Jaro, léto nebo podzim pod Čertovou horou pro 2 – se snídaní či polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, prosím jak dlouho bude tato nabídka na slevomatu ? :)
Dobrý den, s největší pravděpodobností do konce srpna.
Dobrý den,
můžu koupit jeden voucher na 3 dny a jeden na 4, aby to vyšlo na týden
s polopenzí? Jsme dva dospělý a dva psy :)
Děkuji
Dobrý den,
ano spojování voucherů je možné.
Dobrý den,
je prosím volný termín 05 – 07/072018?
Děkuji
Dobrý den,
bohužel tento termín je už dávno vyprodaný.
Dobrý den, chtěla bych si u vás rezervovat pobyt na 4 dny s polopenzí za 3490,– kč. Chci sebou vzít vnuka ,kterému je 6 let, budu platit celkovou cenu nebo za vnuka bude sleva? Popř. zda je možno zamluvit termín tzv. „normálně“ – ne jako balíček? Děkuji, Neumanová
Dobrý den,
dítě do 10 let je samozřejmě zvýhodněno. Doplácí se na recepci při
příjezdu. Nerozumím termínu " normálně" zamluvit pobyt. Prosím
kontaktujte mě na tel.: 777 926 856. Ráda Vám tuto otázku zodpovím.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zdali je možná rezervace pobytu Jaro/podzim
s polopenzí v termínu 19.6. – 21.6.2018 a platbu provést kartou VISA na
recepci při příjezdu a před ubytováním cena 1990,– Kč
Nemám aktivovanou službu platba kartou přes internet.
Děkuji za odpověď Petr Chládek
Dobrý den, Petře, volné termíny naleznete přímo v nabídce, když kliknete na kolonku Koupit na termín. Poté si můžete vybrat variantu Bez termínu, platbu provést například bankovním převodem a postupovat podle instrukcí na voucheru. Platbu je potřeba provést přes Slevomat, platba na recepci v rámci této akce není možná. Pěkný den
Dobrý den, rád bych si zakoupil pobyt z Benefit plus nicméně nemám tolik kreditů. Chtěl bych se zeptat jak doplatit rozdíl a zdali to vůbec jde. děkuji
Dobrý den, Jaroslave,
mám pro vás dobrou zprávu, samozřejmě to lze :-) Stačí si vaše benefity
u nás připsat na kredity zde: www.slevomat.cz/cafeteria. Ty poté
uplatníte na objednávku a rozdíl doplatíte.
Kdyby bylo cokoliv nejasného, určitě se neváhejte ozvat :-) Míša
Dobry den kdyz udelam online rezervaci je potreba dopredu nahlasit ze budem mit sebou pejska?
Dobrý den, nutné to není. Pejska stačí nahlásit při příjezdu na hotel.
Dobrý den. Bylo by možné (třeba i za úplatu) v době pobytu nabíjení elektromobilu? Stačí zásuvka na 230 V nebo ještě líp 400 V. Díky za info. S pozdravem LITT
Zvláštní dotaz :-). Je to možné. Na hotelu je k dispozici zásuvka 230V.
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda jde voucher zaplatit benefitovou kartou od zaměstnavatele předem děkuji Rolečková
Dobrý den, Pavlíno, neuvádíte konkrétní typ benefitní karty, takže se zkuste podívat v tomto odkaze jestli najdete právě to co hledáte https://www.slevomat.cz/blog/pomoc-s-nakupem/prispevek/263-zpusoby-platby . Pěkný den
Dobrý den,
je možné koupit voucher se snídaní, a pak si večer vybrat z běžného
jídelního lístku večeři?
Dobrý den, možné to je. Ale do konce června nabízíme stravování pouze pro ubytované, tzn. snídaně a večeře (výběr ze dvou hlavních jídel + polévka nebo salát, či dezert. Restaurace jako taková bude otevřena o prázdninách.
Dobrý večer,
koupila jsem si u Vás pobyt v termínu 5.7.-8.7.2018 pro 2 osoby.
Rezervovala jsem si pobyt on-line, obdržím ještě Voucher nebo nějaké
potvrzení o rezervaci a zaplacení?
Děkuji, Halina Pietrová
Dobrý den, dnes jsme prostřednictvím online rezervace obdrželi číslo Vašeho voucheru, tzn, doklad o zaplacení. Rezervace je tímto potvrzena.
Dobrý den, chtely bychon dorazit z prahy vlakem, mužete mi prosim popsat cestu.Děkuji
Dobrý den, z vlakového nádraží jezdí do centra Harrachova autobusová linka, proto se doporučuji podívat na idos.cz nebo obdobný vyhledávač. Mohu doporučit i služby taxi, vzhledem k tomu, že vlakové nádraží je od hotelu Anna vzdáleno cca 6 km nebo najít přímo spoj na autobusové nádraží, cca 200m.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte prosím volný termín od 5.8.2018 do 7.8.2018 pro dva na dvě noci? Děkuji s přáním hezkého dne Moravcová
Dobrý den,
ano tento termín je dostupný.