Relax ve špičkovém 4* hotelu Sun: wellness procedury, polopenze, bazén
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,Chtela bych pobyt pro 2 osoby ale na 4 noci,takze musim koupit vouchery 2 ze?Mate volne terminy v dubnu a pokud ne,mate v breznu?Dekuji!
Dobrý den, Marcelo, ano je to přesně tak jak říkáte. Zakoupíte vouchery a pro informace o volných termínech kontaktujte přímo hotel. Hezký dne :)
Dobrý den,
Jedna se o nabídku na Slevomatu – Relax ve špičkovém 4* hotelu Sun:
wellness procedury, polopenze, bazén, tak asi to bude hotel 4* hotel Sun.
Dobrý den, ano jedná se o 4****Hotel.
S pozdravem
Jana Zbořilová
Rezervační oddělení
Dobrý den, měli by volný pokoj pro dva v termínu 11.12– 13.12.? Moc děkuji
Dobry den,
dekuji za Vas email a zajem o nase sluzby.
Prosim o upresneni o ktery z nasich hotelu budete mit zajem. Jsme centralni
rezervacni oddeleni.
Dekuji za informaci.
Dobrý den, je možné pobyt přes týden(od neděle) prodloužit o jeden
nebo 2 dny, tj do čtvrtka nebo do pátku? Je v Hotelu výtah? Byl by volný
termín od 18 nebo od 25.11?
Děkuji za odpověď!
JIří Poděbradský
Dobry den, mame volno od 25.11. Prodlouzit o jeden den je mozne za 2000kc / noc / polopenze. Pokud byste chteli prodlouzit o 2 dny, je potreba koupit 2× voucher. Dekuji a preji hezky den
Ano, v hotelu mame vytah. Dekuji
Dobrý den,je možno tento pobyt prodloužit o jeden den -to znamená
čtvrtek až neděle ?
Děkuji
Dobry den, prosim o upresneni, ve kterem terminu mate rezervovany pobyt? Dekuji
Dobrý den. Bylo by možné místo zábalu a masáže dát parafínové rukavičky? Děkuji Jana.
Dobrý den,
procedury jak uvedeno ve speciální nabídce, nelze měnit
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne,
Jana Zbořilová
Rezervační oddělení
Dobrý den, vidím že nabídka je platná až od 4.11. ale zmiňujete možnost pobytu v druhé polovině října. Bylo by tedy volno druhou půlky října, víkendový pobyt pro 2 osoby na 3 dny? Případně máte volno první víkend v listopadu? Děkuji za odpověď
Dobrý den, zmínku o pobytu mimo vymezený termín jsem nikde nenašel, poradíte mi, kde jste tuto informaci našla? :) Pobyt je možný opravdu až od 4.11.2018. Pěkný den
Dobrý den, měli by jste 1× pokoj pro dva v termínu 21.- 23.9.? Děkuji, Tomáš
Dobrý den,
omlouvám se za pozdní odpověď, v uvedeném termínu nemáme volnou
kapacitu.
S přáním hezkého dne,
Jana Zbořilová
Rezervační oddělení
Dobrý den, jak je to prosím se vstupem do sauny? Děkuji
Dobrý den, v hotelu Belvedere sauna není. V hotelu SUN je vstup pro
ubytované hosty zdarma,
S přáním hezkého dne,
Jana Zbořilová
Dobrý den pobyt v říjnu není možný? Nejlíp v první půlce? Děkuji Žižkova
Dobrý den, paní Žižková, voucher lze využít pouze v období 4. 11. 2018 – 18. 4. 2019 a to dle dostupných kapacit. Ubytování v říjnu dle stanovených podmínek nabídky možné není. Hezký den.
Dobrý den chtěli by jsme Vás navštívit dostaneme se tam s vozíčkářem a máte i pro něj ubytování dekuji
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jestli když by jsme chtěli Vás navštívit ještě se tam dostane vozíčkářem i ubytování pro něj děkuji
Dobrý den parkování je zajištěno u hotelu?
Dbrý den, parkování je na veřejném parkovišti v parkovacím domě za 120 Kč/den :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Ráda bych přidala hodnocení Hotelu SUN v Mariánských lázních, kde najdu možnost přidat hodnocení?
Děkuji
RV
Hodnocení hotelu SUN Mariánské Lázně termín leden 2019
Služby hotelu jsou na odpovídající úrovni .Velkým zklamáním pro nás bylo, že po příjezdu na hotel, nám i našim přátelům bylo na recepci oznámeno, že náš pobyt je přesměrován do jiného hotelu, přitom rezervaci jsme měli potvrzenou více než 2 měsíce před termínem pobytu a žádnou informaci či dotaz o možné změně jsme před odjezdem neobdrželi! Navrhovanou variantu jsme rezolutně odmítli , po několikerých pokusech ze strany hotelu o naší akceptaci změny hotelu a našem rázném odmítnutí, se pokoje v hotelu SUN našly!!!
Do Mariánských lázní jezdíme pravidelně, ale toto se nám v žádném hotelu nestalo a s uvedenou situací bychom se snad nesetkali ani v hotelu nižší kategorie…
Dobrý den, Radko, po přihlášení do svého profilu u nás na Slevomatu stačí přejít do složky „mé nákupy“ poté se přesunete do složky „Uplatněné vouchery“ a zde u každého, svého voucheru naleznete možnost „hodnotit“.