Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

S dětmi na vláčky plné dobrot: neomezená konzumace v mašinkové kavárně

4,6 / 5 Golden Pacific Café Praha - Jinonice  (mapa) 822 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Storno podmínky
Benefity
Eva J.

Dobrý den,
chci se zeptat, jak funguje Váš objednávkový systém? kdykoliv se podívám, že bych zakoupila voucher, máte na dost dlouho dopředu obsazeno. Přesto, když jdu okolo, zatím ani jednou jsem neviděla, že by jste měli plně obsazeno. Několikrát mi to nedalo a po dotazu, zda máte volno, mi bylo řečeno, že ano.
Máte tedy omezený počet stolů pro vouchery? Je pro mě těžké udělat si rezervaci například 2 měsíce dopředu na pátek, jak mi bylo telefonicky sděleno.
Děkuji Eva

Helena palanova

Dobrý den.4.6 jsem posílala platbu za 3dospělé osoby a 1 dítě v hodnotě 716kč na účet 238400856/030­0.Jeste jsem nedostala ani ,,jízdenku,,ani potvrzení že jste platbu dostali.děje se něco? Děkuji Palanova

Slevomat.cz

Dobrý den, Heleno, nevidím objednávku stále jako uhrazenou. Napište nám, prosím, na vip.podpora@slevomat.cz, kde nám připište veškeré informace, které jste v platbě zadávala nebo nejlépe potvrzení o odeslané platbě a podíváme se na to :) Krásný den

Lada

Kvalita jde rapidně dolu… Mužů se zeptat, co se děje? Zároveň mi přijde, ze už k vám nechodí nikdo jiný než ti,co zakoupí voucher.. Škoda, dobrý začátek, dobrý nápad, ale to všechno je minulost… Snad ten nápad zůstává, ale i tak dokážete hostům velmi znepříjemnit tento zážitek – dlouhé čekací doby na jídlo, kysela obsluha, limitovaný čas, méně kvalitní suroviny a malý večer. Opravdu by mě upřímně zajímalo, kde se stala chyba a jestli na tom hodláte v budoucnu něco změnit? Děkuji za odpověď.

Golden Pacific Café

Dobrý den, odkud máte prosím informaci, že jde kvalita rapidně dolů? Ze sledovaných relevantních recenzí na Slevomatu, Googlu, Seznamu a Restu se nám, dle zákazníků, naopak daří kvalitu držet na velmi vysoké úrovni. Můžeme vás ubezpečit, že návštěvnost setvale roste a máme proto prostor i pro inovace, což bude nový typ jízdenky v nejvližší době. Děkujeme za hodnocení. Vzhledem k tomu, že hodnotíte určitý trend v naší restauraci, tak předpokládáme, že k nám chodíte často. Děkujeme vám za to a věříme, že nám i v budoucnu zachováte přízeň. Vážíme si stálých zákazníků!

Jiri Hlavac

Dobry den , jen by me zajímala cena nakolik byto cenove vyslo pro dva dospeli a dve deti . diky

Slevomat.cz

Dobrý den Jiří, pro děti do 120 cm je cena 119 Kč, takže 2 × 119 Kč a pro dospělého je to 199 Kč, čili 2 × 199 Kč. Pěkný den

Alena Junkova

do věnování potřebuju napsat krásné narozeniny miláčku Ti ze srdce přeje tvoje Alča. nejde to tam zadat můžete to udělata poslat?

Slevomat.cz

Dobrý den, Aleno, u objednávky nevidím, že byste zadávala dárkové balení a zaslání na adresu. Napište nám, prosím, na vip.podpora@slevomat.cz a pomůžeme Vám. Pěkný den

Alena

Jde to jako dárkový poukaz? Přítel dělal na dráze a slaví 50 tiny

Slevomat.cz

Hezký den, Aleno. Od nás obdržíte kód voucheru, který si můžete nechat zaslat v dárkovém provedení (nakliknete to v rámci objednávky), vytisknout si ho zdarma v dárkové podobě sama (až Vám dorazí voucher na e-mail) nebo dojít na naši pobočku na Karlíně a nechat si ho zdarma vytisknout od nás. Dostanete tak i krásnou obálku. :) Záleží na Vás. Janča

Hanka

Trochu mě zaráží ta výška dětí.Dceři je teprve 8 let ale je vysoká po otci a má 135 cm a jí jako vrabec.Podle vaší výšky v cm to měla tak ve 3,5 letech by měla mít dospěláckou vstupenku kterou v žádném případě ani neprojí.Přijde mi trochu neštaté určovat děti podle výšky když ted jsou děti čím dál větší.Omezení by mělo být jako všude na roky a ne na výšku pak jsou vysoké děti opět diskriminované.

Golden Pacific Café

Dobrý den,
takto máme dětské jízdenky odlišeny od počátku naší existence … 5 let … prozatím změnu neplánujeme. GPC

Dana

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, píšete, že orientační doba návštěvy je 120 minut a snězte co můžete. … V této restauraci jsme již na voucher byli před časem, rezervaci jsem dělala hodně dopředu a to na 3 hodiny času, protože syn mašinky miluje a mezi jídly jsme předpokládali pauzy – než mašinka dojede k dalším, na focení a pod. Mašinky jezdily opravdu velmi zřídka, ale říkali jsme si stále času dost. Po dvou hodinách přišla obsluha, že naše návštěva je u konce a ostatní si již musíme hradit, ale ideálně odejít, protože mají přijít další rezervace. Znovu upozorňuji, že jsem měla rezervováno a potvrzeno na 3 hod. hodně dopředu. Takže se ptám, je to jen na 120 minut? a kolikrát presně a s čím přijede mašinka. Protože nabídka zní neomezená konzumace – takže jestli to dobře chápu, tak si mohu rezervovat a využít delší čas, jak 120 minut, i když zde píšete, že je to přibližně. Tak rovnou napiště, že je to čas na 2 hodiny a mašinka přijede za tu dobu cca 2× s jídlem. Děkuji za brzké odpovědi. Jestli se přístup změnil, tak moc ráda navštívím restauraci znovu s celou rodinou.

Martina

Dobrý den, když je syn 122 cm vysoký, mám mu vzít voucher pro dospěláka? Děkuji za odpověď. Martina

Golden Pacific Café

Dobrý den,
výška dítěte je orientační … GPC

Lenka

Proc nabizite tolik voucheru, kdyz je absolutne nemozne najit volny termin? Na Restu jsem projela den po dni do konce cervence a plno!!!

Golden Pacific Café

Dobrý den,
asi došlo k chybě … volná místa máme … GPC

Kateřina

Dobry den,
přijímáte ticket edenred card ?
děkuji
 Katka

Golden Pacific Café

Dobrý den,
ano . GPC

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru