Křupavá pizza s sebou dle výběru: 1 nebo 2 pochoutky, ⌀ 35 nebo 45 cm
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
No, v poli „Jak uplatnit“ je uvedeno: "Rezervace: Objednávku proveďte
přes objednávací formulář.| – a odkaz na online rezervaci na webu.
Kdysi jsem si neco online objednal a vzapeti si uvedomil omyl, tak jsem hned
poslal email s opravou – ale nebylo vzato v uvahu a bylo mi receno, ze
maily nemate cas cist a berete jen rezervace z online systemu. Takze jsem
netusil, ze vubec lze objednat par dni predem – online system to neumi a
z mailu to udajne neberete.
Ja nenechaval voucher na konec, uplatnoval jsem v cervenci voucher platny do
konce srpna.
Nechci kritizovat, chodim k vam pravidelne, spis jen zlepsit servis a
spokojenost jak zakazniku, tak vasi.
Ano na e-maily opravdu čas nemaji ale když by to byla objednávka na
několik dni dopředu tak pohoda.
Postu zpracovávám denně
Da se objednat i par dni predem? Na online objednavce jsem nasel jen cas,
ale ne datum – takze se musi objednavat az v den, kdy ji chci?
Coz je skoda: uz v So jsem vedel, ze chci pizzu na Po hned po 19.hod. –
objednal jsme v Po hned rano v 9, ale uz jsem dostal cas na 19:35. Coz jeste
slo – kdyz jsme totez chtel udelat minuly tyden (objednat dopoledne hned na
1. termin po 19.hod.), objednavku jste mi zrusili, nejdrive slo az
v 20:30.
Je skoda, ze objednavkovy system nedava info o casu, kdy bude pizza hotova.
Prijmout objednavku na 19:35 a napsat, at si v 19:15 zkontroluju mail, kdy bude
pizza hotova, neni moc uzitecne – kdyz jsem uz pripraven v okoli k prevzeti
a info, ze to bude pozdeji treba i o hodinu ci vic, nepotesi.
Pizzy mate dobre, ale patrne rostouci poptavka vyzaduje lepe zorganizovat
objednavani a vydej.
Kdyby nenechával každý vouchery na konec platnosti bylo by vše
v pohode.
Objednat můžete e-mailem na několik dni dopředu.
Nevidím duvod upravovat systém v tomto směru.
Dobry den,
kde se dozvim presnejsi cenu rozvozu?
Dekuji,
Peter
Dobry den po zadání adresy v objednávce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
když objednávám před formulář, mám vybrat jako způsob platby, hotově při převzetí? A kód voucheru mám napsat pod poznámku pizzy nebo pod souhrn objednávky?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, napsal jste to správně…kod voucheru do poznámky