Mandle, kešu, para i další ořechy pro zdravé mlsání i doplnění energie
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Chtěli bychom poskládat do zásilky vouchery od několika lidí z práce a poslat to naráz v jednom balíku. Jak to máme udělat?
Hezký den, slučování zásilek různých zákazníků není možné. Vytvořte si jeden společný nákup a ten bude zaslán na jedno poštovné. Vše si přidejte do košíku a jednoduše proveďte úhradu. Zdraví Petra Oříškov
Proč jsou ořechy ve Slevomatu dražší i po slevě než v běžných obchodech a bez slevy?
Dobrý den, Josefe, jedná se o vámi zmíněné ořechy v obchodech také v 500g balení? Pokud ano, dejte nám prosím vědět, kde mají ořechy této značky levnější a my cenu prověříme a pokusíme se s tím něco udělat. Hezký den :)
Dobrý den, je zásilkovna ve Znojmě ?
Děkuji
Dobrý den, paní Schubertová,
Ano ve Znojmě je hned několik poboček, viz.,
https://www.zasilkovna.cz/pobocky?city=Znojmo®ion=442311&do=Toggle&gclid=EAIaIQobChMIirvOnMD53gIV1TLTCh2NzwIzEAAYASAAEgLVh_D_BwE
kde sidlite v Brne ja bych si kvam proto zašel koupit předem moc dekuji
Hezký den, jsme výrobní firma a sídlíme v Čelčicích u Prostějova. Zdraví, Petra Oříškov
Dobry vecer mam dotaz vcera jsem bankovnim prevodem zaplatila svoji objednavku cekala jsem vase vyjadreni zda jste ji dostali ,cekam na vasi odpoved.
Hezký den, Vaše objednávka je evidenci a nyní se připravuje k expedici. Pokud jste uvedla správný mail, měla byste mít na mailu i potvrzení. V případě, že se tak nestalo kontaktujte nás na adrese vranova@alika.cz. S pozdravem Petra Oříškov
proč para ořechy tak zdražily. dlouhou dobu stávaly 39 Kč za 10 dkg
Hezký den, oříšky jsou plodina závisla na počasí jako třeba jablka.
Urodí se méně, ceny se zvednou.
Stejně tak to je i s para. Zdraví, Petra Oříškov
dobrý den
koupil jsem mandle přírodní, kolegové je chtěli do cukroví, vzal jsem jen
10 balení víc nešlo, dnes jsem je rozdělil díky hromadné objednávce je
poštovné vyšlo na 5 Kč za balík, dnes přišli zbylí kolegové, chtějí
také (ono jich je 17 a někdo chtěl dvě balení cenu znají nikdo na nich
nevydělává).
Objednávka ale nejde proč ?
Za jak dlouho mohu objednat další jestli nikdy tak jsem měl být hamoun a
nechat si vše pro sebe ?
děkuji Praun
Dobrý den, Pavle, u nabídky není žádné omezení. V případě, že se Vám stále nedaří objednat požadované množství, můžete zkusit objednávku z e-mailu třeba někoho známého, nebo nás kontaktovat na vip.podpora@slevomat.cz, kde Vám poradíme. Pěkný den
Dobrý den mám kredit 50kč když si chci koupit mandle a kesu oříšky po 1 balení odečte se mi to z ceny a jak mám postupovat?diky
Dobrý den, Renato, pro využití kreditů musí Vaše objednávka přesahovat celkovou čásku 150 Kč. Po splnění této podmínky v košíku zaškrtnete políčko „uplatnit kredity“ a tím se automaticky celková cena o kredity sníží. Přeji hezký den, Simča
Dobrý den, je možnost zakoupit pistácie nesolené.
děkuji
kvapilová šárka
Hezký den, pistácie máme v nabíce pouze solené. Zdraví Petra Oříškov
Dobrý den,
jaký je rozdíl mezi mandlemi natural a blanšírovanými?
Děkuji
Hezký den,
mandle natural jsou se slupkou a blanšírované jsou bílé -tzn. zbavené
slupky horkou parou. Zdraví, Petra Oříškov
Dobrý den. Dne 15.10.2018 jsem si u Vás zakoupila mandle, kešu a plátky
mandle. Platbu jsem provedla převodem z účtu tentýž den. Do dnešního dne
jsem od Vás neobdržela žádnou zprávu o odeslání zboží. VS objednávky
2204699821
děkuji za zprávu
Hezký den, Vaše objednávka je již od minulého týdne v Zásilkovně. U objednávání jste uvedla chybně mail, proto Vám žádná zpráva nedošla. Mějte se hezky. Zdraví Petra Oříškov
Dobrý den,
je možno vyzvednout zásilku osobně a ušetřit tak za poštovné ?
Hezký den, ne není. Pro osobní vyzvednutí můžete využít Zásilkovnu. Zdraví Petra Oříškov
kde se nacházejí výdajové místa v Kroměříži ? Děkuji
Svozilová
Dobrý den, paní Svozilová, Zásilkovna má v Kroměříži hned 5 výdejních míst. Riegrovo náměstí 265/6; Vodní 100; Erbenovo nábřeží 948/30; Komenského náměstí 373; Velké náměstí 35/15. Stačí si jen vybrat u způsobu doručení, které Vám bude nejvíce vyhovovat. Hezký den :-)
Dobrý deň,
chcem sa opýtať ako je to s prípadnou reklamáciou, raz som si už kúpil
tie para zlomky, ale celé balenie som po otvorení musel bohužial vyhodiť,
pretože napriek tomu, že balenie bolo ešte v dátume spotreby boli tie
orechy zatuchnuté, a mali pachuť po plesni, čiže boli nejedlé, nerád by
som mal rovnakú skúsenosť.
ďakujem
Hezký den, pokud nejste se zbožím spokojen, zašlete nám jej zpět a domluvíme se na kompenzaci. Kontaktujte nás prosím na mail vranova@alika.cz. Zdraví Petra Oříškov
Zasielate aj na Slovensko?
Hezký den, pro Sloensko máme akce na Zlavomat.sk Zdraví, Petra Oříškov
Dobrý den, vždy si kupuji arašídy pražené neslané. Nyní nabízíte blanšírované a já nevím přesně jaké to jsou, je to podobné jako pražené?
Hezký den, ne to nejsou. Arašídy jsou NEPRAŽENÉ v naturální stavu. Blanšírované znamená, že jsou zbaveny slupky. Zdraví Petra Oříškov
Dobrý den, zakoupila jsem dva produkty. Lze ještě zpětně zaslat za jedno poštovné
Hezký den,
prosím ozvěte se nám na mail vranova@alika.cz Zdraví
Petra Oříškov
Žádný odkaz pokračovat v nákupu jsem nenašel, pouze dole- pokračovat v platbě.
Dobrý den, Luboši, pokud nakupujete přes mobilní aplikaci, která je primárně určena k okamžitému nákupu, bohužel se v ní nedá vytvořit nákupní košík a přidat více položek. V tomto případě udělejte nákup přes webové stránky, tam to není žádný problém. Tlačítko „pokračovat v nákupu“ naleznete nahoře na stránce. Pěkný den. :)
Jak mám koupit více druhů a platit pouze jedno poštovné? Když dám tlačítko koupit tak mám pouze možnost si upravit množství stejného druhu, ale už nemám možnost si koupit jiný druh, jelikož předešlé zboží, které jsem označil tlačítkem koupit se zde níž nenachází. Divný systém!
Hezký den, Luboši, klikněte na tlačítko „koupit“ a poté nahoře „pokračovat v nákupu“. Tak si můžete do košíku vložit další druhy :-) Přeji pohodový večer.
Bohužel nevidím nikde možnost vložit do košíku. Zvolím jednu položku a vede mě to přímo k platbě a když se vrátím zpět tak se objednávka zruší a musím navolit opět jednu položku 🙁🤷🏻♂️
Dobrý den, pokud kliknete na zalené tlačítko Koupit za 49,–, dostanete se do košíku, kde si můžete vybrat množství, či se může vrátit zpět na stránku a zakoupit si něco jiného. Pěkný den. :)
Dobrý den. Prosím o radu jak bych mohla koupit více druhů na jeden nákup. Děkuji. Lucie
Hezký den, do košíku si vložíte zboží z několika akcí a až po té dáte zaplatit. Zdraví Petra Oříškov
Dobrý den, lískové oříšky natura nenabízíte?
Děkuji moc
Hezký den, v současné době je v nabídce nemáme. Zdraví Petra Oříškov
Dobry den jsou arasidy blansirovane nesolene? Děkuji
Dobrý den Dano,
arašídy jsou naturální, nepražené a nesolené.
Mějte se hezky,
Michal Oříškov
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsem tady nová. Chci se zeptat, v těch Čelčicích si mohu i nakoupit, nebo zboží jen posíláte? Jsem z Víceměřic, kde máte eventuelně nejbližší zásilkovnu k vyzvednutí. Děkuji Polášková
Hezký den, v Čelčicích máme prodejnu ale nevztahuje se na ní akce na Slevomatu. Vaše nejbližší místo Zásilkovny je ČS Vena Trade, Vyškovská 363, 798 26, Nezamyslice více najdete na www.zasilkovna.cz. Zdraví Petra Oříškov