Dovolená v Českém Krumlově: pobyt v centru města během hlavní sezóny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Další dotazy vám rádi zodpoví na e‑mailu info@hotelzlatyandel.cz nebo na telefonu 380 712 310–315 nebo 739 046 211.
- Děti do 5,9 let mají ubytování zdarma (na pokoji v doprovodu dospělé osoby)
- Osoba starší 6 let má pobyt na přistýlce slevu 50% (platí pouze v případě doprovodu 2 dospělých osob, přesnou částku je nutné ověřit přímo na recepci)
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 340 -500 Kč/noc (nutná rezervace místa předem Na nehlídaném hotelovém parkovišti: 340 Kč/den V garáži mimo hotel: 500 Kč/den)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,měla bych zájem o 7denní pobyt s polopenzí,2 osoby.Termín28.8. až 3.9. nebo 29.8. až 4.9. A také cenu pobytu.Děkuji Dihlová
Dobrý den, Dagmar, pro ověření dostupnosti termínů stačí rozkliknout Vámi vybranou variantu a v online rezervačním kalendáři zvolit konkrétní datum. Tímto také zjistíte ceny Vámi preferovaných možností. :) Pěkný den, Honza
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda-li máte volný termín od 10.8. do 16. 8. 2019
přes slevomat a kolik by stálo 1 dítě 15 let.
Děkuji za informaci Lenka Blažková
lbla@centrumm.cz
Dobrý den,
je nám velice líto. Ale momentálně je kapacita hotelu obsazena.
S pozdravem
Bohumila Holá
Dobrý den, online rezervace je pouze na květen? Chtěla jsem rezervovat termín od 24.-26.7.2019 dvoulůžkový pokoj se snídaní. děkuji za odpověď
Dobrý den,
děkujeme za poptávku. Volné termíny teprve otevírame dle obsazenosti.
Bohužel ve Vámi vybraném termínu momentálně není volná kapacita.
S pozdravem
Bohumila Holá
Dobrý den, bylo by možné nastoupit v sobotu 11–13.5.? 2os.+1dítě
4roky.
Děkuji krásný den.
Dobrý den,
bohužel 11. 5. mámě plně obsazený hotel.
S pozdravem
Bohumila Holá
A můžete mi napsat volné terníny v září?Termín 27.9.-29.9.by byl volný?
Dobrý den,
bohužel, zářijové víkendy jsou již zamluvené. Pokud se uvolní nějaké
místo, budeme postupně otvírat pobyty na slevomatu.
S pozdravem
Bohumila Holá
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt v termínu 30.8.2019–1.9.2019.Chtěla bych platit
přes Gallery beta.Je to možné?Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v tomto termínu máme bohužel již obsazeno.
S pozdravem
Bohumila Hola
Dobrý den, měla bych zájem o rezervaci v termínu 6.8 – 7.8. 2019 pro 2 osoby. Děkuji. Pavla Skrčená
Dobrý den, Pavlo, všimli jsem si, že v kalendáři chybí možnost
rezervovat další měsíce. Již jsme na to upozornili kolegyni, která se
zabývá přímo touto akcí. Věříme, že se tato nepříjemná situace brzy
vyřeší a Váš termín půjde normálně zarezervovat.
Hezký den, David :)
dobry den mel bych zajem v terminu 3.5.-5.5.2019 2os + plp
Dobrý den, bohužel máme již obsazeno.
S pozdravem
Bohumila Holá
Dobrý den,
prosím o informaci – platnost voucheru je do 31.10.2019, ale online
rezervace pouze do poloviny května. Jak objednávat v pozdějším termínu.
Děkuji.
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem. O jaký termín by jste měli zájem. S pozdravem
Bohumila Holá
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
měli bychom zájem o ubytování s polopezí pro 2 osoby v termínu od 7.8.-11.8…je volno?
Dobrý den, Hano, po rozkliknutí Vámi vybrané varianty stačí zvolit datum v o rezervačním kalendáři, kde se nacházejí všechny dostupné varianty. Pěkný den, Honza