Dobrý den, chtěla bych se zeptat, dnes měl dorazit voucher a také
nedorazil, měla jsem to jako dárek. Můžu se zeptat, kdy voucher dorazí?
Nepřišel mi žádný mail, nic. Kristynasvarcova@gmail.com
Slevomat.cz
Dobrý den, Kristýno, kontroloval jsem to a vidím, že od nás voucher
odešel v pořádku po uhrazení částky. Zkuste se podívat do složky Spam
i Hromadné. Právě jsem Vám ho totiž poslal ještě jednou. Svůj voucher
máte celou dobu k dispozici také ve svém účtu v sekci Mé nákupy :)
Pokud máte namysli dárkové balení, tak Vám již skutečně mělo přijít.
Jestli se tak nestalo, dejte nám, prosím, vědět na vip.podpora@slevomat.cz
a zkusíme ho dohledat a co nejdříve Vám pomoci. Přeji pěkný den
Jan Turek
Dobý den. Na slevomatu jsem objednal a uhradil střelecký balícek v ceně
999Kč. Platbu jsem uhradil z účtu č. 211442239/0600, ve výpisu je datum
uskutečnění 19.7. datum provedení 23.7. Peníze z účtu odešly a mě do
dneška nepřišel voucher ani žádné potvrzení. Byl to dárek ke kulatinám.
Ruším objednávku peníze zašlete zpět na účet.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane, z jakého e-mailu jste objednávku uskutečnil? Pod tímto
e-mailem žádnou objednávku nemáte. Dejte nám vědět na e-mail vip.podpora@slevomat.cz
a podíváme se s Vámi na možnost řešení :) Pěkný den
Honza
Dobrý den. Před týdnem jsem si objednal střelecky balíček za 999 kč.
Platba proběhla 19.7..Ale meil ani darek voucheru nepřišel. Kdy mi to
pošlete?
Slevomat.cz
Krásný den, Honzo, z jakého e-mailu jste objednával? Mrkneme se na to,
kde se voucher toulá :-) Hezký večer!
Jan Turek
Dobrý den, objednal jsem si ho na mail turek@szdc.cz
Slevomat.cz
Dobrý den, Honzo, pod tímto e-mailem jsme bohužel žádnou objednávku
nenašli. Nemohlo jít o jiný e-mail? Dejte nám vědět na vip.podpora@slevomat.cz.
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, dnes měl dorazit voucher a také nedorazil, měla jsem to jako dárek. Můžu se zeptat, kdy voucher dorazí? Nepřišel mi žádný mail, nic. Kristynasvarcova@gmail.com
Dobrý den, Kristýno, kontroloval jsem to a vidím, že od nás voucher odešel v pořádku po uhrazení částky. Zkuste se podívat do složky Spam i Hromadné. Právě jsem Vám ho totiž poslal ještě jednou. Svůj voucher máte celou dobu k dispozici také ve svém účtu v sekci Mé nákupy :) Pokud máte namysli dárkové balení, tak Vám již skutečně mělo přijít. Jestli se tak nestalo, dejte nám, prosím, vědět na vip.podpora@slevomat.cz a zkusíme ho dohledat a co nejdříve Vám pomoci. Přeji pěkný den