Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Kadeřnický balíček se střihem i melírem pro všechny délky vlasů
Hodnocení podniku Studio R
Hrozne prostředí (nepořádek, popraskané a zašedlé zdi apod.), když jsem přišla, nikdo neodpověděl na pozdrav, kadeřnice se další čtvrt hodinu ješte věnovala své kolegyni. Přesvědčovala mě o tom, že vzadu nemám sestříhané vlasy a když jsem ji ujistila, že mám a chci sestřih zachovat, jen zkrátit konečky, „sestříhala“ mi vlasy tak, že mám horní vrstvu vlasů o třetinu kratší než ty spodní (bohužel jsem si toho všimla až když už bylo ustřiženo), takze ve stylu 80. let mi dole vyčuhuje pár dlouhých pramínků, potom nic nic a pak teprve zbytek vlasů. Nechápu, jak paní kadeřnice toto může považovat za postupné sestříhání. Hlavně že si u toho stihla vyřídit osobní hovor, u kterého mi pročesávala již učesané vlasy stále dokola, asj aby to vypadalo že něco dělá… Nikdy víc!
Když jsem tam byla poprvé byla jsem spokojená. Proto jsem se tam vrátila. Slečna byla milá a šikovná.
Ale měla jsem jinou paní a to byl děs. Rvala mi vlasy místo aby mi je normálně rozčesala a hlavu jsem měla tmavší než na poprvé. Proto už se tam nevrátím byl to pro mě otřesný zážitek.
vše ok personál perfekt
Klidné místo, skvělá paní kadeřnice, velmi šikovná a pečlivá. Nikdy jsem neměla tak precizní střih, který se dá nosit i bez úpravy. Moc děkuji.
Hezký přístup. Moc hodná paní.
Výsledek
Prostředí
Dostupnost v centru, příjemná šikovná pečlivá paní kadeřnice. Byla jsem u paní Oksany již podruhé a s výsledkem jsem byla spokojená. Děkuji.
Opravdu velmi špatná služba – nechápu, proč paní kadeřnice dělá práci, která ji nebaví a projevuje se to pak na jejím přístupu k zákazníkům. Kadeřnice, které vadí česat vlasy???
Pokud si potřebuje vyřídit telefonní hovory, má to udělat v mezičase a ne při stříhání. Neprofesionální přístup!!!
Cena – kvalita
Prostredi
vše velice ochotni
Byla jsem velmi spojena. Skvely pristup, hezky strih a pece. Rada prijdu zas. Dekuji :)
rychlé objednání
Před začátkem práce si šla kadeřnice zakouřit, pak mi řekla, že si ještě vypije kávu. Když mi myla hlavu, zazvonil jí soukromý telefon a ona ho vzala a debatovala s druhou stranou. Při té příležitosti mi zalila hojně vody za ručník, takže jsem měla polovinu trička mokrého. Řekla mi, že si za to můžu sama, protože špatně sedím. Střih příšerný. Celou dobu přede mnou ležely otevřené cigarety, což mi jako nekuřákovi hodně vadilo. Závěr: Aby mě prý osušila, vzala fén a začala mi foukat horký vzduch za tričko, čímž mi tam nahnala veškeré krátké vlásky. Měli by mi vrátit peníze a ještě mi zaplatit jiné kadeřnictví, které snad alespoň trochu napraví škody.
super poloha v centru, velmi příjemná kadeřnice – rozumí své práci!!! Melír se mi líbí :)
Nevěřila jsem, že někdy budu psát negativní recenzi, ale opravdu spokojená nejsem! Hned první dojem nebyl příjemný. Celkově to tam na mě působilo neuklizeně. Paní kadeřnice Oksana mě usadila do křesla, na kterém zůstaly vlasy po předchozích zákaznicích, na zemi byly další vlasy (bylo vidět, že to není po jedné osobě)… Ani se mě nezeptala, jakou barvu melíru chci? Výsledkem je nepřirozeně žluté cosi. O pravidelnosti melíru by se také dalo diskutovat. Bohužel nemám na mobilu kvalitní foťák, ale snad je to aspoň trochu vidět. Používaná kosmetika je Kallos (šampon za 47 Kč / 1000 ml). Neříkám, že cena vždy odpovídá kvalitě, ale u kadeřnice bych očekávala nějaké kvalitnější produkty. Nějakého ochranného prostředku před fénováním jsem se také nedočkala. Běžně se mě kadeřnice také ptají např. jak to chci vyfénovat nebo zda to chci vyžehlit apod.? Paní Oksana na mě zkrátka působila stylem jako bych kadeřnici dělala já – „nejsem kadeřnice, ale už jsem jejich práci párkrát viděla, tak to taky zkusím“. Za mě rozhodně nikdy víc!