Otevřené vouchery: termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelski.cz nebo na telefonu +420 566 653 011 a uveďte kód voucheru. Dostupnost pokojů ve vámi vybraném termínu si ověřte nejlépe před zakoupením voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den máte volný termín na 2 noci pro 2 osoby 5–7.10?popřípadě nějaký víkend v listopadu?
Dobrý den,
termín 5. – 7. 10. 2018 máme již zcela vyprodán. V listopadu jsou možné následující termíny: 16. – 18. 11., 23. – 25. 11. a 30. 11. – 2. 12. 2018.
Pro rezervaci termínu nás neváhejte kontaktova.
S pozdravem
Soňa Machová, recepce hotelu SKI