Turistický pobyt v historické horské chalupě v Peci pod Sněžkou pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,máte prosím volno 28–30.9.2018 pro 2 osoby? děkuji
Dobrý den,bohužel obsazeno
Dobrý den, chci přijet se syny, 14let má starší s 9měsíců mladší. Nebo mám počítat malého jako 3. osobu?
Dobrý den, Karlo, děti do 7,9 let platí 350 Kč/noc, děti starší 8 let nebo další dospělá osoba platí polovinu ceny voucheru. Pěkný den :-)
Dobrý den, pokud by byl volny pokoj pro dva na 7 noci od 22. –2 9.9. šlo by uhradit fakturou z FKSP?
Dobrý den, Dagmar, v nabídce máte možnost online ověření dostupnosti
termínu a to když kliknete na tlačítko Koupit na termín. V tuto chvíli
Vámi poptávaný termín je k dispozici. Pokud potřebujete proforma fakturu
pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte
objednávku na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele
slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo
účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními
údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané
nabídky v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Dobrý deň.Chcel som sa opýtať či máte voľný termín 5.8.-12.8.2018 pobyt na 8 dní 7 nocí dve osoby polpenzia.Ďakujem Blaho
Dobrý den,bohužel tento termín je již obsazen
Dobrý den, objednala jsem pobyt na srpen a už teď se moc těšíme
s manželem.
Koukala jsem, že je nástup možný až od 16h – z jakého důvodu nelze
dříve? Většinou se nástup pohybuje kolem 14h a to je docela adekvátní,
když si člověk chce ještě užít odpoledne. Děkuji.
Dobrý den,důvod je jednoduchý musí se připravit pokoj
S pozdravem
dobrý den máte ještě volno dvoulužkový pokoj polopenze v období 19.7–22.7.dík
Dobrý den,ano tento termín je ještě volný
Dobrý den, 6.7. jsem si přes Slevomat u Vás zarezervoval online termín
od 16.-18.7.a je to i zaplaceno, ale dodnes mi nepřišel žádný voucher ani
potvrzení rezervace na email. Mohu s tímto termínem tedy počítat?
Děkuji.
Dobrý den, vouchery jsem Vám poslal ještě jednou. Podívejte se taky do složky Spam a Hromadné, kam se občas e-mail zatoulá. Najdete ho také ve svém účtu v sekci Mé nákupy. Pěkný den
Dobrý den. Mohou k Vám pejsci?? Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, Petro, bohužel, pobyt s domácími mazlíčky není možný. Pěkný den
Dobrý den, mohu se zeptáte, co platí z nabídky jídla? Zda snídaně a
večeře nebo jen snídaně. A zda je možné ubytování se psem.
Děkuji za odpověd.
Dobrý den, Šárko, máte k dispozici jak snídaně tak večeře. Pobyt s domácími mazlíčky není možný. Pěkný den
Dobrý den, co vlastně platí? Nejdřív máte v ceně balíčku i večeře a pak strava jen snídaně. Děkuji
Dobrý večer, odpovídáte vůbec na dotazy?
Dobrý den, Radko, děkujeme za upozornění. Během svátků a víkendu měli kolegové volno a tak jsem nechal sjednat nápravu až nyní. V nabídce je již vše opraveno. Máte k dispozici jak snídaně tak večeře. Pěkný den
Dobrý den, můžou k Vám psi?
Dobrý den, Pavlo, bohužel, pobyt s domácími mazlíčky není možný. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máte volný termín 10 – 12.8? Děkuji.
Dobrý den,pro kolik osob?