Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru kontaktujte penzion na telefonu 792 317 428 a dohodněte si konkrétní termín pobytu. Při rezervaci nahlaste kód zakoupeného voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat v kolik je nástup při dvoudenním pobytu(1 noc) a
v kolik hodin musíme apartmán následující den opustit?
Slevomat.cz
Dobrý den, Adélo, jak je u nabídky uvedeno Check in je od 14:00 a Check
out je do 10:00 hodin. Pěkný den
Pavel Mikoláš
Dobrý den, měli byste ještě volný termín na 2 noci? od 7.6.-9.6. ?
Nebo by musel být nástupní den 6.6. ?
Děkuji
Mikoláš
pension Jakub Harrachov
Hezký den a děkuji za Váš dotaz.
termín 7.6. – 9.6. je již blokovaný jiným pobytem.
Pokud budete mít zájem, zavolejte zítra na můj telefon: 792317428 a
pokusíme se spolu najít nějaký jiný termín.
Janáček
Dobry den je možnost využít i o vykendu, a jestli je poplatek za
psa. Děkuji
pension Jakub Harrachov
Hezký den,
víkendy jsou již obsazené do poloviny září. Pokud budete chtít dohodnout
nějaký termín, zavolejte mi prosím na telefon 792317428. Děkuji, M. Kopal,
pension Jakub Harrachov.
Štěpánka Škutilová
Dobrý den měla bych zájem o termín 12.6_14.6 který máte volný, ale
potřebovala bych vystavit fakturu pro mého zaměstnavatele abych pobyt u vás
mohla čerpat z odborového příspěvku v hodnotě 4000bylo by možné mi
vystavit fakturu? Děkuji za odpověď Škutilová
pension Jakub Harrachov
Hezký den paní Škutilová,
s vystavením faktury nemám problém, potřebuji pouze fakturační údaje.
Zašlete mi je prosím na e-mail: penzion-jakub@seznam.cz
a fakturu Vám vystavím. Následně spolu dohodneme zbytek. Do e-mailu mi
prosím napište i Váš telefon, abychom mohli operativně jednat.
Děkuji a těším se na Váš pobyt.
Jirková Jana
Dobrý den chtěla bych se zeptat zdali máte nějaký poplatek za psa
předem děkuji za odpověď
pension Jakub Harrachov
Hezký den, apartmán není bohužel na zvířata vhodný.
Jan Lopaczuk
Dobrý den,
je možnost zakoupit i večeří
Děkuji za odpověd
pension Jakub Harrachov
Hezký den,
máme formu klubového gastra, to znamená, že pokud se dohodneme, můžeme
Vám večeři udělat za drobný příspěvek do klubové kasičky. Jinak
v okolí je velké množství restaurací, proto je možné využít i tuto
možnost. K dispozici máme i terasu s grilem, proto, když se dohodne více,
jak 6 hostů, můžeme se složit a společně udělat večeři
formou grilu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat v kolik je nástup při dvoudenním pobytu(1 noc) a v kolik hodin musíme apartmán následující den opustit?
Dobrý den, Adélo, jak je u nabídky uvedeno Check in je od 14:00 a Check out je do 10:00 hodin. Pěkný den