Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Hurá na Slovensko: Dovolená s rodinou v krásné přírodě Valčianské doliny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na tel. čísle +421 903 705 866 v čase od 9:00 do 18:00
hod. nebo emailem: penzionperun@penzionperun.sk - Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- 1 nebo 2 děti do 9,9 let (dle zvolené varianty pobytu) bez nároku na lůžko zdarma nebo 5 € / přistýlka / noc
- Doplatek za dítě od 10 let na přistýlce 5 € / noc
- Doplatek za dětskou postýlku 5 € / noc
- Možnost připlatit snídaně i večeřě, které jsou podávány v Restauraci Humno (cca 30m):
- Nutné nahlásit den předem na tel. +421 903 489 020 nebo +421 948 277 226
- snídaně (formou výběru ze snídaňového menu): 3,15 € / dítě do 9,9 let / den
- dvouchodová večeře (polévka + hlavní jídlo): 4,90 € / dítě / den
- Domácí mazlíčci: po domluvě s recepcí
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
Jsou pokoje vybaveny alespon varnou konvici?? Lednici?
Nikde nevidim uvedeno.
Dekuji
Dobrý deň,
v apartmánoch a štúdiách sú chladničky a aj rýchlo varné kanvice.
Dobrý den,
byl by prosím volný termín pro 2 despělé a 1 dítě do 10 let na 2 noci
nejlépe někdy od 15.9. do konce měsíce?
Dobrý deň.
Pri kupovaní voucheru, zvoľte možnosť zakúpit online na termín a tam Vám
zobrazí kalendár s dostupnosťou, Na tie termíny na ktoré Vás pustí sú
dostupné, tam kde nepustí tam sme obsadený. Náš rezervačný systém je
totiž napojený priamo na portál Zľavomat. Pekný deň prajem
Dobrý den, rád bych si zakoupil pobyt v termínu 17.7 – 19.7. Byli bychom 1 dospělí a 2 děti (10 a 6 let). Je k dispozici 2 pokojový apartmán. Děkuji za info Kubík
Dobrý deň. Je potrebné si zakúpiť voucher za 1 790 CZK a cez online rezerváciu na termín sa zarezervovať priamo na Vami žiadané obdobie. V tomto termíne je sú voľné už len dvojlôžkové izby s prístelkou. Pekný deň
Dobrý den, máte volný termín od 07.07.2018 do 12.07.2018 pro
2 dospělé a 2 děti?
Děkuji Nováková
Dobrý deň,
v penzióne Perun je voľný apartmán od 8. do 12.7.2018
pozdravujeme
Dobrý den,
máme u Vás rezervovaný pobyt 2 dospělí + 2 děti od neděle 8.7. do
čtvrtka 12.7., rád bych pobyt prodloužil o 1 den do pátku 13.7. – bylo
by to možné?
Děkuji.
Dobrý deň. Áno bolo by to možné, len tam by už boli pultové ceny 22€/osoba/noc. Ak by ste s tým súhlasili tak Vám to vieme predĺžiť. Kontaktujte prosím potom buď t. č. 0903 705 866/0918 182 100.
Dobrý den, máme u vás koupený termín v období 5.7. až 7.7. – 2 dospělý a 2 děti. Je možné dokoupit ještě ubytování do neděle 8.7.? Pokud ano, kolik by byla cena? Děkuji
Dobrý deň. Jedinou možnosťou ako si predĺžiť do nedele je to, že na túto jednu noc budete presťahovaní do druhej izby, pretože Vami pridelená izba nie je voľná až do nedele. Cena je 22€/osoba/noc, u detí platí podmienka do 10 rokov bez nároku na lôžko a služby zdarma. Ak by ste s týmito podmienkami súhlasili, prosím kontaktuje telefónne číslo 0918 182 100 alebo 0903 705 866. Pekný deň
Dobrý den. Máme zájem o pobyt v období od 5.7.do 7.7. 2 dospělí a
dítě 4 roky. S polopenzí. Máme voucher od Invie. Lze ho využít? Máte
volno?
Děkuji za info
Dobrý deň.
Bohužiaľ v tomto termíne sme plne obsadení. Chcel by som Vás ešte
poprosiť o upresnenie voucheru, ktorý máte. Akou formou ste ho získali
prípadne poslať náhľad na snowland@snowland.sk.
Ďakujem
Dobrý den,
včera jsem zakoupila 2 vouchery na pobyt, tedy 4 noclehy pro 2 dospělé a
2 děti do 10 let. Máte, prosím, volný termín 23.7. –
27. 7. 2018?
Příp. jaký jiný termín mi od 23.7. do 24.8. 2018 můžete nabídnout?
Děkuji, Milada Š.
Dobrý deň.
Pre bližšie informácie ohľadom dostupnosti termínov, kontaktujte prosím
Vás telefónne číslo 0903 705 866. Ak Vás nepustí dané obdobie pre
zakúpenie na termín, tak v tom období určite nie je voľná dostupnosť,
pretože je to naviazané na náš rezervačný systém. Veríme, že sa nájde
spoločné riešenie, preto je potrebné kontaktovať vyššie uvedené číslo.
Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na Vás.
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt ve vašem hotelu, máme 3 děti (7,4 a 2 roky) je to vůbec možné? Kdyby jsme chtěli třeba týdenní pobyt je možné zakoupit 3 vouchery? Děkuji za odpověď
Dobrý deň,
samozrejme, pokiaľ Vás pustí on-line rezervácia pre 4 osoby. Za 5.osobu
budete doplácať na recepcii 5€/noc.
Pekný deň prajeme
Dobrý den, máme zájem op obyt od 4–8.5 a máme 1 dítě ve věku 3 roky a druhé miminko 10m. Máme volit voucher na 1 nebo na 2 děti tedy? Miminko spí s námi v posteli.
Dobrý deň,
je potrebný voucher pre 4 osoby-apartmán s manželskou posteľou, nakoľko
2-lôžková izba je pre max 3 osoby a nie je tam manželská posteľ, len
2 lôžka pri sebe…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dotazuji se na termín 10.9. – 14.9.2018 – 2 osoby zda je volno v tomto termínu a zda je možný také nějaký slevový balíček s polopenzí nebo alespoň se snídaní.
Děkuji za info
Dobrý deň.
Treba si nájsť daný termín v online rezerváii a ak Vás tam pustí, znamená to, že máme voľné a dostupné kapacity. Ak nie, tak to znemená plnú obsadenosť, pretože náš systém je prepojený so Zľavomatom. Raňajky alebo polpenzia sa rieši mimo ubytovacieho zariadenia a je za zvýhodnený príplatok. Raňajky 4,50€/osoba a dvoj-chodová večera 7€. Pekný deň