Dobrý den, včera jsem zakoupila voucher, platba odešla ale voucher
nedorazil.
jak mám dále postupovat?
Děkuji
E.H.
Slevomat.cz
Dobrý večer, paní Eleno, voucher jsem Vám nechala poslat ještě jednou
na e-mail, mělo by to být tedy v pořádku. :) Mějte se moc krásně!
Olga Vaverkova Oli
Prosím Vás pokud zakoupím voucher ,mohu jej uplatnit do konce
srpna?Odjíždím a nestihla bych jej vybrat.Šlo bz to?Vaverková
Slevomat.cz
Dobrý den, Olgo, prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné.
Pěkný den
Lucie Kadurová
Dobry den. Prosím, jak si mám rezervovat stůl, když telefon nikdo
nezvedá a když jsme šli včera osobně bez rezervace, tak byla na dveřích
cedulka-dnes pouze pro rezervace. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, v době kdy je obsluha zaneprázdněna bohužel nemůže
telefon vzít. Prosím zkuste to ještě, mělo by se to podařit.
V případě, že by se Vám i přesto nedařilo s restaurací spojit
napište nám na vip.podpora@slevomat.cz
a pokusíme se najít řešení. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, včera jsem zakoupila voucher, platba odešla ale voucher nedorazil.
jak mám dále postupovat?
Děkuji
E.H.
Dobrý večer, paní Eleno, voucher jsem Vám nechala poslat ještě jednou na e-mail, mělo by to být tedy v pořádku. :) Mějte se moc krásně!