4 varianty sushi setů s polévkou: 24 až 91 kusů, chobotnice, krevety i losos
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, 30.4. jsem si objednala 44 ks sushi a použila jsem na ně 50 kreditů, 7.5. Vám peníze dorazily, ale 11.5. se mi platba vrátila zpátky, zajímalo by mě proč? Děkuji za odpověď
Krásný den, Kate. Důvodem byla stornovaná objednávka pro nezaplacení. Peníze k nám bohužel doputovaly den poté, co se objednávka stornovala, a tak Vám peníze dorazily zpět na účet. Pokud máte o nabídku stále zájem, můžete ji ještě jednou objednat. Pokud budete v budoucnu vědět, že částku zaplatíte později, stačí nám dát vědět a my Vám datum splatnosti rádi prodloužíme. :) Zdraví Janča
Dobrý den je možné si sushi objednat a odnést sebou nebo se musí konzumovat v restauraci? Děkuji
Dobrý den, Karle, ano, za příplatek si sety odnesete i s sebou. Při odběru s sebou 3× krabička á 10 Kč. Pěkný den
Dobrý den.
27.4.18 jsem si objednala a zaplatila 499 Kč za sushi set, ale do dnešního
dne nemám v emailu nic.
Děkuji
Dobrý den, Štěpánko, poslal jsem Vám vouchery ještě jednou. Zkuste se podívat taky do složky Spam nebo Hromadné. Najdete je také ve svém účtu v sekci Mé nákupy. Pěkný den
Dobrý den, budete mít otevřeno v úterý 8.5?
Dobrý den, Veroniko, v restauraci mají otevřeno i 8.5.2018. Pěkný den, Tibor
Dobry den,
Kdyz si rozkliknu variantu 91kusu,nabidne se mi uplne jine složení pokrmu,
než když je vlozeno do nakupniho kosiku.Jak je to tedy?
Mullerova
Dobrý den, Miroslavo, v nákupním košíku se jedná pouze o pojmenování, že se v nabídce nachází 4 možnosti výběru počtu sushi. Při objednávce 91 kusů dostanete to sushi, které je rozepsané pod nabídkou. Pěkný den, Tibor
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud si budu chtít vzít sushi s sebou, také se musím domluvit o den dříve jako u rezervace? Děkuji.
Dobrý den, Dagmar, doporučujeme provést rezervaci i v tomto případě, aby pro Vás byla objednávka včas připravena. Pěkný den