Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

3–5 dní ve Špindlu v létě nebo na podzim: Vodní ráj i opékání buřtů

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,7 / 5
Hotel Tři růže Špindlerův Mlýn (mapa) 131 prodejů

Hodnocení podniku Hotel Tři růže

4,7 512×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,7
93.118%
Personál 4,9
97.204%
Jídlo 4,6
92.688%
Wellness 5,0
100%
Volnočasové služby 4,5
89.782%
Lokalita 4,9
97.634%
Průběh rezervace 4,8
96.924%

Filtry
Recenze zákazníků
Kristýna
prosinec 2018
 5,0/5

jídlo, ubytování, krásné prostředí

Hodnoceno: 10. prosince 2018
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Peťula
listopad 2018
 2,0/5

Velké pozitivum byly snídaně formou bufetu. Našli jste tu opravdu vše. Dále velmi příjemná slečna na recepci.

Vlasy ve sprše. Listy a hlína na koberci. Dále mě velice překvapila matrace, která o 10cm přesahovala přes postel, takže jeden z nás spal z kopce. V sauně byly pavučiny. V jídelně byla zima taková, že i číšník byl v bundě. Možná proto působil velice nepříjemně a neochotně. Celkově bych se sem za tyto peníze už nevrátila.

Hodnoceno: 20. listopadu 2018 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Šárka
listopad 2018
 5,0/5

Perfektní pobyt v nádherném hotelu. Měli jsme krásný pokoj, starodávně zařízený, hotel kousek od autobusového nádraží, takže ideální lokalita i pro neřidiče. Stejně tak okolí je ideální na výlety, i s menšími dětmi. Příjemný personál. Rozhodně doporučuji všem k náštěvě.

O ničem nevím :)

Hodnoceno: 3. listopadu 2018 – Rodina s většími dětmi
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Veronika
listopad 2018
 4,0/5

- poloha hotelu byla super, kousek od zastávky na Špindlerovu boudu a pár kroků do centra
– pokoj – čistota i prostor ok
– komunikace bez problémů
– jídlo: snídaně velký výběr, nebyl problém se dobře najíst, jen kvalita kávy podprůměr
večeře průměr, porce docela velké
– číšník první dva dny fajn, pak se pánové vyměnili a kolega nebyl moc příjemný.....ale to je jen můj a partnerův subjektivní pocit

káva, ale nic zásadního…:D
a špatně se odemykající dveře

Hodnoceno: 2. listopadu 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
ACS
listopad 2018
 3,0/5

Pokoje a restaurace krásné…

Jídlo slabé…

Hodnoceno: 2. listopadu 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Michaela
listopad 2018
 3,0/5

Byli jsme spokojeni. Snídaně bohaté, formou švédského stolu, večeře servírované. Možnost objednat si den předem ze tří jídel.

Dle mého názoru hotel neodpovídá ***+

Hodnoceno: 1. listopadu 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Simona
říjen 2018
 4,0/5

Velmi pěkný hotel (spíše hezký a vybavený penzion), výborná poloha pár metrů od autobusového nádraží i centra, pokoj velmi prostorný, vynikající snídaně a bohaté večeře v rámci polopenze, pobyt jsme si velmi užili. Personál milý, poslední den už trochu otrávenější, ale asi se jen těšili na volno před zimní sezónou. :) Velké plus – velmi si vážíme toho, že nám pan číšník ohřál večeři, když jsme se z vážných důvodů zdrželi na celodenní túře, po celém dni putování bez jídla nás to velmi potěšilo. A vyzdvihla bych také velmi milou a pečlivou paní pokojskou, úklid byl bezchybný a probíhal na denní bázi. :)

Asi by se našly nějaké maličkosti, ale za zmínku stojí jen velmi měkké a nepohodlné matrace a skoro žádná informovanost při příjezdu. Také mě trochu zarazila poslední večeře – na menu byla slibována cibulačka se sýrovým toastem, nicméně toast jsem neobdržela a když jsem se na to zeptala, bylo mi doneseno jen klasické pečivo, které mi bylo ještě napočítáno (těch pár korun je to nejmenší, jde mi hlavně o princip a o to, že jsem se těšila na ten toast) – nutno říci, že pokud nedostal toast nikdo z hostů, obsluha zřejmě ani nevěděla, že má být podáván. Plus bonusy, které se při aktivní dovolené ani nedají využít (lívance se psem, bez auta a v tom čase nemožné vybrat), opekání buřtů též, ale to pro nás podstatné nebylo.

Hodnoceno: 31. října 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Lpitrmoc
říjen 2018
 5,0/5

Byli jsme velmi spokojeni, výborný personál, dobré jídlo, slušné ubytování. Hotel postavený na klidném místě uprostřed přírody, přesto několik minut od centra. Rádi se tam ještě někdy vrátíme.

Hodnoceno: 27. října 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Ověřený zákazník
říjen 2018
 3,0/5

výborná kuchyně, krásné místo

využití sauny sice neomezené ale s možností nahřátí pouze do teploty max cca 55 stupňů – nevyhovuje těm, kdo jsou zvyklí na klasické teploty finské sauny

Hodnoceno: 17. října 2018
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Aleš
říjen 2018
 4,0/5

Krásné prostředí, milý a vstřícný personál, výborná kuchyně.

Bylo nám líto, že do restaurace s námi nesměl pejsek. Klidny, tichý, neobtěžující. Za kterého jsme navíc zaplatili.

Hodnoceno: 17. října 2018 – Starší pár
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Martin
říjen 2018
 2,0/5

Výborná kuchyně a číšník. Krásný výlet po vrcholcích hor.

Pokoj č.22 neodpovídá fotkám v nabídce, kde je uvedeno „nově zrekonstruované pokoje“. Proležená matrace, na nočním stolku prach a vlasy, rozbitá klika u wc, úchytka od skříně nám zůstala v ruce, abychom se ohřáli, museli jsme si odvzdušnit topení. Nábytek pořízen za co nejnižší náklady (postel svrtaná vruty). V oknech nejsou žaluzie ani závěsy.
Nabízený svařák s lívanci v Alpském hotelu byl časově omezen (16 – 20 hod), recepční nám sdělil, že v době večeří si tam ani nesedneme. „Turistická“ mapka bez turistického značení.

Hodnoceno: 10. října 2018
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Tomáš
říjen 2018
 1,0/5

Úklid pokoje

Tak tohle teda byla síla. Upřímně ještě jsem zatím horší pobyt nezažil. Rád bych vás všechny upozornil na to co se na tomto pobytu stalo nám a na co si dávat pozor. Nejdříve bych se rád zaměřil na celkové chování personálu. To se velmi odvíjí podle toho jak se personál vyspí. Nejlépe se k nám chovala asi paní pokojská, která odváděla perfektní práci. Pan na recepci často koukal jako by ani nevěděl kde pracuje. Zde je první upozornění. Řekněte si ihned o všechny slevy a vyhody, které máte ve voucheru protože u nás se na to zapomnělo a kdybychom si sami neřekli o slevy na Yellow point, tak bychom je nedostali. Na recepci ani nedostanete info, jak se to má se stravováním a odtud bych rád přešel k panu číšníkovi. Ten se skutečně choval podle toho jak se vyspal, občas naštvaný a neochotný občas byl v pohodě, každopádně vás rád opraví pokud říkáte něco špatně a myslí si o vás že jste asi vůl, když nevíte že všechny místa jsou již rozřažena podle jmen či to, jak si máte vybrat jídlo na další den. Ještě bych se rád zastavil u stravování. Jídlo bylo v celku dobré, starší pan kuchař byl perfektní u druhého mladšího pana kuchaře se připravte na jídlo, které vypadá jako ze školní jídelny, ale není úplně špatné. Nápoje si zde samozřejmě hradíte sami. Připravte se na hezky mastné „pražské“ ceny. Snídaně byly velmi skromné, jídlo se nedoplňuje a ovoce je staré a okorale. Platí zde pravidlo kdo dřív přijde, ten dřív mele, pokud se zde tedy nezastavíte již v 8 hodin ráno, moc toho na vás nezbyde. Mimochodem za cenu nejdražšího voucheru by člověk očekával alespoň trochu lepší kvalitu ale budiž. Velkou srandu si užijete s automatem na kávu, který vám udělá každou kávu chuťově naprosto stejnou. Přejdeme k hodnocení dalších položek z voucheru. „Sauna“, která by měla mít přezdívku studená díra, je velmi netradiční, neocekavejte kvalitní finskou saunu. Tady bych rád ještě podotkl jednu věc, v pokoji, který jsme dostali byla prasklá hadice na sprše. Což je v pořádku to se přece jen může stát a hned druhý den nám ji vyměnili. Co je ovšem zajímavé je to, že i hadice od sprchy v sauně byla poškozena. Nedoporučuji se v koupelně u sauny sprchovat, odpad byl totiž silně zanesený (nechci ani vědět čím) a tím pádem ucpaný, takže voda, kterou se budete sprchovat se bude valit až na chodbu před saunou. Samotný pokoj krom té sprchy byl pěkný a čistě uklizený každý den, zde bych rád pochválil paní pokojskou. Dejte si ovšem pozor. Na pokojích je velký nedostatek elektrických zásuvek, takže večer si buď budete nabíjet telefon nebo si budete svítit lampičkou. Obě činnosti naráz nejdou. Dostáváme se o dalšímu bodu což byla návštěva vodního světa. To teda byla pecka. Dávejte si prosím pozor nejedná se o žádný vodní svět s krasnymi atrakcemi, jak je prezentováno. Již při vstupu nás že uvítala příšerně chovající se paní na recepci, která před nás hodila čip na skříňky. Další překvapení se dostavilo při vstupu k bazénu. Ze všech uvedených atrakcí fungovala pouze jedna a to divoká řeka (spíše by se hodil název divoká zatáčka do řeky to mělo hodně daleko). Tobogán nefunkční, chrliče na vodu nefunkční, vířivka funkční, ale naprosto přeplněná takže se také nedala využít a vodní hřib je zde nejspíše spouštěn jen na Vánoce. Přitom se nedozvíte proč nic nefunguje, prostě to tak je no (zde bych rád doporučil aquapark, který je asi 20 minut pěšky od hotelu, sice si zaplatíte vstup za cca 150 Kč ale je to absolutní bomba). Pojďme ovšem k další položce z voucheru. Lívance a svařák nebo nealkoholický nápoj pro dva. Zde je chyba. Přišli jsme do hotelové restaurace, kde jsme měli obdržet lívance a nápoj pro dva. Po příchodu nám obsluha sdělila, že můžeme dostat pouze svařák a nemůžeme dostat žádný nealkoholický nápoj, protože to nejde zadat do pokladny. Pak nám číšník, defacto vyčetl, že si nechceme dát oba dva svařák (já jsem řídil takže jsem nemohl) protože tady si ho u nich dávají všichni když jdou z procházky. Zkrátka a dobře celý pobyt byl děs a zmar, ještě před třičtvrtě rokem jsme byli v jiném hotelu ve Špindlu také přes voucher od Slevomatu a bylo to perfektní. Tenhle voucher byl dražší a o poznání daleko horší. Závidím všem, kteří s tímto pobytem měli dobré zkušenosti.

Hodnoceno: 9. října 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Michaela
září 2018
 5,0/5

Personál velice ochotný, jídlo skvělé, ubytování čisté a pěkné.

Hodnoceno: 26. září 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Aneta
září 2018
 4,0/5

poloha hotelu, klid, čisté, dobré jídlo

Hodnoceno: 19. září 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Daniel
září 2018
 4,0/5

místo, služby

zima v sauně

Hodnoceno: 18. září 2018 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Tomáš
září 2018
 5,0/5

Příjemný a ochotný personál, pobyt jsme si užili.

Hodnoceno: 17. září 2018
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Michala
září 2018
 5,0/5

Prostredi krasne, perfektni personal.

Hodnoceno: 3. září 2018 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Andrea
srpen 2018
 2,0/5

Jídlo bylo skvělé.

Nezdravicí personál a hosté, pokoje, úklid

Hodnoceno: 27. srpna 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Ilona
srpen 2018
 5,0/5

musím napsat že vše, rodiná pohoda klid, prostě vše bylo vynikající.

Hodnoceno: 26. srpna 2018 – Starší pár
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Ověřený zákazník
srpen 2018
 3,0/5

Pokoje, personal

Jidlo

Hodnoceno: 25. srpna 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Špindl v létě i na podzim: 3–5 dní s polopenzí
Nahoru