Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
3 dny v historickém srdci Kutné Hory s polopenzí – wellness či kultura
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: pobyt si rezervujte co nejdřív po zakoupení voucheru na e‑mailu hotel@medinek.cz
- Uvádějte jméno, kód voucheru a požadavek na typ postele (spojená nebo oddělená lůžka).
- Dotazy: Na dotazy vám rádi odpoví na tel. 327 512 741.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 1,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě od 2 do 11,9 let za příplatek 400 Kč/pobyt se snídaní, bez dalších služeb (v případě poznávacího balíčku včetně 1 prohlídky)
- Osoba starší 12 let za příplatek 550 Kč/pobyt se snídaní, bez dalších služeb (v případě poznávacího balíčku včetně 1 prohlídky)
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/pobyt
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je možné v rámci nabídky voucheru domluvit vegetariánskou večeři?
Děkuji.
Ilona
Dobrý den, Ilono, na dotazy Vám rád odpoví partner na tel. 327 512 741. Pěkný den, Honza
Dobry den je mozne tyto dve nabidky zkombinovat do jedne ? Na 4 noci?
Ano samozřejmě lze, zakupte dva vouchery v navazujících termínech.
Děkujeme
Dobrý den, jakým způsobem je možno zakoupit poznávací pobyt pro 2 dospělé a 2 děti – jedno dítě 10 let, druhé 15 let. Je možný 1 pokoj se 2 přistýlkami nebo jaký bude skutečný příplatek za obě děti nebo raději 2 vouchery? Děkuji.
Dobrý den, vzhledem k věku dětí a velikosti pokoje není možné
využít pro toto přistýlky. Pro takovýto typ rezervace je potřeba zakoupit
dva vouchery.
Děkujeme
Dobrý den,
rád bych rezervoval akční wellness pobyt (3.999,–) pro 2 osoby na termín
9.-11.11.2018. Je to prosím možné? Přes on-line rezervaci mě to na
zmíněný termín nepustí. Děkuji Honza
Dobrý den, Honzo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den.Chci se zeptat jestli je volný termín od 20.-22.12 ?
Děkuji za odpověď
Veselá
Dobrý den, Danielo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
DOBRÝ DEN
Chci se zeptat na volné pokoje v období 2.11– 4.11. 2018. s s temi
vstupy na památky. Děkuji za odpověd Robličková.
Dobrý den,
všechny volné termíny můžete vidět v online rezervacích.
S pozdravy,
Filip Touška
Vaříte bezlepkově?
Ano, na základě požadavku
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat v romantickém balíčku je hodina v privatnim wellnes.
Je možné si pak na místě zarezervovat další hodinu v tomto wellnes .
Děkuji
Dobrý den, samozřejmě je to možné, dle volných kapacit wellness. Hodina pronájmu stojí 750 Kč. Toto je možno rezervovat při příjezdu na recepci
Dobrý den, zaujala mě vaše nabídka na internetu – romantický
balíček s wellness byl by prosím volný termín na pobyt – 3 dny
(2 noci) v termínu 26.10. – 28.10. nebo 27.10–29.10 2018. Není již
pozdě ? Ráda bych to věnovala partnerovi k narozeninám.
Děkuji za opověď. Gabriela Křečková
Dobrý den, v tomto termínu máme několik posledních pokojů.
Nejrychlejší je rezervovat termín online co nejdříve.
Děkujeme
Dobrý den máte volný termín na 2 noci pro 2 osoby 5–7.10?popřípadě nějaký víkend v listopadu?
Dobrý den, všechny volné termíny můžete vidět v online rezervacích.
Dobrý den, je možnost výběru jídla u večeře nebo je jedno daně menu? Děkuji.
Dobrý den, standartně připravujeme jednotné menu na večeře.
Dobrý den, chtěla bych využít platbu fakturou mým zaměstnavatelem z FKSP – školství. Na jakou adresu má můj zaměstnavatel poslat objednávku? Jaký postup je nejvhodnější zvolit? Děkuji
Dobrý den, paní Jelínková, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Dobrý den, byl by prosím u Vás v hotelu volný termín na datum
19.-21.10.2018.
Děkuji
S pozdravem
Lenka Fantová
Dobrý den, tento termín momentálně volný není. Pro zjištění volných
termínů se podívejte na online rezervace, případně kontaktujte recepci
telefonicky.
Děkujeme
Dobry den, mate k dispozici 1-luzkove pokoje. Potrebujeme 3.
S pozdravem Moravcova
Dobrý den, akce jsou kalkulovány na využití pokoje dvěma osobami. V případě potřeby 3 pokojů je potřeba zakoupit 3 balíčky.
Dobry den, bylo by mozne si rezervovat pokoj pro dva s dvemi posteli.
Dobrý den,
ano samozřejmě máme i pokoj s oddělenými lůžky
Dobrý den,je možný pobyt pro 3 dospělé osoby, samozřejmě za příplatek?
Dobrý den, ano je možno využít třílůžkový pokoj. V tomto případě je doplatek za 3. osobu 1690 Kč za pobyt. V případě zájmu sdělte toto při rezervaci pobytu
Dobrý den.
Je ještě volný termín 14. 9. – 16. 9. 2018? Děkuji
Dobrý den, v tomto termínu máme stále volné pokoje.
Je možný pobyt pátek – neděle?
Dobrý den, ano je možno rezervovat i tyto dny. Přesné temrmíny Vám sdělí recepce nebo využijte možnosti rezervovat online.
Jak daleko se nachází hotel od nádraží?Máte volné pokoje v termínu 16.11. – 18.11.2018?Děkuji J.Slapnička
Dobrý den, v poptávaném termínu máme volno.
Spojení z hlavního nádraží Kutná Hora: přestup na lokálku do stanice
Kutná Hora město (cca 10 min.) a dále pěšky 500 m
Dobrý den,
jsou volné pokoje na termín 5. až 7.10. nebo 12. až 14.10.
Děkuji za odpověď Horák J.
Dobrý den, termín 5. až 7.10. máme stále ještě volný
Dobrý den, máte volno v termínu 27.(28). – 29. (30.) září? Děkuji.
Dobrý den, v poptávaném termínu bohužel volno nemáme. Pro další možné termíny kontaktujte telefonicky recepci.
Dobrý den
Máte volné pokoje v termínu 19.10 – 21.10.2018 ?
Děkuji
Soprová
Dobrý den, v poptávaném termínu máme zatím volnou kapacitu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak mohu uplatnit 100kreditů z pokladu na wellness? Děkuji
Dobrý den, Hano, při objednávce stačí v sekci Platba zvolit, že chcete využít kredity. Hezký den :)