Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost telefonicky ve vámi vybraném termínu. Po zakoupení voucheru si co nejdříve rezervujte termín na tel.: +36 96 206 871 nebo e‑mailem na adrese: info@thermal-movar.hu(komunikace je možná v angličtině, němčině nebo maďarštině).
Online termíny: Zakoupením voucheru na konkrétní termín provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat na recepci o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
V případě, že budete potřebovat přistýlku, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem není možný.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,je možnost uplatnění příspěvku z FKSP- 7000 kc?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či
CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den, Míša :)
Alena Smejkalová
Dobrý den, kolik stojí 1os/den vstup do termálu? Děkuji Smejkalová
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno :) Vstup do termálního koupaliště je 12 Euro / osoba
na den :) V ceně balíčku máte 2× celodenní vstup :) Pěkný den,
Týna :)
Adela
Hello, can we take children (2 and 4 years) to the thermal spa?
thank you,
Slevomat.cz
Dobrý den, Adélo, ano, můžete vzít děti do termálního koupaliště.
:) Děti do 6 let mají vstup zdarma. Krásný den, Míša :)
Karel Vejmola
Dobrý den. Jsou thermály otevřeny od 25. do 29. 12. ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Karle, bohužel takovou informací nedisponujeme. Vouchery je
možné uplatnit pouze do 20.12. 2019. Pěkný den, Honza
Jitka Svobodová
Dobrý je možno 3 dospělé osoby?
Thermal Hotel***
Ano, one double room + 1 extra bed!
Jitka svobz
Je možnost přistýlky?ráda bych pobyt pro 3 osoby.dekuji
Thermal Hotel***
Yes, How old is the kid? Thank you!
Richard Novák
Dear all
We have baby (3 months old). Is possible to come with him and do you have a
baby bed?
Thank for answer
Best regards
Richard
Thermal Hotel***
Dear Richard, of course you can come with the baby, and we can provide you
babybed free of charge! Thank you, waiting for your kind reservation! Best
regards! Rita
Pavel Záruba
Hello,,
can we buy a 1 week holiday for 2 adults and 3 children(9,11,15 years) in
the date 20.7 – 3.8
Thermal Hotel***
Hello, you can come from 20–27 July. For the bigger children we advise you
buy a separate room /11 and 15 years old/ and for the third kid 9 years, we
can put an extra bed in every room, either with parents or kids. Best
regards, Rita
Moravcová
Dobrý den, domluvím se česky?
Thermal Hotel***
Unfortunatelly, No. English or German you can write us! Thank you!
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,je možnost uplatnění příspěvku z FKSP- 7000 kc?
Dobrý den, Jano :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Míša :)