Praha z nové perspektivy: Půjčte si elektrickou koloběžku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, když si koupím jeden voucher, platí to jen pro jednoho? Mužou nasednou dva za tu stejnou cenu na jednu koloběžku? Děkuji Daniel
Dobrý den, v ceně voucheru může jet jedna osoba. V případě, že chcete jet dva na jedné koloběžce, doplácí se na místě dle provozovatele 10 Euro za druhou osobu, jelikož se rychleji vybíjí baterie a dochází k většímu opotřebení. Pěkný den
Dobrý den,
přestože personál je ochotný a milý, dostalo se nám informací, že se
nějakou dobu nebude jezdit na koloběžkách vyobrazených v nabídce, na
které jsme se ptali. Ráda bych se jen zeptala, jestli se z tohoto důvodu
bude nějak prodlužovat doba k využití voucheru, platného do 31.5.2018,
když by ho nyní bylo možné využít jen na „horších“ strojích a
může se stát, že zakoupený voucher nestihneme využít?
Předem děkuji za odpověď
Zuzka
Dobrý den, Zuzko, informaci jsme prověřovali přímo s partnerem a ten nás ujistil, že se jezdí stále na uváděných e-koloběžkách. Prodloužení voucheru možné bohužel není. Pěkný den
Dobrý den,
informace, kterou vám poskytli, se rozhodně nezakládá na pravdě, protože
nám bylo sděleno, že mají všechny uvedené v nabídce mimo provoz a jezdit
je možné pouze na nějakých menších, horších a pomalejších (tuto
informaci jsme dohledali dle typu e-scooteru podle parametrů od výrobce,
doslova to takto neřekli).
Pokud vás partner takto oklamává a zákazníkům tvrdí něco jiného, je
s podivem, že jeho nabídka je stále aktuální. Pouze to vrhá špatnou
pověst na Slevomat.
Vzhledem k tomu, že mají několik nefunkčních koloběžek, je také
nemožné domluvit „normální“ vhodný termín, který se dá skloubit
s dalšími povinnostmi a aktivitami.
Děkuji za podrobnější prověření situace a za novou-pravdivější
zprávu.
Zuzka
Dobrý den, Zuzko, pokud máte konverzaci v písemné podobě, prosím, jestli nám ji můžete zaslat na vip.podpora@slevomat.cz, případně tam směřovat veškerou další konverzaci pro možnost vyhledání způsobu řešení. Jedná se o první stížnost a bez něčeho, čím by bylo možné argumentovat je prokazování velmi obtížné, jelikož obchodník si stojí za svým, že se opravdu jezdí na strojích uvedených v nabídce. Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, Zuzko, celou situaci jsme osobně prověřili všemi dostupnými prostředky jako běžní zákazníci. Od osobní návštěvy, přes e-mail až po telefonický hovor. Máte pravdu v tom, že jeden typ e-koloběžek je skutečně v opravě kvůli vadné komponentě. V nabídce však nikde neuvádíme konkrétní typ, na kterém se jezdí a všechny ostatní druhy má obchodník v provozu. Komunikace s personálem je opravdu velmi příjemná a snaží se zákazníkům vše osvětlit a vybrat nejvhodnější variantu. V obrázcích u nabídky jsou vyfoceny další druhy koloběžek na kterých se může jezdit. V případě, že se rozhodnete nabídku nevyužít popřípadě se nedohodnete na vhodném termínu jízdy, můžete požádat o refundaci voucheru v kreditech na e-mailové adrese vip.podpora@slevomat.cz. Pěkný den
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli tu hodinu na pojedeme sami když budeme 2 nebo s námi pojede nějaký průvodce.
Dobrý den, je to bez průvodce.
Hezký den. V nabídce stojí jízda Prahou na elektrické koloběžce, ale když nabídku rozkliknu, jedná se o e-scooter. Předpokládám tedy jízdu na scooteru a můj dotaz se týká věku – může s námi na tomto e-scooteru i 14letý syn?
Dobrý dem Šárko, zjišťoval jsem informace u kolegů a jedná se o to jedno a to samé :) U nabídky je uvedeno, že se jízda doporučuje u dětí od 12 let. Pěkný den, Tibor
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Proč Slevomat neudělá mystery shopping a nezavolá tam jako zákazník a hned bude Slevomat vědět jak to je s nabídkou?
Ono je jednodušší žádat po zákaznících, aby něco dokazovali, místo proaktivní a prozákaznické řešení najít, vymyslet a hlavně samostatně udělat
Co vy na to SLEVOMATE
Dobrý den, Václave, pokud zákazník zjistí nějakou chybu v nabídce a komunikuje o tom s obchodníkem, potřebujeme maximální množství informací ohledně dané komunikace, tak jako je to běžné v případě reklamace jakékoliv jiné služby či věci, tak aby nedošlo k mystifikaci obchodníka nebo zákazníka. Poté samozřejmě situaci řešíme v kooperaci se zákazníkem i obchodníkem. Danou věc jsme prověřili jako běžný zákazník několika způsoby a nabídka normálně funguje. V nabídce je zobrazeno několik typů e-koloběžek a vždy je nějaká k dispozici. Jeden typ e-koloběžky je momentálně v opravě, ale nikde v nabídce není uvedeno, že by se jezdilo pouze na tomto typu. Co se týká Vaši připomínky prozákaznického přístupu, se zákaznicí jsme se kontaktovali a věc řešíme e-mailem, protože diskuze slouží k dotazům a ne hledání řešení v případě vzniku komplikace. Pěkný den