Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
3 až 6denní podzimní pobyt pod Čertovou horou se snídaní či polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte nejlépe ihned po koupi voucheru na e‑mailu rezervace@anna-hotel.cz nebo telefonu +420 704 198 198.
- Děti do 2,99 let: zdarma, bez nároku na služby
- Dítě od 3 do 9,99 let: 250 Kč/noc vč. snídaně a nebo 350 Kč/noc vč. polopenze
- Děti nad 10 let a nebo 3. dospělá osoba: 400 Kč/noc vč. snídaně a nebo 500 Kč/noc vč. polopenze
- Zapůjčení dětské postýlky: 50 Kč/noc (nutná rezervace předem)
- Domácí mazlíčci: 100kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50kč/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Mám zakoupený voucher na pobyt od neděle 14.10. Chtěl jsem se zeptat do kolika hodin je check in vím že je od 15:00. Děkuji za odpověď Lukáš Vávrů
Dobrý den,
ano check in je do 22.00.
Dobry den, zarezervovala a zaplatila jsem u vas pobyt v rijnu pres Twisto.cz. Prijde mi na e-mailovou adresu woucher a potvrzeni rezervace?
Dobrý den,
na tuto otázku neumím odpověď, kontaktujte podporu slevomatu. Děkuji.
Moc dekuji za odpoved, mate volny pokoj s pristylkou na 21.-23.9.?
Dobrý den, bohužel víkendové termíny v září jsou plné.
Dobrý den, chtela jsem se zeptat rada bych zakoupila voutchr, ale potrebovala bych jeste zapocitat jednu dospelou osobu a 14 mesicni dite. Jednalo by se o vikendovy pobyt 2 noci s polopenzi. Mohu poprosit o kalkulaci? Moc dekuji za odpoved
Dobrý den, dítě 14 měsíců je zdarma. Dospělá osoba by na místě doplácela 1000,–.
Ještě budu konkrétnější leden/únor 2019 zda budete mít tuto nabídku ještě. Moc děkuji
Dobrý den, nemohu zaručit, že budeme vydávat slevové vouchery i v měsíci únoru-je hlavní sezóna. Maximálně konec února. Leden ano, ale za jinou cenu.
Dobrý den,
budete mít prosím tuhle nabídku i na jaře. Děkuji
Dobrý den, s největší pravděpodobností ano, ale za jinou cenu.
Dobrý den, chtěla bych se informovat na cenu, když pojedu s dětmi ve věku 12 a 14let. Čili jeden dospělý, 2děti. Předem děkuji. Soňa Š.
Dobrý den, děti 10+ jsou už v rámci voucherů počítané jako dospělé osoby. Neupřesnila jste počet nocí/dnů…tudíž Vám nemohu vytvořit kalkulaci. Děkuji za pochopení.
Dobrý den, chtěli bychom s přítele přijet na pár dnů.. Chci se ovšem zeptat jestli je problém že ani jeden nejsme plnoletí. Přítel 17, já 16 let.. Předem děkuji za odpověď :)
Dobrý den,
postačí souhlas jednoho z Vašich zákonných zástupců.
Dobrý den chci se vás zeptat jestli je možné rezervovat na únor od 15 do 17 . Bylo by nás 11 dospělých a 4deti (dvě 4 letí) dvě 12 letí. Prosím napište kolik by to stálo. Děkuji Vasylkiv
Dobrý den, prosím kontaktujte mě na emailové adrese: ubytovani@anna-harrachov.cz. Toto je diskuze k slevové akci na podzim 2018. Děkuji za pochopení.
Dobrý den, mohu se zeptat, chci si koupit váš voucher a ptáte se, zda-li s sebou budeme mít i domácího mazlíčka. Kdybychom ho chtěli vzít, bude se doplácet zvlášť a nebo je již v ceně voucheru?
Dobrý den,
domácí mazlíčci se doplácí ne místě 100,–/noc.
Dobrý den, proč si nemohu objednat termín již na září – chtěla
bych 28.-30.9.2018 je li termín až do prosince?
Děkuji Milada
Dobrý den,
protože tento konkrétní termín je již plný.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Chtěla bych se jen zeptat. Jsem ještě dítě a tento zájezd bych chtěla koupit rodičům k výročí a narozeninám. Problém je, že nemám účet, ale hotovost. Jestli by se platba dala provést jinak.
Předem děkuji za odpověd :)
Dobrý den,
ohledně tohoto dotazu prosím kontaktujete zákaznickou podporu portálu.
Dobrý den, Zdeňko, pokud si zvolite variantu nákupu bez termínu, můžete si vybrat platbu hotově na pobočce banky Moneta :) Pěkný den