Poznejte všechny krásy polského Krakova: ubytování na 1–2 noci v 4* hotelu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možné doobjednat večeře a kolik by to stálo?'Děkuji Marketa
Dobrý den, Markéto, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem obraťte přímo na hotel na e-mailové adrese: hotel@conradhotel.pl. Určitě Vám rádi vyjdou vstříc. :)
Dobrý den, máme zájem o 4 denní pobyt (3 noci) v uvedeném hotelu. Nabízíte však jen 2 noci. Je možné si toto objednat přímo u Vás, nebo jen po domluvě u hotelu?
Dobrý den, Jane, tuhle možnost nenabízíme. Můžete se individuálně domluvit s hotelem na telefonním čísle +48 122 930 000. Pěkný den
Dobrý den,
jaká by byla cena, kdybychom chtěli prodloužit o ještě o jednu noc, dva
dospělí a jedno dítě 4 roky.
Děkuji.
Petra
Dobrý den, Petro, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem obraťte přímo na hotel na e-mailové adrese: hotel@conradhotel.pl. Určitě Vám rádi vyjdou vstříc. :)
Dobrý den. jak je to s dopravou z letiště na hotel a zpět? Děkuji.
Dobrý den, Deniso, dopravu si musíte zaplatit sami, zda chcete letět, tak i letenky. Hezký den :)
Dobrý den jsme rodina – 2 dospělí, 2 děti do 6 let a 1 dítě 7 let. Jak mám objednat voucher? Děkuji
Dobrý den, Dagmar, nejdříve je potřeba si v hotelu ověřit, jestli je možné ubytování v tomto počtu lidí. Rezervace a ověření probíhá v cizím jazyce, pokud potřebujete pomoci, rádi Vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Pěkný den
Dobrý den, prosím o upřesnění ceny v případě, že by jeli 2 dospělí a 2 děti (12 a 14 let) na dvě noci, děkuji.
Dobrý den, Aleno, v tomto případě k Vámi vybrané variantě připočtěte 48 Euro. :-) hezký den
Jsme 3 a voucher je pro 2 osoby.Jak to bude ta třetí osoba platit?
Dobrý den, Renato, na pokoji je možné mít jednu přistýlku. Třetí osoba platí doplatek na místě. Je však potřeba hotel předem informovat o další osobě. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud potřebujete pomoci, rádi ji Vám s rezervací pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
je na pokoji k dispozici minibar?
Dobrý den, Lucko, všechny pokoje jsou vybaveny bezplatným Wi-Fi připojením, LCD televizí, trezorem a příslušenstvím pro přípravu kávy nebo čaje. V koupelně je sprchový kout a fén. Krásný den, Míša :)