Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Dárek pro vášnivé houbaře: Otevírací nůž na houby s gravírováním vlastního textu

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Děti
Storno podmínky
Barbora

Dobrý den, nabídku jsem měla v oblíbených a dnes jsem chtěla objednat a již není aktuální, přičemž měla být až do prosince. Bude nabídka znovu aktivní? Děkuji

GravoShop.cz

Dobrý den, v akci na Slevomatu bylo 487 kusů a ty jsou již vyprodané. Letos už zřejmě další nespustíme. Avšak můžete objednat přímo na eshopu: https://www.gravoshop.cz/cz-detail-901795787-nuz-na-houby-gravirovani-textu-na-rukojet.html

Veronika Glasova

Dobrý den,
nestihla jsem nůž objednat, bude prosím ještě v nabídce?
Děkuji moc :)

GravoShop.cz

Dobrý den, do Vánoc už zřejmě nebude. Avšak můžete objednat přímo na eshopu: https://www.gravoshop.cz/cz-detail-901795787-nuz-na-houby-gravirovani-textu-na-rukojet.html

Michaela

Dobrý den, ráda bych objednala nůž i psí známku. Lze oboje v jedné objednávce? Jak je to pak s kódy? Děkuji.

GravoShop.cz

Dobrý den, lze sloučit více druhů zboží do jedné objednávky. Kódy voucherů vyplníte u každého produktu zvlášť.

T.

Dobrý den,
jak mám prosím zvlášť zaplatit za dopravu? Objednávku mám už dokončenou, zboží mi má přijít do zásilkovny v Brně na Nových Sadech, ale nemám žádné info kam platbu za dopravu poslat.
Děkuji
 T.K.

GravoShop.cz

Dobrý den,

po odeslání objednávky Vám platební informace přijdou na email.

Zdeňka Kusáková

Dobrý den právě sem objednala nůž na houby ale zapomněla sem tam připsat aby na tom nožíku bylo napsané tohle: Radečkovi od Martinky.je to možné ještě. Napsat?pokud ne tak objednávku chci zrušit.dekuji za rychlou odpověď

GravoShop.cz

Dobrý den, dnes nám žádná objednávka s nevyplněným textem nepřišla.

Dana Svobodová

Dobrý den, 3.10.2018 jsem si zaplatila dva nože na houby, platba dávno odešla z účtu a stále nemám voucher. Nevím kde je problém. Můžete mi prosím dát vědět? Děkuji

GravoShop.cz

Dobrý den,
odesíláme do 3 dnů od obdržení platby. Napište mě prosím na email obchod@gravoshop.cz číslo objednávky a obratem Vám odepíšu v jakém stádiu se objednávka nachází.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru