Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Continental Hotel v Budapešti: špičkové ubytování se snídaněmi a wellness

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,6 / 5
Continental Hotel Budapest**** Superior Budapešť - Maďarsko (mapa) 171 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Nikola Simkova

Dobry den,
je nutne parkovat v miste hotelu za poplatek.nebo muzeme parkovat jinde?

 Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Nikolo, samozřejmě nemusíte využít možnosti placeného parkování, tato služba je nabízena za poplatek, tudíž je volitelná. Pěkný den, Honza

Veronika

Dobrý den, je v ceně parkovné u hotelu po dobu pobytu? Děkuji Veronika

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko, parkovací místo stojí 18€ za noc. Hezký den, Simča :)

Kristýna Ostrá

Dobrý den,

bylo by možné zakoupit 2× voucher pro 2 osoby v termínu od 23.-25.11.2018?

Moc děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kristýno, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Simča

Monika

Dobrý den, měli bychom zájem o rezervaci na 3 dny v termínu od 25–27.12 nevíte zda je stále volný tento termín? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Moniko,

v tento termín bohužel hotel již nemá volno =(

Přeji hezký den, Adéla

Zelmira

Dobrý den můžu se zeptat jestli máte volný termín od 28_30 děkuji pro dvě osoby

Slevomat.cz

Dobrý den,

bohužel, toto datum volné není.

Hezký den, Adéla

Pavla Vlkovská

Dobrý den, raději se zeptám. Cena je uvedena za pokoj, tudíž mi pro 2 osoby stačí 1 voucher? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Pavlo,

ceny v této nabídce jsou uvedeny pro 2 osoby a na jeden pokoj =)

Přeji hezký den,
 Adéla

Aleš Lejček

Dobrý den, je prosím možné zjistit zda by nebyl k dispozici termín 23.-25.12.2018?

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Aleši,

v nabídce v online kalendáři vidím termín 23.-25.12.2018 stále volný.

Přeji krásný den, Adéla

Kateřina

Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat když si pobyt na 3 noci 4 dny zarezervuji online, po jak dlouhé musí být odeslána platba. Nebo pokud je požadovaná zatím jen záloha..

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, pokud si vybíráte pobyt na termín online, je potřeba platbu provést ihned při dokončování objednávky. Pěkný den

Jarmila Szurmanová

Dobrý den, zaplatila jsem si před třemi dny pokoj standard v uvedeném hotelu v období od 20. – 22.12.2018, a to prostřednictvím kreditů Edenred. Kdybych ji chtěla zrušit, vrátí se mi kredity? Nebude s tím žádný problém?
Děkuji za odpověď.
 Jarka

Slevomat.cz

Dobrý den, Jarmilo, voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354. Pěk­ný den

Marcela Rusnáková

Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt na 3 noci od 29.11. do 2.12. pro 2 dospělé osoby a 1 dítě 13 let. Je možné objednat 1 pokoj standart pro 2 a pro třetí osobu připlatit jednolůžkový pokoj standart? Jaká bude cena za ubytování v jednolůžkovém pokoji? Předem děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Marcelo, je nám líto, ale momentálně je u této nabídky v online rezervacích k dispozici pouze jeden pokoj. Můžete si možnost druhého pokoje včetně ceny ověřit přímo s hotelem Continental e-mailem na continentalreservation@zeinahotels.com nebo na tel. +36 18151000. Za­koupíte druhý voucher bez termínu a kod jim zašlete pro závaznou rezervaci druhého pokoje. :) Rezervace však probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e-mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný den

Anna Grimova

Dobrý den, je ještě nejaka sance ziskat termin 12.-15.1.2019?

Slevomat.cz

Dobrý den, Anno, je možné zkusit ještě kontaktovat přímo hotel s žádostí o daný termín na e-mailu continentalreservation@zeinahotels.com nebo na tel. +36 18151000. Re­zervace však probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e-mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný den

Philipp Fomin

Dobrý den
zaujala vaše nabídka, ale potřebujeme pro 3 osoby, jak to bude vypadat?

 děkují

Slevomat.cz

Dobrý den, Philippe, bohužel v pokoji Standard není možná přistýlka. Pěkný den

Markéta

Dobrý den,chteli bychom jet tři,jak máme postupovat v objednávce? Dě­kuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Markéto, přistýlka na pokoji bohužel není možná. Pěkný den

Vladimír

Dobrý den, nenašel jsem nikde info o zvířatech (malý pes) ?

Slevomat.cz

Dobrý den, Vladimíre, bohužel pobyt s domácím mazlíčkem není povolen. Pěkný den

Marcela Rusnáková

Dobrý den, je možné uplatnit voucher pro 2 osoby i na ubytování v apartmánu nebo rodinném pokoji? Jde nám o to, aby byly ložnice oddělené (1 + 1 ).
Předem děkuji za Vaši odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Marcelo,

voucher je určený jenom na pokoj standard. Pokud byste požadovali jiný pokoj, je nutné jej domluvit s hotelem.

Přeji hezký den,

 Adéla

Jana

Dobrý den,
chtěli bychom objednat ubytování na dobu od 27. 12. do 30. 12. 2018. Jak zjistím, že je v této době volno?
děkuji
J. Fridrichová

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, pobyt není možné bohužel využít od 29. 12. 2018 – 1. 1. 2019. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den

Katka

Dobrý den, jak je to s platbou do kdy je potreba uhrada od rezervace ?
 Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Katko,

pokud budete objednávat pobyt bez termínu, platbu můžete zaslat nejlépe do 2 pracovních dní. Pokud budete objednávat pobyt s termínem, platbu je nutné provést ihned prostřednictvím online platby kartou.

Přeji hezký den,
 Adéla

Hana Vaverková

Dobrý den, měla bych zájem o tento hotel v březnu 2019. Jak na to?
Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, tato nabídka je pouze do února 2019. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel třeba na e-mailu continentalreservation@zeinahotels.com. Pěkný den

Jana

Dobrý den, chtěli bychom jet s přáteli. Jak objednat 2 pokoje na 1 termín? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, je nám líto, ale momentálně je u této nabídky v online rezervacích k dispozici pouze jeden pokoj. Můžete si možnost druhého pokoje ověřit přímo s hotelem Continental e-mailem na continentalreservation@zeinahotels.com nebo na tel. +36 18151000. Za­koupíte druhý voucher bez termínu a kod jim zašlete pro závaznou rezervaci druhého pokoje. :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru