Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Poznejte všechny krásy polského Krakova: ubytování na 1–2 noci v 4* hotelu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru si ověřte volný termín v hotelu na e‑mailu hotel@conradhotel.pl, případně na tel. č. +48 122 930 000, +48 600 134 124 (polsky, anglicky).
- při rezervaci je třeba uvést kód voucheru
- rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je potřeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Vouchery je možné spojit a prodloužit si tak pobyt. - V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
- Dítě do 6 let má ubytování bez nároku na lůžko zdarma.
- Děti ve věku 6–14,9 let za pobyt se snídaní:
- 50 PLN (cca 12 €) za pobyt na 1 noci.
- 100 PLN (cca 24 €) za pobyt na 2 noci.
- Na pokoj je možné umístit 1 přistýlku.
- Domácí mazlíčci: 35 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (venkovní parkoviště zdarma, není nutná rezervace předem. podzemní garáž: 10 € / noc)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné doobjednat večeře a kolik by to stálo?'Děkuji Marketa
Dobrý den, Markéto, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem obraťte přímo na hotel na e-mailové adrese: hotel@conradhotel.pl. Určitě Vám rádi vyjdou vstříc. :)
Dobrý den, máme zájem o 4 denní pobyt (3 noci) v uvedeném hotelu. Nabízíte však jen 2 noci. Je možné si toto objednat přímo u Vás, nebo jen po domluvě u hotelu?
Dobrý den, Jane, tuhle možnost nenabízíme. Můžete se individuálně domluvit s hotelem na telefonním čísle +48 122 930 000. Pěkný den
Dobrý den,
jaká by byla cena, kdybychom chtěli prodloužit o ještě o jednu noc, dva
dospělí a jedno dítě 4 roky.
Děkuji.
Petra
Dobrý den, Petro, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem obraťte přímo na hotel na e-mailové adrese: hotel@conradhotel.pl. Určitě Vám rádi vyjdou vstříc. :)
Dobrý den. jak je to s dopravou z letiště na hotel a zpět? Děkuji.
Dobrý den, Deniso, dopravu si musíte zaplatit sami, zda chcete letět, tak i letenky. Hezký den :)
Dobrý den jsme rodina – 2 dospělí, 2 děti do 6 let a 1 dítě 7 let. Jak mám objednat voucher? Děkuji
Dobrý den, Dagmar, nejdříve je potřeba si v hotelu ověřit, jestli je možné ubytování v tomto počtu lidí. Rezervace a ověření probíhá v cizím jazyce, pokud potřebujete pomoci, rádi Vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Pěkný den
Dobrý den, prosím o upřesnění ceny v případě, že by jeli 2 dospělí a 2 děti (12 a 14 let) na dvě noci, děkuji.
Dobrý den, Aleno, v tomto případě k Vámi vybrané variantě připočtěte 48 Euro. :-) hezký den
Jsme 3 a voucher je pro 2 osoby.Jak to bude ta třetí osoba platit?
Dobrý den, Renato, na pokoji je možné mít jednu přistýlku. Třetí osoba platí doplatek na místě. Je však potřeba hotel předem informovat o další osobě. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud potřebujete pomoci, rádi ji Vám s rezervací pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
je na pokoji k dispozici minibar?
Dobrý den, Lucko, všechny pokoje jsou vybaveny bezplatným Wi-Fi připojením, LCD televizí, trezorem a příslušenstvím pro přípravu kávy nebo čaje. V koupelně je sprchový kout a fén. Krásný den, Míša :)