Wellness pobyt ve 4* resortu jako u moře: polopenze i neomezeně wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, velice nás s partnerem zaujal Váš hotel, i hodnocení máte
skvělé. Rádi bychom si zakoupili pobyt na konec listopadu. Už ale bude
určitě velmi chladno, proto předpokládám nebo možné využít šlapadlo a
samozřejmě ani koupaliště nebude otevřené :)
Máte připravenou nějakou kompenzaci pro tuto variantu při chladnějším
počasí? Je škoda, že v dřívějších termínech je toto možné využít
a pak už nikoli.
Dále mě zajímá, jestli máme očekávat ještě nějaké další poplatky
v rámci pobytu?
Děkuji a těšíme se na případnou návštěvu.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda budou v nabídce i vouchery na rok 2019. Děkuji
Dobrý den, Petro, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den
Dzien dobry. Bony będą dostępne. proszę śledzić stronę slevomat.cz
Dobrý den,
dalo by se u Vás ubytovat v termínu 9. 11 – 11. 11.? Dvoulůžkový
pokoj. Přes slevomat se při výběru termínu tato možnost neobjevuje.
Děkuji. K. Weissová
Dobrý den, Karin, situaci jsme prověřili a tento termín bohužel není možné navolit. Můžete se zkusit informovat ještě na hotelové recepci a popřípadě zakoupit variantu bez termínu. Pěkný den
Witam
Wolny termin mamy tylko 9/10.11
Pozdrawiam
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat zda by byl možný pobyt pro 2 osoby v termínu od 7.10.2018 do 14.10.2018 a jakâ by byla cena. Děkuji za informace
Witam,
w podanym terminie mamy jeden pokój dwuosobowy. Koszty pobytu uzależnione od
rodzaju wykupionego pakietu, Czy przez stronę Slevomat czy też bezpośrednio
przez hotel .
Pozdrawiam
MOLO OSIEK
Dobrý den, rádi bychom Vás navštívili ve dnech 21.10.-24.10.2018. Budeme moci ještě využít šlapadla? Děkuji
Witam,
w tym terminie mamy dostępne pokoje :)
Pozdrawiam
Agnieszka Dąbrowska
Dobrý den,prosím máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu
22.-24.9.2018.
Děkuji ing.Vaculík
Witam
Przykro ale cały hotel w podanym terminie jest zajęty
Pozdrawiam
Recepcja MOLO Resort
Dobrý den,máte volný termín 28.9 až30.9.jeden pokoj pro 2 osoby?Děkuji
Witam, mamy dostępny tylko apartament, gdzie dopłata wynosi 60Euro /
dobę.
Pozdrawiam
Dobrý den, máte volný pokoj od 24 do 27.9.2018 děkuji Týcová
Witam
Przykro mi ale ten termin jest juz cały zajęty
Pozdrawiam
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možno voucher využít již příští týden 6.-8.9. , když je platný až od 15.? Děkuji
Termin 06–08.09 jest wolny. Czy dokonać rezerwacji?
Pozdrawiam
Dobry den, mame deti ve veku 6let, 3 roky, 2 mesice? Jsme dva dospeli. Vlezeme se do jednoho pokoje (cestovni postylku mame) pripadne jak mame obednat, aby jsme se vlezli?
Witam serdecznie,
W pokoju 2 osobowym można zamówić dodatkowe łóżko dla dziecka 6letniego.
Koszt takiego łózka to 100zł/noc. Dzieci w wieku 3 lata i 2 miesiące
mogą spać z państwem na łóżku lub można dla nich zamówić łóżeczko.
Koszt łóżeczka to 20zł/ noc.
W ceny wliczone jest śniadanie.
Pozdrawiam,
Ewa Tarasek
Dobrý den, budou v terminu 7,8,9, září(9) k dispozici 3 volné pokoje? Dále se chci zeptat, že máme celkem 5 dětí do věku 3 let. Zajímá mě zda se za děti něco doplácí.
Witam
Mamy wolny tylko termin 6–8,09.
Pozdrawiam
Vaše stránka mě nechce pustit na termín 6.-8.10. 2 pokoje. Ukazuje mi to pouze jeden pokoj.
Dobrý den, Deniso, pokud vám systém neumožní nákup dvou voucherů na vybraný termín, zbývá v tomto datu pouze poslední volný pokoj. Pěkný den :)
Prawdopodobnie przez to że zostało tylko kilka pokoi dostępny.a na
slevomacie udostępniony jest tylko 1.
Proszę zakupić voucher a drugi pokój będzie płatny na miejscu w
recepcji.
Pozdrawiam serdecznie
Mirosław Homel
Dobrý den,
máte volné 2 pokoje pro 4 osoby v termínu od 6.10 do 8.10.2018?
Děkuji za odpověď.
Witam.
Tak termin 6–8.10 jest dostępny.
Pozdrawiam serdecznie
Mirosław Homel
Dobrý den,
rád bych koupil a dal jako dárek ale nemůžu teď říci přesný termín.
Dá se koupit a pak dořešit termín? Děkuji
Dobrý den, Josefe, pokud nevíte dopředu, kdy by mohl být voucher využit, stačí jej koupit bez termínu a obdarovaný si v resortu může domluvit termín sám. Doporučujeme si pobyt rezervovat co nejdříve. Takže směle do toho a ať se dárek líbí. Pěkný den :)
Witam
Raczej nie, bo nie mamy pewności czy będzie dostępność pokoi
Pozdrawiamy
Recepcja MOLO Resort
Dobrý den, jaká je průměrná teplota vzduchu a vody / venkovní / v termínu půlka září /september ? Je to obvykle ještě na koupání venku ideální ?
Witam serdecznie,
Woda w basenie zewnętrznym nie jest podgrzewana, temperatura wody uzależniona
jest od warunków pogodowych.
Pozdrawiam.
Dobrý den, mate prosím volny pokoj 15.9.-17.9. nebo i v týdnu pro 2 dospělé a dvě děti tři roky a rok? Případně který nejbližší termín máte volny. Děkuji, Derková
Witam
Nie mamy wolnych pokoi w tym terminie
Może 18–20.09?
Pozdrawiam
Małgorzata Golak
Dobry den,je mozne zakoupeny woucher uplatnit v 2019? Dekuji Monika
Witam kupony obowiązują od 15.09 do 20.12.2018r. Pozdrawiam Paulina Czechowicz
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, jestli voucher bez termínu lze uplatnit příští rok
v létě.
Děkuji za odpověď přeji hezký den
Gerlichová
Witam kupony obowiązują od 15.09 do 20.12.2018r. Pozdrawiam Paulina Czechowicz Pozdrawiam Paulina Czechowicz
Dobrý den, prosím, chci se ujistit, že je uhrazený termín na voucher 18.19.20.9. ? mohu poprosit o e-mail adresu, kde uvedu jméno, děkuji.
Witam.
Termin 18–20.09 jest dostepny.
Nasz mail to hotel@czasnamolo.pl
Pozdrawiam serdecznie
Mirosław Homel
Dobrý den ještě jednou :-) Na email jsem psala, ale zatím žádná odpověď, tak zkusím ještě tady … jde mi o termín 14.,15. a 16.9.2018 … pro 5 osob. Bylo by volno? Děkuji M.
Witam.
niestety nie mamy wolnych pokoi w terminie 14–16.09.Dziękujemy za
zainteresowanie i zapraszamy w innym terminie.
Pozdrawiam serdecznie
Mirosław Homel
Dobry den rada bych zajezd koupila na termin 30.8 az 2.9 slo by to???dekuji za odpoved
Witam,
niestety w podanym terminie nie posiadamy już wolnych pokoi.
Pozdrawiam
Agnieszka Dąbrowska
Dobrý den, na volné termíny je možnost se ptát tady nebo rovnou na hotel? hotel@czasnamolo.pl … děkuji.
Witam,
można tutaj jak również przez adres email.
Pozdrawiam
Agnieszka Dąbrowska
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné provést úhradu z FKSP a jaký je případně postup? Děkuji.
Dobrý den, Karin, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Vždy však záleží na domluvě s daným hotelem, který je tak či tak potřeba předem kontaktovat. Pěkný den
Witam,
Niestety nie ma takiej możliwości.
Pozdrawiam,
Recepcja Molo