115 Kč za DVĚ vynikající pizzy dle vašeho výběru. Zakousněte se ve dvou do křupavého těsta. Itálie se se slevou 50 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Ač to v podmínkách akce není uvedeno, na voucheru je napsáno, že rezervace je nutná 7 dní předem, a dále 30 dní před koncem platnosti voucheru. To mi přijde nehorázné – většinou všude stačí 1 den předem. Mám si snad v srpnu objednávat pizzu měsíc dopředu?!?
Dobrý den, Alice,
doporučujeme Vám rezervaci 30 dnů před koncem platnosti z toho důvodu,
abyste svůj voucher nenechávala na poslední chvíli, abychom Vám mohli
zaručit jeho využití. Na poslední dny nechává své vouchery mnoho
zákazníků a potom by pro Vás nemusel být v restauraci volný vhodný
termín.
Co se týká rezervace 7 dnů předem, taktéž ji doporučujeme z toho
důvodu, abyste měla jistotu, že ve Vámi požadovaném termínu bude mít
restaurace ještě volno. Čím dříve se tedy zarezervujete, tím lépe.
Pokud Vám toto nevyhovuje, máte samozřejmě možnost v rámci 14-ti denní
zákonné lhůty objednávku zrušit. Stačí nás kontaktovat na
840 140 240 či na slevy@slevomat.cz.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, pizzu si mohu vybrat jakoukoliv – třeba i za 135 kč za jednu, nebo jen do ceny 115 kč za jednu? Děkuji
Samozřejmě, že si můžete pizzu vybrat jakoukoliv.
Samozřejmě, že si můžete pizzu vybrat jakoukoliv.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda i pizzy rozvážíte. Děkuji za odpověď
Bohužel, nerozvážíme.
Dobrý den, je pizza s sebou na voucher stejně bohatá jako za normální cenu? Po zkušenosti z jiné pizzerie se raději informuji. Děkuji.
Ano, snažíme se nezklamat zákazníky. Mějte se.
Škoda, že na té rezervaci trváte… minule jsem si kupony koupil, teďka to neudělám, protože jídlo fakt předem neřeším… Zákazníci, kteří k vám přijdou z ulice také rezervaci nemají pizza je váš standardní produkt, který nabízíze trvale… pochopím to u steaků nebo pečených kolen…
Dobrý den, to máte sice pravdu, ale po předchozích zkušenostech se toto
obrátilo pro nám. Pizzerie sice byla plná, ale zákazníci čekali a byli
značně nervózní, protože pizza ( i když je náš standardní produkt) se
připravuje a peče určitou dobu. Nelze všechny uspokojit najednou, proto ta
rezervace. Mějte se.
Dobrý den, vážení zákazníci,
děkujeme za Vaše dotazy. Pizzerie Solní na Vaše dotazy během dne ráda
odpoví :)
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za zdržení.
Dobrý den, pokud si chci vzít pizzy s sebou, je nutná rezervace? Děkuji.
Dobrý den, v zájmu plynulého odběru by bylo dobré předem zatelefonovat do pizzerie a udat čas vyzvednutí pizz. Děkujeme za zájem.
Dobrý den,
rezervace je nutná nebo je možné přijít i bez ní (a bývá někdy
volno)?
Děkuji
Dobrý den, volno sice bývá, ale po předchozích zkušenostech s podobnou akcí, trváme na rezervaci. Děkujeme za zájem.
Dobrý den,
dají se pizzy vyzvednout jednotlivě nebo si musim při uplatnění voucheru
převzít obě?
Dobrý den, musíte si vyzvednout obě pizzy najednou. Mějte se.
Dobrý den, mohu si vyzvednout pizzu na dvakrát, myslím jednu a později druhou?
Dobrý den, bohužel, obě pizzy si musíte vyzvednout najednou.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v podmínkách slevy není uvedeno nic ohledně podmínek rezervace, ale zde v diskuzi jsem se dočetla ohledně rezervace se sedmidenním předstihem. Ráda bych se zeptala, jak to tedy funguje. Rezervace 7 dní před návštěvou je podmínkou, nebo je to jen opatření? Chápu, že když zavolám ráno, zda máte v pět odpoledne volno, tak být nemusí. Jde mi o to, jestli je toto podmínkou.
A ohledně pizzy na vyzvednutí, jak dlouho dopředu je třeba pizzu objednat?
Děkuji.
Dobrý den, rezervace 7 dní před návštěvou není podmínkou, jedná se pouze o opatření. Pizzu s sebou si stačí objednat půlhodiny před vyzvednutím.