Voucher jsem darovala manželovi, ale nějak se mu spatně zapsal termin a tudíž ho mel využit hned následující den, což nevěděl (i kdyby to věděl, nemohl by ho dle podmínek podniku již zrušit), takže mu propadla rezervace. Nevime, jestli se stala chyba v rezervacnim systému nebo se manzel preklikl, to se uz nedozvíme. Každopádně majitel nebyl absolutně ochotný nam dat nový termin, i kdyz byl voucher neuplatneny (což věděl) a stále jeste platný. Chyby se stávají, lidské i technické. Ovšem tento nelidský přístup a komunikace s majitelem hodnotim velmi negativně!
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den, pokud by s Vámi někdo do telefonu mluvil tak jako Váš manžel se mnou též by jste mu nevyšla vstříc. Když si přečtete recenze od ostatních zákazníku všude píšou ochotný instruktor. To znamená, že se se mnou dá domluvit na všem. Pokud by si Váš manžel přečetl potvrzující email se špatným datem a normálně zavolal ihned po vytvoření chybné rezervace, tak by se šlo na všem domluvit. Jak sám přiznává při recenzi na našem facebooku nezkontroloval si potvrzení, jelikož si myslel, že je neomylný. Ještě pro vysvětlení. Pán měl rezervaci na 19.11.2018, na kterou se nedostavil. Poté volal 26.11.2018 a dost nevybíravým způsobem se dožadoval náhradního termínu. Jinak to, že je vina na straně Vašeho manžela jsem schopný doložit stejně jako jsem to udělal na našem facebooku Vašemu manželovi. Hezký den.
Bezva zábava, příjemná „obsluha“, která vám i ráda poradí. Přesto doporučuji si nabízené hry projít s předstihem už doma, protože jich je opravdu velké množství. :-)
Jediné drobné zlepšení by mohlo být před herní místností, kde by vůbec nebyla špatná židle nebo lavička, pokud člověk přijde dřív a musí čekat, než skončí předchozí hráč. Ale to už by byla vyloženě jen třešnička na dortu. ;-)