Jediné running sushi v Hradci Králové: 2 hodiny neomezené konzumace
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chci si zarezervovat místa na running sushi, ale vůbec se od rána nemůžu dovolat. Telefon mi hlásí, že volané číslo je bud' vypnuté nebo nedostupné. Nevíte, co se tam děje? Mají pořád stejné číslo mobilu 778516616 ? Děkuji za odpověd'. K.
Dobrý den, Květo, telefonní číslo jsme ověřovali a v pořádku jsme se dovolali hned napoprvé :) Zkuste to znovu a v případě že se znovu nedovoláte, obraťte se na naše zákaznické oddělení vip.podpora@slevomat.cz, +420 222 745 354. Hezký den :)
Dobrý den
máme zakoupený ú vás dva vaucery a na večeři chceme jít ve 4 .A tak se
chci zeptat ti dva co půjdou s námi můžou také neomezeně konzumuvat dvě
hodiny v restauraci a útratu sí zaplati zvlášť nebo budou moci si vybrat
jenom z jídelního lístku? Děkuji.
Dobrý den, Naďo, Vaši přátelé si mohou sushi dopřát s Vámi, pouze pak zaplatí útratu zvlášť za sebe. Pokud ale půjdou s Vámi, mohou zvážit také zakoupení voucherů, cenově jim to vyjde lépe, než kdyby platili až na místě :) Hezký den
Dobrý den, obdržela jsem dárkem voucher na všední dny, bylo by možné přijít o víkendu a doplatit na místě rozdíl?
Dobrý den, Aneto, pro co nejpřesnější informace Vám doporučím obrátit se přímo na restauraci +420 778 516 616. Hezký den
Dobrý den, objednala jsem si voucher a platba zasílala ve čtvrtek ale voucher nedorazil, kdy ho mohu očekávat?
Dobrý den, Barboro, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den, Honza
Pro kolik je tento voucher lidí ?
Dobrý den, Bronislave jde o running sushi pro 1 osobu. :) Hezký den
Dobrý den. Mám voucher od 10:00 do 17:00. Mohu ho uplatnit před 17h a konzumovat i po 17h? Nebo musím ukončit konzumaci do 17h? Děkuji
Dobrý den, Petře, voucher můžete využít s příchodem nejpozději v 16:59. Hezký den :)
Dobrý den, je možné, aby u jednoho szolu seděli 3 zákazníci s voucherem a jeden si vybral z jídelního lístku? Děkuji
Dobrý den, Michaelo, nemusíte se bát, že čtvrtého hosta vyhodí, když bude sedět s vámi. Určitě si může přisednout zákazník, co si vybere z jídelního lístku. Hezký den :)
Dobrý den, poslala jsem platbu v pondělí a voucher stále nemám. Ráda bych ho darovala, prosím o informace. Děkuji
Dobrý den, Petro, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den jak u vás získat voucher a jak a do kdy zaplatit když toto chciaž na leden nebo únor.
Dobrý den, Milane, jedoduše kliknete na tlačítko „koupit“ a poté budete postupovat dle instrukcí v nákupním košíku. Voucher Vám pošleme na email ihned po obdržení platby na náš účet :-) krásný den
Dobrý den. V pondělí jsem zaplatil 2 vouchery na neomezenou konzumací sushi. Kdy budou zaslány vouchery?
Dobrý den, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, v pondělí jsem u Vas zakoupila voucher pro dvě osoby na running sushi, ale platba proběhla až dnes. Chci se zeptat kdy mi přijde voucher na mail,dekuji.
Dobrý den, Simono, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, před chvíli jsem u Vás objednala voucher na running sushi.
Ráda bych se zeptala, za jak dlouho mi přijde na mail?
Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, Marie, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, platí poukaz i v elektronické verzi nebo musí být jen vytisknutý
Dobrý den, Aneto, poukaz je možné mít i v elektronické podobě. Kód poukazu pak stačí nadiktovat při placení. Hezký den :)