonder je celkem za 430,–Kč a vydrží opravdu dlouho a fakt funguje.Na padání vlasů doporučujeme kromě těchto i Biosil tabletky- 90,–Kč,ale vše Vám poradíme osobně.Určitě vám to v nemocnici bude slušet! Díky…
Dobrý den,
jaký by byl doplatek za hustější melír na vlasy kousek pod
ramena? Děkuji
Voláte nám kvůli té objednávací době po-pá-10h-16h,je to čas určený k telefonickému objednání vaší návštěvy,jinak můžete přijít využít voucher, kdykoliv se vám to hodí,i v sobotu,i v neděli…
Ještě k otevírací době -od 1.4.2012 máme otevřeno
po-pá 9–20h
sobota a neděle-10–18h
telefon na objednání –222230971 od po-pá 10–16h
(z důvodu povozu hotelových lázní)
Děkujeme !
Milá Lenko,cena je pro všechny délky vlasů stejná,jen počítejte s trochu delší dobou regenerace a celé procedury cca 1h 20min.Děkujeme a těšíme se!
Dobrý den, cena voucheru je stejná pro všechny délky vlasů? Nebo se na místě doplácí? Vlasy mám dlouhé po lopatky.
Dovoluji si požádat klienty,z důvodu zaneprázdnění vám odpovím ráda na vaše dotazy po 19h,děkuji ..
Ahoj Carolline,byli jsme u vás s celou firmou-dostali jsme dárek od šéfa-určitě si vzpomínáte,byla u toho velká legrace,a byli jsme nadšeni !Nyní bychom si koupili my pro sebe a na oplátku i pro šéfa i s lázněmi.Ale měli jste otevřeno i v neděli,platí to i nadále ?Těšíme se na Mirečka a na vychlazené šampíčko…Pana ředitele objednáme k Martině na kávičku..Tak dovi !
Dobrý den, pracuje u vás pořád slečna (věkově, jinak nevím.), která tam byla cca před rokem, sympatická, tmavší typ? Byla jsem s ní moc spokojená, bohužel si nepamatuju jméno…
Paní Michaelo,tento balíček je určen pro danou úpravu vlasů,a přeliv
je stejně jako barva a melír s doplatkem.
Děkujeme a když se budete objednávat,kadeřníci Vám poradí,hezký
den !
Dobrý den,máme otevřeno od 9–20h i v sobotu,čas od 10h-16h -po-pá je
určen pro objednávání návštěvy.
Vouchery se nesčítají,ale odečtou se z ceny barvy nebo melíru.O praxi
našich kadeřníků není pochyb a rádi bychom Vás uvítali,aby jste se
přesvědčila !!
Jaký by byl doplatek za přeliv u vlasů polodlouhých a dlouhých? Šlo by vyměnit stříhání za přeliv či to nelze? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bylo by možné vouchery uplatnit i na střih s barvou?
Stačily by mi v takovém případě na hodně krátké vlasy jen dva
vouchery?
Ta úroveň profesionality by mě taky zajímala. Už jsem se jednou takhle
napálila. Sice chápu, že je to skvělý způsob jak získat praxi a
netvrdím, že lidi těsně po vyučení jsou úplně nešikovní-to určitě
ne, ale myslím, že je fér to oznámit jasně.
Dobrý den,
máte psanou otevírací dobu 10 až 16 hod, platí to i pro sobotu nebo jen
pro všední dny? Takto bych se tam těžko z práce dostala.
Děkuji za odpověď.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, budou stříhat zkušení kadeřníci, nebo učni?
Dobrý den,
přejeme vám všem hezké jaro a děkujeme všem našim zákazníkům za podporu a krásné ohlasy a vzkazy.
Paní Evo v našem salonu pracuje kadeřník Mirek –9 let praxe a je účastník několika známých přehlídkových
akcí, stejně tak kadeřnice Martinka, která se starala o
soutěžící Miss r.2009, atd…
Vše se od nich dozvíte při osobní návštěvě
a všichni doufáme, že budete spokojeni a stanete se klientem naší VIP Partičky – stačí jen jedna návštěva a obdržíte poukaz na další
návštěvu v této hodnotě, 20% slevu do našich lázní, na ubytování v hotelu a na celé menu naší restaurace po celý rok.Tak tedy na viděnou
a společně s novým a ozdraveným účesem a dobrou náladou budete
připraveni na nejkrásnější roční období !!!