Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mohli bychom sebou vzít čistotného pejska? Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Libuše, ubytování s domácím mazlíčkem je možné po
dohodě s recepcí za 5 €/noc. Pěkný den. :)
Daniel Haderka
Dobrý den, u 6-denní ho pobytu je napsáno „Omezení: Voucher je možné
využít pouze na pobyt ve dnech neděle – pátek.“, v online rezervaci mi
kalendář ukazuje již od soboty 28.7.2018 – lze to tedy objednat již od
soboty? A další dotaz – chtěli bychom jet se dvěmi dětmi 13 a
15 let – lze objednat 2 vouchery na stejný termín? Děkuji.
Penzion Kamenec
dobrý deň, neviem prečo vam to tak ukazuje, pošlite mi emailom čislo
voucheru datum od kedy do kedy a ja sa na to pozriem. Dieta sa plati na mieste
cena je rovnaka ako pri vouchery. Dakuejm
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohli bychom sebou vzít čistotného pejska? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Libuše, ubytování s domácím mazlíčkem je možné po dohodě s recepcí za 5 €/noc. Pěkný den. :)