Ubytování – tj. pokoj, lůžka, koupelna byly vynikající.
Služby, zvláště pak chování personálu byly někdy až na hranici slušnosti – v recepci při přihlašování si recepční bez jakékoli zdvořilostní poznámky vyřizoval další telefonáty, při jídlech obsluha silně kolísala, zvl. pak při druhé snídani nebylo k dispozici dost základního nádobí, slánka v celé místnosti pouze jedna (hosté si ji vzájemně půjčovali), chybělo několik produktů, které jediný pracovník (evidentně ne číšník) nosil po částech na bufetní stůl. A to nebyl ještě víkend. Nejhorší byla obsluha ve wellness prostorách, kde nepadlo téměř jediné slovo o tom, co se bude dít, zda se má člověk už svlékat, a kde, při otázce, na kterou stranu ve vaně položit hlavu, nezdvořilá odpověď „no kde asi ležíte ve vaně doma“ (přičemž vířivka je jinak tvarovaná, než obvyklá vana), při vstávání z vany vzhledem k použití oleje poměrně kluzkému ani náznak nějaké pomoci, zvláštní i to, že za celou dobu procedury nepřišla pracovnice ani jednou zkontrolovat klienty, zda jsou v pořádku. S kolegyní jsme sice sedmdesátnice, ale jsme v poměrně dobré fyzické kondici, chodíme plavat, jedna běžkuje apod., a rozhodně bychom nepotřebovaly žádné zvláštní podpůrné zacházení. Obecně komunikace byla tou nejhorší stránkou pobytu a zbytečně nám kazila atmosféru – nemohly jsme se ubránit tomu to cítit osobně a dohadovat se o důvodu takového chování.