Poznejte svůj původ: Zpracování rodokmenu z otcovské linie
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
zpracování rodokmenu z matčiny linie je vyloučeno? Tedy matka mé matky a
další ženské generace…
Dobrý den, tato slevová akce na Slevomatu má určitá kritéria. Jedním z nich je to, že se vztahuje jen na zpracování otcovské linie. V případě dalších dotazů doporučuji napsat na email: kemenny@seznam.cz
Dobrý den, měla bych zájem o zpracování rodokmenu pro manžela
k vánocům, je možné tento termín stihnout?
Děkuji Fialová
Dobrý den, termín zpracování je 5 měsíců od obdržení poklad. Případně pište na email: kemenny@seznam.cz
Dobrý den, jak jste schopni dohledat informace u nemanželských dětí (rodič nezapsán v rodném listě) a v případě ještě živých matrik? Nás odmítli na úřadě, pro nahlédnutí do mariční knihy právě z těchto důvodů. Jak v takovém případě postupujete ? Bylo by možné i tak zpracovat rodokmen? Děkuji za informaci
Dobrý den, v případě živých matrik je třeba se řídit platnými zákony. Adopcí zaniká právní nárok dítěte na údaje o jeho biologických rodičích a jejich předcích. Pokud se biologičtí rodiče narodili před více něž 100 lety, pak je možné nahlédnout na jejich zápisy narození, případně požádat o vyhotovení duplikátu jejich rodného listu, takto staré záznamy jsou již volně přístupné.
jak mám chápat +5 přílohových dokumentů.....co to obsahuje děkuji
Odpověď je obsažena v popisu slevové akce: „U vybraných variant
navíc obdržíte pět nebo deset kusů přílohových dokumentů, kterými
mohou být kopie zápisů narození, oddání nebo úmrtí, příp. kopie
z pobytové evidence.“
V případě dalších dotazů ve věci rodokmenu můžete také psát na
email: kemenny@seznam.cz
Dobrý den,četl jsem informaci do 7 generace a jejich sourozenci, popř se
stromem života. Prosím jaká by byla cena. Děkuji za zprávu
Já jsem ročník 1938
Dobrý den, promiňte, ale otázka se nevztahuje ke slevové akci. Případně napište na email: kemenny@seznam.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zaplatila jsem si zpracování rodokmenu za 4 399,– Kč a tato platba mi byla z účtu odepsána již 20.8.. Zatím jsem od Vás nedostala žádnou odpověď, ani potvrzení zaplacení, ani číslo poukazu. Můžete to prosím zkontrolovat a napsat mi? Děkuji za odpověď
Dobrý den, je třeba, abyste se obrátila přímo na zaměstnance Slevomat, v této diskuzi se řečí otázky ohledně zpracování rodokmenu, nikoliv ohledně plateb.
Pro zákazníky
vip.podpora@slevomat.cz
222 745 354
Po–Pá 8:00–21:00