Škola bezpečné jízdy na nově otevřeném nejmodernějším polygonu v Evropě
Přehled nabídky
Není smyk jako smyk. Zatím co na silnici vám při něm nejspíš krev v žilách ztuhne, na cvičném polygonu ji adrenalin parádně rozproudí.
Za volantem můžete odřídit stovky kilometrů, jenže sni to není záruka, že svůj vůz dokonale zvládnete v krizových situacích. Stačí námraza nebo nepřehledná situace na silnici – a průšvih je otázkou sekundy. Doplňte si zkušenosti při nácviku krizových situací se Školou smyku na moderním polygonu v Brně!
Ovládněte dokonale svůj vůz
Polygon Brno v areálu Masarykova okruhu je nejmodernějším tréninkovým centrem bezpečné jízdy v Evropě. A spolupráce se společností SuperDRIVE – největší a nejstarší školou bezpečné jízdy na Slovensku – je zárukou, že se opravdu něco naučíte. Od roku 2007 místní lektoři proškolili více než 37 tisíc řidičů.
Co vám trénink přinese
- Naučíte se správně posadit za volantem.
- Dokážete efektivněji držet a ovládat volant.
- Zjistíte, jak zastavuje auto na různých typech povrchů.
- Pochopíte, proč je důležité mít správné pneumatiky.
- Dokážete správně a efektivně v krizové situaci zastavit.
- Naučíte se krizově vyhnout překážce při plném brzdění.
- Vysvětlí vám, jak fungují základní a povinné bezpečnostní systémy.
Většina cviků probíhá na kluzném mokrém povrchu. Cvičení nijak nepoškozuje pneumatiky ani auto samotné. Trénink je absolutně bezpečný jak pro řidiče, tak pro spolujezdce i vozidlo. Tréninkem získáte základní sebejistotu za volantem v běžném provozu.
Teoretická příprava se věnuje základům správného sezení, řízení, základní fyzice vozidla a vysvětluje již roky povinné bezpečnostní systémy vozidla jako airbagy, ABS a kontrolu trakce. Podrobně rozebírá problematiku krizového brzdění, hybnosti vozidla a souvislosti mezi rychlostí, reakční a brzdnou dráhou aut na různých typech povrchů. |
V praktické části si nacvičíte, jak zvládnout základní krizové situace za volantem. Instruktor je s účastníky v neustálém spojení prostřednictvím vysílačky. Tak dokáže přesněji a efektivněji identifikovat zlozvyky a nesprávné postupy řidičů v průběhu jednotlivých cviků. Ve vozidle může při praktické části sedět i jedna doprovodná osoba, ale pouze na předním sedadle. |