Vyberte ten nejlepší burger a vyhrajte kredity v hodnotě 5 000 Kč. Více

Elektronika do domácnosti: tyčový mixér, smoothie maker a regulovatelná konvice

Varianta: Podívejte se na další 2 varianty
Tyčový mixér HB – 102SA
45 zákazníků
do konce

V ceně varianty:

Tyčový mixér HB – 102SA

  • nerezová ocelová tyč
  • 2 rychlosti
  • Jmenovité napětí: 230 V 
  • Jmenovitý výkon: 200 W
  • Frekvence: 50/60 Hz
  • AC motor, měděný
  • Hmotnost: 600 g 

Doručení:

Osobní odběr na provozovně
Zdarma (4 prac. dny)

Geis
79 Kč (4 prac. dny)

Místo osobního odběru:

Olpran spol. s.r.o.

Průmyslová 1128, Hořice

Dnes otevřeno 9:00–18:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky

Doručuje obchod:


www.olpran.cz
servis@olpran.cz
+420 585 111 573

Dostupné varianty:

Proč je smoothie maker smutný? Protože neumí skákat o tyči tak dobře jako mixér.

Ideální spolubydlící vám ráno uvaří kávu a připraví vaše oblíbené smoothie. Nemáte takového? Tihle tři pomocníci do kuchyně vám sice nic nenaservírují až do postele, ale dokážou se snadno postarat o to, abyste si rychle a pohodlně připravili na co máte chuť.

Pořiďte si rychlovarnou konvici, u které si můžete snadno regulovat teplotu vody, smoothie maker, který vám připraví lahodný nápoj z oblíbeného ovoce i zeleniny, nebo tyčový mixér.

Adresa pro případné vrácení zboží:

Olpran, Libušina 526/101, 772 11 Olomouc

Obchodní podmínky prodejce

Kalkulace ceny

Hodnocení podniku Olpran spol. s.r.o.

Hodnocení podniku Olpran spol. s.r.o.

4,1/5 (103 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Josef

vše v pořádku

není co dodat

Dnes
Zuzana

Rychlé doručení, bohužel jeden ze dvou z mlýnku, byl zaslán k reklamaci a chválím za bleskovou výměnu

přepravní společnost, kterou tento obchod využívá, pan z PPL byl dost neochotný a nepříjemný a chaoticky.

17. 6. 2018
Radek

Rychlost dodání, cena

17. 6. 2018
Hana

Rozlepený víko mlýnku

17. 6. 2018
Daniel

Rychlost dodání

15. 6. 2018
Dagmar

Zaslání bylo rychlé a v pořádku. Zatím jsem rozbalila pouze jeden ze dvou poslaných mlýnků (druhý mám na dárek) a funguje dobře a ke spokojenosti.

14. 6. 2018
Dagmar

způsob dopravy a předání zboží, preferovala bych dodání do uloženky

14. 6. 2018
Miluše

Kvalitní výrobek.

0

13. 6. 2018
Michaela

Objednala jsem si 2 ks tohoto mlýnku, které jsem okamžitě zaplatila přes BÚ, při dodání zboží, po mě chtěl kurýr znovu zaplatit. Když jsem mu řekla, že jsem již platila přes BÚ, tak mi bylo sděleno, že teda zboží vrátí dodavateli.
Měli jsme to jako dárek, tudiž sem to nutně potřebovala a částku tedy zaplatila s tím, že to po obchodu Olpran budu vyžadovat zpět. Do dnešního dne se mnou stále nikdo nekomunikuje ohledně mého dvojího zaplacení. Proto veliká nespokojenost a obchod bych rozhodně nikomu nedoporučila !!!

Vyjádření partnera
Olpran spol. s.r.o. Před 6 dny

Dobrý den,

zákazníky jsme kontaktovali, abychom objasnili situaci, dali vše do pořádku a omluvili se,
Pokud se nám podařilo se zákazníkem spojit, vyžádali jsme si číslo účtu, abychom mohli platbu obratem vrátit.
Pokud se nám spojit nepodařilo, tak nemáme podklad pro vrácení platby, proto prosíme zákazníky, aby nás kontaktovali na emailu servis@olpran.cz.
Děkujeme a ještě jednou se za nedorozumění omlouváme.

13. 6. 2018
Janča

Už nikdy víc zboží jsem měla zaplacené přes slevomat a ještě přes dobírku. Slibyli vrácení peněz a porad se k tomu nemají. Nedoporučuji

Vyjádření partnera
Olpran spol. s.r.o. Před 8 dny

Dobrý den,

za vzniklou situaci se zákazníkům, kterých se tato nepříjemnost týkala, ještě jednou omlouváme.
Vše postupně vyřizujeme a platby samozřejmě vracíme. Hezký den,

12. 6. 2018
Jiří

Dobrá cena.

O ničem nevím.

11. 6. 2018
Věra

Jsem spokojená, rychlé doručení.

7. 6. 2018
Eva

vše v pořádku

7. 6. 2018
Dagmar

Líbil se mi design.

Koupila jsem dva kusy. Bohužel jeden se rozlepil. Nevrátím, spravím si ho.

4. 6. 2018
Ivana
4. 6. 2018
Zdenka
3. 6. 2018
Ivana

Zboží kvalitní. Líbí se mi.

1. 6. 2018
Pavla

Rychlost dodání

Mlýnek jsem rozbalila a zjistila, že je rozbitý.

1. 6. 2018
Lucie

Možná tak cena a rychlost doručení.

Jsem z tohoto obchodu v rozpacích. První věc, která mě dost vyděsila – zboží jsem zaplatila přes Slevomat, jako vždy. Balíček mi ale přišel s dobírkou. Po telefonu jsem se dozvěděla, že jednalo o chybu pracovníka a peníze mi budou vráceny. Ok, může se stát, jsme jenom lidi. Další problém – jeden z mlýnků nešel pořádně zavřít, kryt se nezacvakl, protáčel se a nerezový plášť se od vnitřního plastu odlepoval. Poslala jsem jej na výměnu, obratem mi poslali jiný. Hned jsem ho vybalila, abych se ujistila, že už funguje správně. To sice ano, zavíral se, jak měl, ale když jsem mlýnek pootočila, objevila jsem velkou dlouhou stopu zaschlého lepidla, která se táhla po obvodu. Na nerezovém plášti mlýnku se to krásně vyjímalo. Dalších 70 korun za poštovné se mi opravdu dávat nechtělo, mlýnek by mě pak vyšel skoro na tři stovky. Tak jsem se hodinu bavila tím, že jsem opatrně z nerezového mlýnku seškrabávala nehtem lepidlo (ještě, že mám gelové nehty). Mlýnek je tedy už v pořádku. Původně jsem chtěla koupit mlýnky i přátelům, ale po těchto zkušenostech váhám.

31. 5. 2018
Alena

Bude to jako dárek – ale vypadá velice dobře

29. 5. 2018