Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Podzimní relax pro turisty nedaleko Litomyšle: procedury, polopenze a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu renospond@renospond.cz nebo na telefonu +420 469 321 282 (denně od 8 do 20 hodin).
- Dokoupení masáží a wellness služeb je možné, doporučujeme služby objednávat alespoň 14 dní před nástupem na pobyt.
- 2 děti do 11,9 let na přistýlce má pobyt zdarma v rámci voucheru (bez stravy)
- Příplatek za snídani: 50 Kč/dítě/noc, večeře 80 Kč/dítě/noc (poloviční porce).
- Další děti do 11,9 let: 260 Kč/noc se snídaní; večeře: 80 Kč/dítě/noc (poloviční porce).
- Třetí osoba ve věku od 12 let na přistýlce: 400 Kč/noc s polopenzí.
- Dětská postýlka: 100 Kč/pobyt.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt pro dva s vlastním sociálním zařízením v termínu 16.-18.11. Bohužel v online rezervaci mi tato možnost nejde. Je nějaká možnost zarezervovat si tento termín? Děkuji Ilková
Dobrý den, v tomto termínu bohužel již nemáme volný pokoj s vlastním sociálním zařízením. Přeji příjemný den. Sabina Shorná
Dobrý den, moji rodiče měli u vás wellness pobyt letos na jaře, 3 dny a 2 noci. Byli maximálně spokojení. Prosím vás, nabídku máte nyní časově omezenou, šel by pobyt opět koupit teď a uplatnit až na jaře?
Dobrý den, jsme moc rádi, že se ridučům u nás líbilo. Během týdne by měla být spuštěná nová akce, kde budou poukazy s platností do konce dubna. Přeji krásný víkend. Sabina Shorná
Dobrý den.Máte volný termín 22–26.10?Máte na pokoji s vlastním.soc.zeřizenim televizi?
Dobrý večer, pokoj s vlastním sociálním zařízením mohu nabídnout až od 30.10. Přeji krásný večer. Sabina Shorná
Dobrý den,chci se zeptat zda ty wellness procedury jsou pro 2lidi nebo jen
pro jednoho?
Děkuji
Dobrý večer, wellness procedury jsou 1× na poukaz. Dva lidé si můžou procedury mezi sebe rozdělit. Přeji příjemný večer. Sabina Shorná
Dobrý den chci se zeptat jestli máte volné termíny na 4 dní 12–15.10.2018 pro dvě osoby s vlastním sociálním zařízením ? Děkuji.A.C
Dobrý den, v tomto termínu bychom měli volný pokoj na depandance. Je to ta levnější varianta se společným sociálním zařízením. Přeji hezký den. Sabina Shorná
Dobry den, chtela bych se zeptat jestli by nebyl nahodou volny termin 19 – 21 rijna pro dve osoby s vlasntim socialnim zarizenim. Dekuji za odpoved Brucknerova
Dobrý den, je mi velmi líto, ale v tomto termínu bohužel nemáme volný pokoj s vlastním sociálním zařízením. Přeji příjemný den. Sabina Shorná
Dobrý den,prosím byl by možný pobyt od 27.9.do 29.9.2018 pro dvě osoby za 2390 kč na dvě noci?
Dobrý den, je mi velmi líto, ale tento termín máme již vyprodaný. Přeji příjemný den. Sabina Shorná
dobry den,dnes vam dosla platba za obj.darkoveho pobytu,kdy prosim mohu cekat informaci,ze jste platbu obdrzeli?diky
Dobrý den, Vaše platba příjde na účet slevového portálu. Zavolejte prosím operátorce, ona Vám jistě ráda informaci podá. Přeji krásný den. Sabina Shorná
Dobrý den máte volný termín na 2 noci pro 2 osoby 5–7.10?popřípadě nějaký víkend v listopadu?
Dobrý den, ano v tomto termínu máme ještě volný pokoj. S pozdravem Sabina Shorná
dobry den,zarezervovala jsem si darkovy poukaz a chci se zeptat,jestli mi prijde email s platebnimi podminkami atd.?svuj jsem do obj.uvedla…dekuju Martina
Dobrý den, Martino, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt pro 2 rodiny ve 2 pokojích. 1× 2dospělí a 1 dítě 5 let, 1× 1dospělý a 2 děti – 6 a 9 let. Termín pobytu 27.-30.10.2018. Možno i pokoje se společným sociálním zařízením. Máte volnou kapacitu a je možné uplatnění voucherů? Děkuji Linhartová
Dobrý den, pokud byste měla zájem o hotelové pokoje mohu nabídnout termín 28.-30.10. , v termínu 27.-30.10. mohu nabídnout pokoje na depandance. Přeji hezký den. Sabina Shorná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chtela jsem se zeptat, zda jde pobyt cerpat z FKSP. A jak v pripade postupovat. Dekuji M.
Dobrý den, ano je to možné. Stačí poslat požadavek na recepci renospond@renospond.cz S pozdravem Sabina Shorná