Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Podzim v moderních apartmánech: Slevy do restaurací, aquaparku i minigolf
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru je třeba rezervovat si pobyt na: tatry@aplendapartments.com s odesláním kódu voucheru, kontaktních údajů a tel. čísla.
- Ověření dostupných kapacit na tel. č .: +421 904 744 000 nebo +421 904 744 111 nebo e‑mailem na: tatry@aplendapartments.com (denně od 08:00 do 18:00).
- Dítě do 2 let bez nároku na lůžko zdarma
- Přistýlka v apartmánu 2+0 není možná.
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je možné, že by se uvolnil termín na 27.-29.9. nebo již není k dispozici
a všechny apartmány jsou v tento termín už obsazené?
Děkuji.
Michal P.
Dobrý den, Michale,Vámi vybraný termín je opravdu obsazený. Můžete však zkusit kontaktovat ještě přímo hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj neuvolnil :) Pěkný den
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je možné ubytování v apartmánu pro dva dospělé a dvě děti 10 a 11 let v termínu 12.-14.10. případně 19.-21.10.?
Dobrý deň.
Ďakujeme za Váš email.
V termíne od 12/10 – 14/10 2018 máme dostupné apartmány 2+0.
Kupón je pre 2 osoby. Vo Vašom prípade je potrebné kúpiť 2× kupón.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte konaktovať.
S pozdravom
Ing. Michaela Stašová
Dobrý den,chcela som sa opýtat na volný termín tento víkend 1.9.-3.9.2018 dvaja dospelý a jedno dieta 11 rokov,ďakujem Čížová
Dobrý deň.
Ďakujeme za Váš email.
V danom termíne nemáme voľné ubytovacie kapacity.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Ing. Michaela Stašová / Aplend
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volno v termínu 20.9. – 23.9. nebo 27.9.- 30.9. (pobyt na 3 noci) pro 4 člennou skupinu? Ideálně dva samostatné apartmány. Děkuji. Hezký den, Kolářová.
Dobrý den, na tyto termíny už bohužel volno není vůbec, je mi líto. Pěkný zbytek dne.
Dobrý den, hledám ubytování na 2–3 noci pro 4-člennou rodinu … děti
ve věku 9 a 12 let. Lze nabídnout termín okolo 27.9. – 30.9.?
Popřípadě co to to stojí.
Děkuji, přeji fajn den.
Miloslav Filipi
Dobrý deň.
V termíne od 27/019 – 30/09 2018 nemáme dostupné apartmány v Natur
Resort vo Veľkej Lomnici.
Najbližší možný termín je od 30/09 2018
V prípad akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom
Ing. Michaela Stašová
Dobrý den …recepce je nonstop nebo příjezd a odjezd je přesně daný ?
Dobrý deň,
Recepcia funguje od 7.00 – 18.00 hodiny.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. S pozdravom Mgr
Veronika Zajacova APLEND Reservation department
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na parkování. Kde se dá parkovat a jestli je parkoviště hlídané.
Dobrý deň.
Parkovať môžete hneď pri recepcií, je pre našich klientov bezplatne.
Parkovisko nie je strážene.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom
Ing. Michaela Stašová / Aplend
Dobrý den , máte prosím i ubytování pro 3 dospělé a dítě Děkuji
Dobrý den, Radko, ubytování je pro 2 osoby s možností přistýlky pro třetí osobu za 12 € / osoba / noc :) Pěkný den
Dobry den na vaši linku nejsem schopna se dovolat,potrebuji poradit jak zaplatit pobyt na slovesku,kdyz nemam kreditni kartu a mam pouze moznost zaplatit internet bankou a bohuzel to nejde dekuji Rutova Eva
Dobrý deň,
Ohľadom kúpu kupónu je potrebné, aby ste kontaktovali priamo Slevomat.cz
ohľadom úhrady, možno by Vám vedeli vystaviť zálohový list,ktorý by ste
vedeli v banke uhradiť. S pozdravom Mgr. Veronika Zajacova APLEND Reservation
department
Dobrý den,
mám dotaz na možnost uložení kol. Dají se někde uložit ?
Děkuji za odpověď M.Chaloupka
Dobrý deň p. Chaloupka,
ďakujem za Váš email. Žiaľ nemáme odkladacie priestory na bicykle
v resorte Natur vo Veľkej Lomnici.
S pozdravom Mgr. Veronika Zajacova APLEND Reservation department
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsme dva dospělí a dvě děti, 1 rok a 15 roků, je možná přistýlka? Termín 4.12–7.12. Děkuji.
Dobrý deň. Ďakujeme za Váš email.
Prístelka v apartmáne 2+0 nie je možná.
S pozdravom Mgr Veronika Zajacova APLEND Reservation department