Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Hodnocení podniku Florea
maličké, druhý den zvadlé
maličké, druhý den zvadlé
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nám samozřejmě vůbec neudělalo radost. Kontaktovali jste naši zákaznickou linku? Na kvalitě květin si zakládáme a pokud Vám kytička hned druhý zvadla, tak je to samozřejmě špatně. Vždy se zákazníkem komunikujeme a snažíme se poradit a popřípadě pokud byla špatná várka květin, ihned kontaktujeme všechny zákazníky a zasíláme nové květiny,nebo vracíme peníze zpět. Pěkný den, Markéta
Doprava byla bezproblémová a růže krásné.
Trochu jsem se ztratil v objednávkovém formuláři…
Doprava byla bezproblémová a růže krásné.
Trochu jsem se ztratil v objednávkovém formuláři…
Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše báječné hodnocení. Velice nás těší Vaše spokojenost. Rádi Vám s objednávkou kdykoliv pomůžeme na naší zákaznické lince 723350000. Krásný den za tým Florea, Petra.
Krásná kytice
Rychlost dodání
Osobní vzkaz
…
Krásná kytice
Rychlost dodání
Osobní vzkaz
…
Krásný den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice si vážíme Vaší spokojenosti. Krásný den za tým Florea, Petra.
Naprostá spolehlivost, skvělý přístup.
Dobrý den, děkujeme za milou recenzi. Jsme rádi, že jste byl spokojený s našimi službami. Spokojenost zákazníka je pro nás na prvním místě. Přeji krásný den za tým Florea, Kristýna
Včasné dodání
Včasné dodání
Dobrý den, děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že květina byla doručena podle Vašich představ.
Krásný den, za celý tým Florea přeje Zuzana.
Zboží nebylo na skladě v požadovaném termínu a následně květiny rychle uvadly aniž by rozkvetly
Dobrý den,
květiny nelze rezervovat a to především z důvodu, že naše nabídka je závislá na dostupnosti květin nizozemské burzy kde nakupujeme, nelze nyní s určitostí říci jaké květiny konkrétně a kdy budou v naší objednávce. Informovala jste naší zákaznickou linku ohledně uvadnutí květin. Rádi bychom s Vámi tuto situaci vyřešili.
Krásný den za celý tým Florea, Zuzana.
Špatné, růže zvládly druhý den. To se mi ještě nestalo.
Dobrý den,
je nám líto, že kytičky Vám nevydržely. Kontaktovala jste nás ohledně uvadlých růžiček. Rádi bychom s Vámi tuto nemilou situaci vyřešili. Pěkný den za celý team Florea, Zuzana.
Doručení včas a informace o průběhu
Růže byly malé a nevydržely ani 5 dnů
Dobrý den,
velice nás mrzí, že kytičky Vám nevydržely. Mohu se zeptat, zda jste nás kontaktovali ohledně uvadnutí Vašich kytiček, rádi Vám zavoláme. Pěkný den za celý team Florea, Zuzana.
Rychlost, kvalita. Ráda využiji znova. Bylo to nečekané překvapení pro obdarovanou. Pan kurýr ji do poslední chvíle nic neprozradil😊
Rychlost, kvalita. Ráda využiji znova. Bylo to nečekané překvapení pro obdarovanou. Pan kurýr ji do poslední chvíle nic neprozradil😊
Dobrý den, děkujeme za krásné hodnocení. Jsme velice rádi, že vše do poslední chvíle bylo utajeno a byl zachován moment překvapení, tak přesně to má být ;-) Za celý tým Florea, Vám přeji krásný den, Markéta
Perfektní systém pro objednání a doručení, krásné kytičky…
… růžičky bohužel vydržely čerstvé jen 2 dny…
Dobrý den, velice nás mrzí, že kytičky Vám nevydržely. Mohu se zeptat, zda jste nás kontaktovali ohledně uvadnutí Vašich kytiček, rádi Vám zavoláme. Pěkný den
výtečná komunikace, bezproblémová objednávka, rychlost kurýra
Květy růžiček jsou opravdu VELMI, VELMI drobné. Mohli by nafotit realitu, aby pak klient nebyl překvapen. Já byla zklamaná, ale i tak kytice splnila svůj účel a babička byla šťastná.
výtečná komunikace, bezproblémová objednávka, rychlost kurýra
Květy růžiček jsou opravdu VELMI, VELMI drobné. Mohli by nafotit realitu, aby pak klient nebyl překvapen. Já byla zklamaná, ale i tak kytice splnila svůj účel a babička byla šťastná.
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Jsme velice rádi, že jste byla spokojená s našimi službami a že Vaší babičce udělala kytice radost. Na našem e-shopu je u každé růžičky uveden rozměr květu a fotografie, které jsou reálné. Přeji krásný zbytek dne, Kristýna.
Spokojenost s doručením