Otevřený voucher: po zakoupení voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 182 023 123 nebo e‑mailem na rezerwacja@hotelwersal.pl Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za Vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Při rezervaci zadejte kód voucheru.
Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem. Důležité: v blízkosti hotelu probíhá výstavba nového hotelového objektu, avšak nemá přímý vliv na poskytování služeb hotelem
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer,u varianty pobytu pro rodinu nelze online rezervovat termín.
Je to záměrně? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, rodinné pokoje bohužel prozatím nejsou v online
rezervačním systému a je potřeba ověření jejich dostupností v hotelu na
recepci nebo pomocí nás na e-mailu pomoc@slevomat.cz. Klidně
nám napište a rádi Vám pomůžeme :) Pěkný den
Hotel Wersal***
Dzień dobry,
rezerwacje w ramach ofert dostępnych na Slevomat.cz można dokonywać za
pośrednictwem portalu. Hotel może jedynie udzielić informacji, czy w danym
terminie rezerwacja jest możliwa lub dokonać rezerwacji dostępnego terminu na
podstawie numeru vouchera.
Pozdrawiam
Kinga Kucharska
Hotel Wersal
Jitka
Dobrý den,
můžeme využít dva vouchery po sobě – třeba 2 noci + 3 noci
tak,abychom zůstali na jednom pokoji? Můžeme sebou mít psa?
Slevomat.cz
Dobrý den,
neměl by být problém využít dva vouchery za sebou a i Váš pejsek může
s Vámi. Jen prosím po zakoupení voucheru kontaktujte hotel
(+48 182 023 123 nebo e-mailem na rezerwacja@hotelwersal.pl)
s tím, že chcete zůstat v jednom pokoji a rovnou připojte informaci, že
si přivezete i domácího mazlíčka.
S přáním hezkého dne
Slevomat
Hotel Wersal***
Dzień dobry,
jest możliwość wykorzystania 2 voucherów jako ciągłość pobytu w jednym
pokoju. Przyjmujemy w hotelu psy, ale obowiązuje opłata na miejscu w
wysokości 35 zł/doba.
Pozdrawiam
Kinga Kucharska
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,u varianty pobytu pro rodinu nelze online rezervovat termín. Je to záměrně? Děkuji
Dobrý den, Kateřino, rodinné pokoje bohužel prozatím nejsou v online rezervačním systému a je potřeba ověření jejich dostupností v hotelu na recepci nebo pomocí nás na e-mailu pomoc@slevomat.cz. Klidně nám napište a rádi Vám pomůžeme :) Pěkný den
Dzień dobry,
rezerwacje w ramach ofert dostępnych na Slevomat.cz można dokonywać za pośrednictwem portalu. Hotel może jedynie udzielić informacji, czy w danym terminie rezerwacja jest możliwa lub dokonać rezerwacji dostępnego terminu na podstawie numeru vouchera.
Pozdrawiam
Kinga Kucharska
Hotel Wersal