Dovolená ve dvou v luxusním 4* hotelu přímo u Slunečních jezer na Slovensku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, pláž u jezera je písčitá, či oblázková? Moc děkuji a přeji hezký den Marcela Rezková
Dobrý deň Vám prajem pani Rezková.
Pláže na Slnečných jazerách sú kamenisté.
Naša súkromná hotelová pláž je situovaná na trávniku, ale vstup do vody
je tvorený s kamienkov.
V prípade akýchkoľvek iných otázok alebo nejasností nás neváhajte
kontaktovať,radi Vám pomôžeme.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Hotel Dolphin****
Recepcia
Dobrý den, objednal jsem si u Vás voucher. Koukám na příplatky a chci se zeptat mám pobyt za 6290 Kč na 3 dny . A budu ještě doplácet 31 Eur za noc ?
Dobrý deň Vážený hosť,
Ďakujeme Vám za rezerváciu ubytovania v hoteli Dolphin****.
Daný doplatok 31,00€ je pre Vás relevantný iba v prípade, že máte
záujem o ubytovanie v jednom z našich apartmánov.
S pozdravom
Hotel Dolphin****
Recepcia
Vyborne,tak mam zajem koupit poukaz na dve noci a jednalo by se o termin od 7.8–9.8 ,ale nevim,jak mam poukaz koupit,protoze mi to neulazuje online volne mista,ale vy jste psali,ze mate volny pokoj.Mam tery poukaz koupit bwz terminu a ten mi zarezervujete vy ?Dekuji za odpoved
Dobrý den, Renato, v tuto chvíli určitě doporučím koupit voucher bez termínu s tím, že si rezervaci uděláte přímo přes hotel (+421 220 204 040, +421 903 700 001). Abyste voucher hned obržela, je nutné ho zaplatit kartou online, případně s využitím služby Twisto. Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Dobrý den, zaujala nás Vaše nabídka. Máte volno v termínu od 13.8. na cca 3–4 noci? Jsme větší rodina 2 dosp. a 3 děti (9, 8 a 2 roky), takže bychom preferovali nabídku na apartmán min. s 1 ložnicí, ideálně se 2. Zatím děkuji. Klidně volejte na +420733696902
Dobrý deň,
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o ubytovanie v hoteli Dolphin****.
V danom termíne Vám môžeme ponúknuť ubytovanie v dvojlôžkovom
apartmáne s možnosťou dvoch prístelok.
Veríme, že Vám táto bude ponuka vyhovovať.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať, radi Vám
pomôžeme.
S pozdravom
Hotel Dolphin****
Recepcia
Dobry den,mate prosim volny pokoj dvojluzkovy v tydnu v rozmezi od 5.8–9.8 na dve noci?dekuji
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Váš prejavený záujem u ubytovanie v hoteli
Dolphin****.
V danom termíne máme voľné ubytovacie kapacity.
S pozdravom
Hotel Dolphin****
Recepcia
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli je na pokoji balkon? A volný termín od 13–16.8 pro 2 osoby s polopenzí. Děkují Časková
Dobrý de§ p.Časková,
ďakujeme za prejavený záujem o využitie služieb Hotela Dolphin****.
Vo Vami zvolenom termíne disponujeme voľnými ubytovacími kapacitami.
Každá naša izba má balkón.
S pozdravom,
recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý večer, ještě bych se chtěla dodatečně zeptat jaká je aktuálně kvalita vody? Děkuji
Dobrý deň p.Coufalová,
kvalita vody na Slnečných jazerách je vyhovujúca.
S pozdravom,
recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když jedeme s 15.měsíčním dítětem zda se něco doplácí a také jaké jsou další poplatky? Děkuji
Dobrý deň p.Coufalová,
ďakujeme za prejavený záujem o využitie služieb Hotela Dolphin****.
Dieťa do 3 rokov je zdarma.
S pozdravom,
recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, jestli bude v tomhle termínu volno
od 24.8.-26.8.
Děkuji Vám za odpověď
Prajem dobrý deň, Vo Vami uvedených termínoch máme ešte voľné
ubytovacie kapacity. Pokiaľ máte záujem o pobyt v hoteli Dolphin****,
neváhajte nás kontaktovať emailom alebo inou formou rezervácie. V každom
prípade Vám veľmi radi pomôžeme.
S pozdravom a prianím pekného dňa, Hotel Dolphin**** Recepcia
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný termín od
5.8.-12.8. Jednalo by se o pokoj pro dvě osoby a jedno dítě (necelé dva
roky, s cestovní postýlkou), nejlépe s výhledem na jezera.V případě
volného termínu bychom zakoupili dva vouchery (jeden na 5nocí a jeden na
2noci), s žádostí zůstat v témže pokoji po celou dobu.
Děkuji
Dobrý deň Vám prajem pani Kaznicová.
V termíne od 05.08. do 12.08.2018 máme ešte voľné ubytovacie kapacity.
V prípade záujmu o rezerváciu si neváhajte spraviť rezerváciu online
alebo zaslať si email priamo ku nám na recepciu Hotela Dolphin****.
V prípade akýchkoľvek iných otázok nás neváhajte kontaktovať, radi Vám
pomôžeme.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Hotel Dolphin****
Recepcia
Dobrý den, měla bych s přítelem zájem o rezervaci v termínu 7–9.8.2018 zaměstnavatel nám nabízí možnost čerpání osobního limitu v rámci benefitů (6000 kč) prostřednictvím Cafeteria, můžete mi poradit, zda je možnost úhrady tohoto pobytu přes zaměstnavatele, popřípadě jak to funguje?
Dobrý deň p.Husárová,
ďakujeme za prejavený záujem o využitie služieb Hotela Dolphin****.
Vo Vami zvolenom termíne disponujeme voľnými ubytovacími kapacitami.
Bohužiaľ možnosť platby prostredníctvom Cafeteria neposkytujeme.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom,
recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den, máte volno v srpnu na 6 dní pro 2 osoby?
Děkuji. Pavlína.
Dobrý den, Pavlíno, v srpnu máme spoustu volných termínů. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt pro dvě osoby v termínu 24.-27.7.2018 (2 nebo 3 noci s polopenzí). Bylo by to možné? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kristino, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Dobrý den,chci se zeptat na pobyt 2osoby –2noci s polopenzi ,jestli mate volny termin 3.-5.8 a pokoj s vyhledem na jezera.děkuji Simona.
Dobrý deň,
v danom termíne 03.05.-05.08.2018 máme voľné ubytovacie kapacity.
S pozdravom a prianím pekného dňa, Recepcia Hotel Dolphin****.
Dobrý den.
Měli bychom zájem o pobyt na 3 nebo 4 noci v termínu 1.-5.8.
Podle online rezervací máte v tomto termínu volno, kromě 2.8. Chápu to
tedy správně, že pobyt je možný buď do 1.8. nebo až od 3.8.?
Dobrý deň Vám prajem pani Lenka.
V termíne od 01.08. do 05.08. 2018 máme ešte voľné ubytovacie kapacity,
takže si rezerváciu môžete vytvoriť zaslaním emailu priamo na recepciu
Hotela Dolphin**** na adresu info@hoteldelfin.sk.
Budeme sa Vám snažiť vyhovieť a pomôcť s rezerváciou.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Recepcia
Hotel Dolphin****
Dobrý den.
Měli bychom zájem o pobyt na 3 nebo 4 noci. Chtěla bych se zeptat na
termín 1. – 5. 8.? Podle online rezervací je v tomto týdnu 2.8. plno,
znamená to tedy, že pobyt lze uskutečnit pouze do 2., nebo až od 3. 8.?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko, přesně jak píšete, pokud se vámi vybraná možnost v kalendáři nenabízí, je již termín obsazen. Momentálně je v hotelu volno od 3.8. Hezký den :-)
Dobrý den,
Zajímala by mne cena pro 2 dospělí a tři děti na 5 nocí. Věk dětí:2
roky, 4 roky a 10 let včetně stravy.
Děkuji za odpověď
Dobrý deň,
deti do 14 rokov platia príplatky za prístelku, ktorá zahŕňa aj raňajky :
20€/noc/osoba, ak by ste mali záujem aj o večeru hradí sa príplatok
10€/noc/osoba. Celková suma by vychádzala na 300€ za cely pobyt. Dieťa do
3 rokov zdarma.
S pozdravom, recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den,
možná je to samozřejmost, ale přece jenom se pro jistotu zeptám. Chtěli
bychom u vás strávit 4 noci, takže plánuji zakoupit 2 vouchery ve
variantě na 2 noci a ty „zřetězit“, tak aby termíny na sebe navazovaly.
Doufám, že v takovém případě lze zajistit, abychom zůstali na témže
pokoji a nemuseli se uprostřed pobytu na 4 hodiny z hotelu vystěhovat a pak
zase nastěhovat. Je to tak?
Anebo kdybychom využili voucher ve variantě na 3 noci, tak kolik by potom
stál doplatek na jednu noc navíc? Stačila by varianta bez večeře. Budeme
mít s sebou jedno osmileté dítě a jedno miminko.
Děkuji
Dobrý deň, samozrejme, je to možné. Mohli by ste nám dať vedieť
o aký termín máte záujem, aby sme overili našu dostupnosť.
Náš hotel ponúka na stránke slevomat 2-lôžkové EXCLUSIVE izby kde sa
zmestí len jedna prístelka, pre detskú postieľku by už nebol dostatočný
priestor. Na základe toho by som Vám ponúkla náš apartmán za
príplatok – ak bude vo vami požadovanom termíne k dispozícii. Doplatok
za jednu noc v našej štandartnej izbe exclusive je 120€ +9,50€ raňajky,
pre dieťa do 13,99r. sú za 5€.
V prípade akýchkoľvek daľších otázok nás neváhajte kontaktovať, radi
Vám pomôžeme. S pozdravom a prianím pekného dňa, Recepcia Hotel
Dolphin****
Jeden pokoj pro dva 29.7–4.7.byl volný?
Dobrý večer Pani Beranová,
máme ubytovacie kapacity na tento termín, prípade akýchkoľvek daľších
otázok nás neváhajte kontaktovať, radi Vám pomôžeme, s pozdravom Hotel
Dolphin****.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, pokud by jsme jeli 3 dospělí a jedno
dítě 9 měsíců, musíme zakoupit 2 vouchery pro 2 osoby? Jednalo by se
o pobyt na 2 noci v srpnu.
Děkuji za odpověď
Dobrý deň Pani Molnarová,
áno potrebovali by ste dva vouchery . V prípade akýchkoľvek daľších
otázok nás neváhajte kontaktovať, radi Vám pomôžeme. S pozdravom a
prianím pekného dňa, Recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den, upresňuji dotaz na volný pokoj. Jednalo by se o pobyt na 4 dny (3 noci). Děkuji. LB
Dobrý večer p. Bloudicková, na tento termín od 15.07. do 18.07. 2018 budeme mať ubytovacie kapacity. Prajam pekný zvyšok večera. S pozdravom, recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den, byl by v termínu od 15.7. volný pokoj pro 2 dospělé osoby + dítě do 11 let? Děkuji. Lenka
Dobrý deň p. Bloudicková, vo Vami zvolenom termíne disponuje voľnými ubytovacími kapacitami. Mohli by ste nám prosím Vás povedať o aku dľžku pobytu máte záujem? Ďakujeme a prajame pekný zvyšok večera. S pozdravom, recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den, je možnost ubytovani od 22–24.7. pro 2.dospělé a 2.děti?Děkuji za odpověd a hezký den.
Dobrý deň p. Černochová,
vo Vami zvolenom termíne disponuje voľnými ubytovacími kapacitami.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
S pozdravom, recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den.máte ještě volný termín od 4.8.2018?2 dopělí a jedno dítě 11 let.Děkuji
Dobrý deň p. Indrová,
vo Vami zvolenom termíne máme voľné ubytovacie kapacity.
S pozdravom,
recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den,máte volný dvoulůžkový pokoj od 16.7–18.7 2018.
Děkuji Hrčková
Dobrý deň pani Hrčková,
na Váš požadovaný termín máme ešte voľné ubytovacie kapacity.
S pozdravom recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den
reaguji na Vaši předchozí odpověď, nám se však termím
19.7.-.22.7.2018 nenabízí k rezervaci přes slevomat. Děkuji
Dobrý deň Vám prajem pani Sopuchová.
Ak sa Vám nepodarí rezervovať pobyt priamo cez Slevomat, môžete napísať
aj ku nám na recepciu a na mail info@hoteldelfin.sk
zaslať priamo číslo voucheru.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Recepcia
Hotel Dolphin****
Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat, zdali už opravdu nemáte volný termín od
19.7 – 22.7.2018. Vidíme v rezervaci možnost od 19.7.-21.7.2018, že
volno máte. Nechtěli bychom se kvůli jednomu dni stěhovat. Moc Děkuji
Dobrý deň.
V termíne od 19.7. do 22.7.2018 máme ešte voľné ubytovacie kapacity,
takže budeme radi ak si rezervujete pobyt v Hoteli Dolphin****.
V prípade akýchkoľvek iných otázok nás neváhajte kontaktovať, radi Vám
pomôžeme.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Recepcia
Hotel Dolphin****
Dobrý den, je možné si objednat 3 lůžkový pokoj na 6 dní (5 nocí) v termínu od 11.8.2018? Děkuji
Dobrý deň, ďakujeme za Váš záujem o ubytovanie v Hoteli Dolphin****.
v požadovanom termíne 11.08.-16.08.2018 ešte máme voľné izby,
3 lôžkové izby máme len apartmány. Presnejšie manželská postel
s rozkladacím gaučom pre dve osoby, čo slúži ako plnohodnotná posteľ
.
S pozdravom a prianím pekného zvyšku dňa, recepcia, Hotel Dolphin****.
Dobrý den,je možný termín od 23.7. na 4 dny a možnou kalkulaci 2+ 2 děti (13+6 let) Děkuji Gábina
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš záujem o ubytovanie v Hoteli Dolphin****.
v požadovanom termíne 23.-27.7.2018 ešte máme voľné izby, ale už iba
dvojlôžkové s možnosťou využitia iba 1 prístelky. Takže by sme Vám
odporučili rezerváciu dvoch samostatných izieb, prípadne ak by Vám to
vyhovovalo, výber iného termínu.
Kalkuláciu by sme Vám následne preposlali emailom, takže v prípade
záujmu, Vás poprosím kontaktovať nás na adrese info@hoteldelfin.sk .
S pozdravom a prianím pekného zvyšku dňa,
recepcia, Hotel Dolphin****
Dobrý den,
je možné uplatit letní pobyt pro 2× 2 osoby na tři noci v termínu
30.6. – 3.7.?
Dobrý deň,
vo Vašom vybranom termíne máme ešte dve posledné voľné izby. Avšak od
2.7. – 3.7. bude v hoteli uzavretá spoločnosť a preto sú tam
nasledovné obmedzenia: nebude k dispozícii hotelová pláž, nebude otvorená
vyhliadková reštaurácia a večere budú formou podávaného menu. Naďalej
však môžete využívať hotelový bazén, fitness a služby aquaparku.
S pozdravom recepcia Hotel Dolphin****.
Dobrý den, byl by prosím volný pokoj v období 13.-18.8. pro
2 dospělé, 2 děti (5+8 let) a dětskou postýlku?
Děkuji
Dobrý deň,
na Váš vybraný termín máme ešte voľné ubytovacie kapacity.
S pozdravom a prianím pekného dňa recepcia Hotel Dolphin****
Dobrý den, platí příplatek za apartmán exkluziv i na dvoulůžkový pokoj exkluziv? Děkuji Dana Šimerlová
Dobrý deň Vám prajem pani Šimerlová.
Doplatok sa vzťahuje len na Apartmán Exclusive. Za Double Exclusive sa nijaký
doplatok nedopláca.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Recepcia
Hotel Dolphin****
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jest-li máte volný termín od 14.7. do 21.7.?
Děkuji za odpověď.
Hanzalová
Dobrý deň,
na tento termín máme ešte ubytovacie kapacity .
S pozdravom Hotel Dolphin****.
Dobrý večer měla bych zájem o jarní pobyt 4 dny pro 2 osoby + 3 děti do 14 let v termínu od 23.6. – 26.6. 2018. Dotazuje se jak by to bylo s ubytováním . Děkuji za odpověď. Lenka
Dobrý deň, bohužiaľ na koľko v termíne od 23–26.06. nemáme voľný
náš prezidentský apartmán, čo by bola jedniná možnosť kde by sa zmestila
5 členna rodina , Vám ponúkame možnosť zobrať si dve samostatné
dvoj-lôžkové izby double exlusive.
S pozdravom Hotel Dolphin****.
dobrý den.je možné ubytování na jednu noc,tento víkend,ze soboty na neděli?děkuji za odpověd.ilčíková
Dobrý den, Vladislavo, v rámi této nabídky ubytování na jednu noc není k dispozici. Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li je možné se s Vámi domluvit na bezlepkové dietě v rámci balíčku s polopenzí, je to možné _?
Dobrý deň Vám prajem.
Bezlepková strava nebude žiadnym problémom. Treba ju iba dopredu nahlásiť a
my Vám zabezpečíme bezlepkové potraviny.
V prípade iných otázok nás neváhajte kontaktovať,radi Vám
pomôžeme.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Recepcia,
Hotel Dolphin****
Dobrý den, měl bych zájem o pobyt pro dvě osoby,ale až někdy říjen,listopad.Je to možné?Mára
Dobrý deň prajem,
ďakujeme Vám za prejavený záujem.
Určite budeme mať na jesenné obdobie opäť spustenú ponuku prispôsobenú
danému obdobiu, takže bude k dispozícii, ale až približne koncom leta.
Ak máte záujem o konkrétny termín, predbežne Vám ho môžeme
zaistiť.
S pozdravom a prianím krásneho dňa,
recepcia, Hotel Dolphin****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Jak bych mohla přidat recenzi na Váš hotel. Děkuji.
Dobrý den, Kateřino, ve svém účtu na Slevomatu si klikněte po přihlášení v pravém horním rohu na tři tečky vedle kolečka. Poté klikněte na Mé nákupy – Uplatněné vouchery a u každé nabídky najdete tlačítko Hodnotit :) Doufám, že Vám to takto pomůže. pPkný den