Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK na e‑mailu info@grandtravel.cz nebo zavolejte na tel. 517 371 868 či 603 516 425
Uveďte počet osob, jejich jména a data narození, tel. kontakt (mobilní) a kódy voucherů.
Na základě údajů vám bude zaslána smlouva, kterou je nutné vyplněnou a potvrzenou zaslat e‑mailem zpět.
Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
Důležité: Časy letů určuje letecká společnost a mohou se měnit. Stejně tak určuje pravidla pro přepravovaná zavazadla.
Upozornění: V průběhu prodeje může dojít ke změnám cen letenek dané letecké společnosti. Proto je nutné dodržet stanovený počet dní/hodin k uplatnění voucheru, jinak se cena zájezdu může změnit a CK má právo požadovat daný rozdíl po zákazníkovi.
Upozornění k vízům: Je nutné dodat pas do CK k vyřízení víz a zvlášť fotografii pasového formátu. Pas musí být platný 6 měsíců po návratu – veškeré náležitosti budou upřesněny.
Změna programu v důsledku nečekaných nebo nepředvídatelných okolností ve městě a během výletů je vyhrazena.
Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídíVOPCK Grand travel.
Dobrý den, jak to u vás funguje s těmi pasy a fotkou? Musíme za vámi jet z Prahy nebo je možné vám to předat někde blíže? Děkuji
Dobrý den, pasy můžete zaslat poštou jako ceninu. Přeji příjemný den. Majerová, Grand Travel, s.r.o.