Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

2 hodiny v největší únikové místnosti v Česku: 3–6 hráčů v 16 komnatách

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Challengezone.cz

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

Mapa
© OpenMapTiles  © Přispěvatelé OpenStreetMap

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

Varianty (1)

Úniková hra Brána

  • Počet hráčů: 3–6
  • Čas na vyřešení záhady: 120 minut 

Můžete využít do 31. 10. 2018

  • Rezervace: termín si rezervujte na webu a následně pošlete na e‑mail  challengezone.cz@gmail.com kód voucheru pro spárování s vaší objednávkou.
  • Rezervaci vám následně potvrdí.
  • Co na sebe: Přes léto a na podzim se teplota v pevnosti pohybuje okolo 17 °C. Ideální je oblečení, které si můžete trochu ušpinit. 
Nabídku doporučujeme pro děti od 8 let.
  • Hru mohou hrát děti od 8 let, je však nutný doprovod rodiče. 
  • Hráči mladší 18 let musí přijít alespoň s 1 dospělou osobou. 

Rezervovaný termín můžete změnit nebo zrušit nejpozději 24 hodin předem, jinak voucher propadá. 

Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:

Jak funguje převod benefitních bodů?

1 800 Kč −30 % 1 259 Kč
1 800 Kč −30 % 1 259 Kč
Inspirováno Pevností Boyard, filmy Kostka a Saw
Labyrint v historickém sklepení z 18. století
Hra na prostoru 1 500 m²

Když pořádně zaberete, nic vám nezabrání vyřešit záhadu Brány!

Vydejte se po stopách a důležitých indiciích a složte společně jednotlivé kamínky do velkého hlavolamu. V partě 3 až 6 přátel se vydáte do největší únikové místnosti v Česku, která se nachází v historických prostorech z 18. století. Je velká 1 500 m² a na rozlousknutí záhady máte 2 hodiny.

Počítejte s tím, že vstoupíte do pořádného labyrintu: hraje se v 16 komnatách. K řešení úkolů nebudete potřebovat žádné speciální schopnosti, zato se vám ale bude hodit špetka důvtipu, soustředěnosti, obratnosti, trpělivosti a selského rozumu. Při vymýšlení fyzických úkolů se tvůrci inspirovali Pevností Boyard, dál filmy Kostka nebo Saw. 

Na hladký průběh dohlíží pracovník Challengezone, a pokud byste se rozhodli pevnost opustit před koncem, klidně můžete (ale byla by to škoda). 

Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita