Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Objevte krásu Javorníků: pobyt v horském hotelu se snídaní nebo polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace a ověření dostupných kapacit předem telefonicky na čísle +420 601 521 471 nebo e‑mailem na info@kohutka.cz. Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.) V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky.
- Dětskou postýlku vč. lůžkovin vám půjčí za 200 Kč/den.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den .Na portálu skrz.cz máte napsaný pobyt s pejskem,ale v dotazech je,že pobyt se psem není možný.Pro někoho nepříjemná nesrovnalost.
Dobrý den, Jaroslavo, v naší nabídce na Slevomatu je správně uvedeno, že pobyt s domácími zvířaty není povolen. Mějte krásný den, Míša :)
Dobrý den,
je možný u Vás pobyt – prodloužený víkend 6.9. –
9.9.2019..tj.3 noci dva dospělí ? Nebo jakýkoli na 3 noci s víkendem
v průběhu září – října ?
Děkuji
Kohoutová I.
Dobrý den, Iveto, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termí, zvolit počet osob, kliknout na „Pokračovat“ a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, je možno při platbě uplatnit příspěvek zaměstnavatele FKSP? Děkuji
Dobrý den, Dagmar, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Ne všechny hotely tuto formu povolují, proto se obraťte přímo na hotel telefonicky na čísle +420 601 521 471 nebo e‑mailem na info@kohutka.cz a případně se s nimi rovnou domluvte na rezervaci termínu. Pěkný den, Míša :)
Prosim o moznost pobytu pro dve osoby s polopenzi v terminu 28.7.-1.8.2019.Dekuji za odpoved.
Dobrý den,
aktuálně poslední volný pokoj v termínu od 29.7. – 2.8.
recepce
Dobry den,bylo by mozne mit jednu polopenzi v bezlepkove uprave? Dekuji
Ano, je to možné, hlaste při příjezdu na recepci.
Je možné přijet i s pejskem a kolik stojí ubytování psa na noc?
Děkuji.
Dobrý den, s pejskem bohužel není možno…
recepce
Dobrý den, chci se zeptat, zda pri zakoupení pobytu 29.7.-2.8. by byl v provozu venkovní bazén. Děkuji
Ano, bude…
recepce
Dobrý den, rada bych přijela v termínu 24.7.-5.8. jsem sama, jaký
woucher koupit ?
Děkuji
Dobrý den, volno máme v termínu od 29.7. – 2.8. , jaký voucher koupit Vám poradí na „Slevomatu“. Nevím, zda variantu 1 osoby nabízí. …recepce
Lze zakoupit pobyt pro dva na víkend s polopenzí? Zkoušel jsem to přes online rezervace a tuto variantu mi to nenabídlo.
Dobrý den, bohužel víkendy jsou již všechny obsazeny. Lze jen pondělí -pátek. recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bazén je v provozu i v zimních měsících ?
Dobrý den, ne není. recepce