Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Pobyt v Jizerkách pro 2 osoby: polopenze, slevová karta, wellness i bowling

Hotel Bon*** Jizerské hory (mapa) 163 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Michal Frýbert

Dobry den, rádi bychom si u Vas rezervovali pobyt od patku 19.10–21.10.2018, je to možné?
Michal Frýbert

Hotel Bon***

Dobrý den pane Frýbert,
v tomto termínu je rezervace možná. Jestli máte zájem, mohu Vám pokoj předběžně rezervovat, než si zakoupíte variantu bez termínu a nám potom jen zavoláte nebo pošlete mailem kod z poukazu pro potvrzení Vaší rezervace.
Mohu Vám pokoj rezervovat?

Děkuji za odpověď

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon***

Zlatuše Kohoutová

Děkuji za Vaši odpověď ale zatím nebudu dělat rezervaci.
Pěkný den

Hotel Bon***

není zač

Z. Kohoutová

Dobrý den, mám zájem o ubytování ve Vašem hotelu v termínu od 20.10.-24.10 2018 pro 2 osoby.

Hotel Bon***

Dobrý den paní Kohoutová,
v tomto termínu je ubytování možné v pokojích s balkonem za příplatek 100,–/pokoj/noc. Pokoje bez balkonu jsou již obsazené. Mohu Vám pokoj předběžně rezervovat, než si zakoupíte netermínovou variantu pobytu?

Děkuji za odpověď
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Marcela

Dobrý den, lze objednat pobyt jen pro 1 osobu? díky

Slevomat.cz

Dobrý den, Marcelo, bohužel to není možné. Nabídka byla sestavena na míru pro dvě osoby. Pěkný den

štěpánka

Dobrý den,chci se zeptat na dopravu,lze se k hotelu dostat z Prahy autobusem.dekuji

Hotel Bon***

Dobrý den paní Štěpánko,
autobusem se dostanete do Tanvaldu na hlavní nádraží. Z hlavního nádraží Vám jede potom linka městského autobusu na zastávku sídliště, z této zastávky je to k hotelu cca 300m pěšky.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon***

Lucie Bravencová

Dobrý den,
chtěla bych si zakoupit voucher na 2 noci v termínu 8.10.-10.10.2018 s pros­bou, zda by šla přikoupit jedna noc navíc (do 11.10.2018). Bylo by to možné? Děkuji za odpověď, pěkný den

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Bravencová.
Děkujeme, že máte zájem o naše služby.
V termínu máme stále volnou kapacitu, určitě můžeme prodloužit rezervaci o jednu noc s příplatkem 1.440,–/ včetně polopenze.
Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Miloš Zíta

Pavla Zhorná

Dobrý den, máte volný pokoj pro dva v termínu 27–30/9? Děkuji.

Hotel Bon***

Dobrý den paní Zhorná,
bohužel v tomto termínu už nemáme volné pokoje.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon***

Eva

Dobrý den, máte volný pokoj v termínu 28 – 30.9. pro dva dospělé a dvě děti (5 a 2 roky)? Děkuji Eva

Hotel Bon***

Dobrý den paní Evo,
v tomto termínu Vám mohu nabídnout 3-lůžkový pokoj s balkonem s doplatkem za dítě a balkon. Děti do 3 let bez nároku na lůžko a stravu jsou zdarma.
Máte zájem o rezervaci pokoje?

Děkuji za odpověď na mail: info@hotel-bon.cz
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová, Hotel Bon***

veronika

dobrý den neměli by jste volný pokoj pro 3 členou rodinu věk dítěte je 6 let od 26.8–28.8 děkuji Šubová

Hotel Bon***

Dobrý den paní Veroniko,
v tomto termínu je pobyt možný. Zakupte si poukaz na Vámi vybraný termín přes slevomat a dítě doplatíte při příjezdu na recepci.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Michaela Vláčilová

Lenka Stoličková

Dobrý den, prosím o sdělení, zda je možné ovlivnit, aby byl pokoj pro ubytování s balkónem, a zda jsou pokoje vybaveny minibarem/chlad­ničkou, popř. zda je možné chladničku zapůjčit. Děkuji předem za odpověď a přeji příjemný den.

Hotel Bon***

Dobrý den, paní Stoličková.

Jak už je psané v nabídce, tak se dají pokoje s balkóny zarezervovat dle dostupnosti s poplatkem 100,–/noc.

Bohužel pokoje nejsou vybaveny minibarem.

Kdyby jste měla jakýkoliv dotaz, neváhejte mne kontaktovat.

S přátelským pozdravem

Miloš Zíta

Hrušková Zdeňka

Dobrý den, objednala jsem si minulý týden pobyt v hotelu, ale nepřišel mi žádný voucher, nebo potvrzení od Vás. Mám pouze potvrzení rezervace v hotelu..Hrušková

Slevomat.cz

Dobrý den, Zdeňko, voucher jsem Vám poslal ještě jednou. Podívejte se taky do složky Spam a nebo Hromadné, kam občas e-mail zapadne. Najdete ho také ve svém účtu v sekci Mé nákupy. Pěkný den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru