Dobrý den, dnes v 18 hodin jsem zaplatila 2 vstupenky a myslela, že mi
přijdou vstupenky mailem . Teprve po přečtení podmínek uplatnění
vstupenky jsem zjistila, že vlastně nevím č. voucherů, které mezitím po
vypnutí PC zmizely. Můžete mi je poslat znovu ? Děkuji Eva Gojdová
Eva Gojdová
Omlouvám se, můj předchozí dotaz je bezpředmětný, našla jsem vouchery
ve spamu. Děkuji Eva Gojdová
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme
vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail
dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz.
Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše
pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého
uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po
přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po
kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery.
Pěkný den
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, k Vaši další odpovědi jsem se dostal až posléze :)
Tak jsem rád, že se voucher našel a vše je v pořádku :) Hezký
zážitek
Runčíková Hana
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak zjistím čísla sedadel, která
zaplatím. Děkuji Runčíková
Divadelní produkce
Dobrý den, pošlete prosím čísla poukazů na email filip.schauer@m-d-p.cz.
Divadlo Vás pak bude informovat o zajištění sedadel v sále. Vaše
vouchery budou sloužit jako vstupenka.
Děkuji,
K.Schauerová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dnes v 18 hodin jsem zaplatila 2 vstupenky a myslela, že mi přijdou vstupenky mailem . Teprve po přečtení podmínek uplatnění vstupenky jsem zjistila, že vlastně nevím č. voucherů, které mezitím po vypnutí PC zmizely. Můžete mi je poslat znovu ? Děkuji Eva Gojdová
Omlouvám se, můj předchozí dotaz je bezpředmětný, našla jsem vouchery ve spamu. Děkuji Eva Gojdová
Dobrý den, Evo, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, Evo, k Vaši další odpovědi jsem se dostal až posléze :) Tak jsem rád, že se voucher našel a vše je v pořádku :) Hezký zážitek