Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax na úpatí Nízkých Tater: neomezený vstup do wellness a výborné jídlo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. +421 44 559 14 11 nebo e‑mailu fisjasna@fisjasna.sk
- Rezervaci doporučujeme ihned po zakoupení voucherů.
- Možnost sčítání voucherů: Můžete zakoupit více voucherů a pobyt si prodloužit. Voucher platí přes týden i přes víkend.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je potřeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Zvýhodněné podmínky pro rodiny s dětmi:
- Dítě do 1,9 let má dětskou postýlku zdarma (nutné rezervovat na recepci, hotel disponuje omezeným počtem) + možnost dokoupení polopenze za 15 €/noc.
- Dítě od 2 do 11,9 let na přistýlce vč. dětské polopenze a služeb platí 30 €/noc.
- Děti od 12 let nebo dospělá osoba na přistýlce vč. polopenze a služeb platí 45 €/noc.
- Domácí mazlíčci: 35€/noc (pes do 8 kg); 75€/noc (pes nad 8 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
rádi bychom využili balíčku, kde nabízíte ubytování na 5 dní (4 noci)
v pokoji Deluxe. Termín, kdy bychom mohli dorazit je 10.-14.9.2018,
v kalendáři vidím, že je tento termín označen zeleně… Znamená to
tedy, že máte již hotel zcela obsazen?
Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
Dobrý den, Lucie, vámi vybraný termín bohužel není k dispozici, nelze označit celý. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Dostupné termíny jsou označeny zelenou barvou. Pěkný den. :)
Dobrý den, mohl bych si rezervovat apartmán deluxe pro dva, v termínu od 5.8. – 9.8.2018, zaplatil bych dnes přes portál Slevomat, doufám, že když dnes odpoledne pošlu peníze z České Spořitelny, tak přijdou co nejdříve. Hezký den, Vašíček
Dobrý deň pán Vašíček,
vo Vami zvolenom termíne máme k dispozícii ubytovacie kapacity. izbu sme pre
Vás rezervovali do 2.8.2018, prosíme Vás o zaslanie čísla voucheru do
uvedeného termínu. S pozdravom, Lenka, front office manager
Dobrý den, máte volny termín od 13–16.8. 2 osoby pokoj s balkonem a polopenze. Děkuji
Dobrý deň Kateřina, vo Vami zvolenom termíne máme k dispozícii poslednú dvojlôžkovú Deluxe izbu. Následne máme k dispozícii jednospálňové Deluxe apartmány. V prípade Vášho záujmu o pobyt nás prosím kontaktujte aj s číslom voucheru na fisjasna@fisjasna.sk. S pozdravom Lenka, front office manager
Hezký den,
ráda bych se zeptala, zda máte volný pokoj či apartmán v termínu
29.7–2.8.2018.
Také bych se ráda zeptala zda je možné ubytování v apartmánu, kdy
v nabídce je uvedeno následující: „Při pobytu na 3 a více nocí je
možné ubytování v prostorném Apartmánu a to zcela bez doplatku, kde
najdete navíc samostatnou kuchyň s obývacím pokojem.“
Děkuji
Tereza
Dobrý deň Tereza, vo Vami zvolenom termíne máme k dispozícii ubytovacie kapacity. Pokiaľ máte záujem o kalkuláciu pobytu prosím kontaktujte nás na fisjasna@fisjasna.sk. V prípade záujmu o pobyt cez portál slevomat.cz nám prosím zašlite číslo zakúpeného voucheru spolu s vybraným termínom pobytu. S pozdravom Team Hotela FIS Jasná****
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda máte volný pokoj pro dvě osoby od 27. do
31.7.
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý večer,
žiaľbohu vo Vami zvolenom termíne nemáme kapacitu dvoj lôžkovej izby
deluxe.
Vieme Vám však ponúknuť jedno spáľňový apartmán.
S pozdravom Tomáš,Hotel Fis
Dobry Den chtel bych se zeptat zda je mozne do koupit ruzne druhy masazi a spa procedur
Dobrý deň pán Kopál.
Áno, dokúpiť masáže a procedúry je možné zakúpiť na recepcii.
So zľavomatovou zľavou 10%.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na to samé co paní Tůmová, zda je možné uhradit pobyt z FKSP (příspěvek zaměstnavatele), tzn. fakturou se splatností. Děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý deň dámy. Pokiaľ potrebujete platbu cez portál slevomat.cz uhradiť faktúrou so splatnosťou, rada by som Vám odporučila kontaktovať priamo hepldesk na slevomat.cz. Hotel bohužiaľ nevystavuje faktúry na úhradu voucherov. Ďakujeme. S pozdravom Lenka front office manager
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné uhradit pobyt z FKSP (příspěvek
zaměstnavatele), tzn. fakturou se splatností.
Děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den, Kateřino, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte ještě volno na 5dní a 4 noci někde v termínu od 23.9. – 29.9. ? pro dvě osoby pokoj de Luxe. Děkuji
Dobrý deň prajem,
voľnú ubytovaciu kapacitu na dvojlôžkovú Deluxe izbu máme v termíne od 23.9. – 27.9.2019 / 4 noci alebo v termíne od 23.9. – 28.9. na jednospálňový Deluxe apartmán.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Team Hotela Fis Jasná****