Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt nedaleko Wrocławi s polopenzí a neomezeným vstupem do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte alespoň 7 dní předem v anglickém nebo polském jazyce na e‑mailu recepcja@orientpalace.pl nebo tel. +48 71 333 55 66.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce (v anglickém či polském), pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz
- Dítě do 3,9 let má pobyt s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma.
- Dítě od 4 do 11,9 let má pobyt za 60 PLN / noc včetně polopenze.
- Dítě od 12 let nebo další dospělá osoba má pobyt za 90 PLN / noc včetně polopenze.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (informujte předem hotel)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
měla jsem zájem o pobyt v termínu 25.9.-30.9 a myslela si, že si koupím
2× voucher na 3 dny. V termínu 25.-27.9. mi to však při on-line rezervaci
najelo přímo na platbu, která se však nezdařila (zatím nevím proč, budu
zkoušet až zítra, abych mohla volat do banky). Chtěla jsem si tedy zkusit
koupit alespoň termín 28.-30.9. , tato možnost vůbec nešla objednat,
další 3 denní pobyt byl až 29.9. –1.10, třebaže 28.9. bylo také
volno.
Chci se zeptat, zda by to nějak nešlo zakoupit ( 2 vouchery, které by
navazovaly, tedy termín 25.-30.9). Myslíte si, že tento dotaz (poměrně
dlouhý a složitý) mohu poslat na recepci v češtině?
Pokud by to nešlo, chtěla bych rezervaci na 1 voucher na termín 26. –
28. 9.
Děkuji za odpověď .
Ludmila Národová
Witam,
może Pani kupić dwa vouchery, jeśli jest Pani zainteresowana długim
pobytem.. W terminie od 25 do 30.09. mamy wolne miejsca. Jeśli kupi Pani
voucher , proszę wysłać do nas maila z numerem Pani vouchera, wtedy zrobimy
rezerwacje..
Pozdrawiam
Małgorzata Grzybalska
Dobrý den, máte volno ve dnech 28.9–30.9. 2018 pro 6 osob ?
Dobrý den, Jitko, volné termíny pro vícero osob můžete ověřit přímo u hotelu na e-mailu recepcja@orientpalace.pl nebo tel. +48 71 333 55 66. Komunikace probíhá v cizím jazyce (v anglickém či polském), pokud s tím máte potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu a požadavek na podpora@slevomat.cz . Pěkný zbytek dne.
Dzień dobry ,,
tak mamy wolne pokoje w terminie 28/30,09.
Zapraszamy.
Pozdrawiam
Małgorzata Grzybalska
Dobrý den měla bych zájem o pobyt ve vašem hotelu 17.8 .- 19.8. Prosím jestli máte volno A jestli můžu si zakoupit pobyt pro 1 osobu děkuji
Witam, przykro mi ale nie mam wolnych pokoi w tym terminie. pozdrawiam Ewelina Iwańczak
Dobrý den máte volný termín od 10.8–12.8 ?
Witam, tak, mamy wolny pokój.
Pozdrawiam,
Marcin Słodkowski
Dobrý den,
jsme d dospělé osoby a 14 lety syn, je mozné si objednat přistýlku,
zaplatit voucher a syna doplatit po příjezdu. Nikdo mi nebere telefon.
Děkuji. Gebauerová
Witam,
tak jest możliwa dostawka w pokoju.Należność można uregulować w hotelu na
miejscu. Proszę podać termin rezerwacji?
Pozdrawiam.
Małgorzata Grzybalska
prosim dokdy plati vase nabídka ?
Dzień dobry,
a kiedy chcieliby Państwo przyjechać?
Pozdrawiam,
Katarzyna Prawłocka, recepcja@orientpalace.pl
Dzień dobry! Czy są dostępne pokoje rodzinne – dla 2 osób dorosłych i 2 nastolatków (11+14)?
Dzień dobry,
Tak, dysponujemy pokojami dla 4 osób. Jaki termin Państwa interesuje?
Pozdrawiam
Sebastian Zaczek
Dear Sir/Madam, I would like to ask you if there are two double-bed rooms
available from 20th to 22th July.
Thank you very much.
tak, oczywiście :)
Dobrý den, můžeme do hotelu přijet i ve večerních hodinách? Cca kolem
21hod?
Děkuji. Sabelová
Dobry wieczór,
Oczywiście.Nasza recepcja pracuje przez całą dobę.
Pozdrawiam,
Marcin Słodkowski
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dzień dobry,
chciałbym zapytać, czy ta oferta jest ważna tylko do 31. października, lub czy też można wybrać termin po tej dacie? Pozdrawiam, Marek Soltes
Dzień dobry, Marek, oferta może być używana tylko do 31.10.2018.
Miły dzień