Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
zaujal nás váš penzion :) Nebyl by volný pokoj pro mě, přítele a
ročního synka od 8.-10. června 2018?
Děkuji, Bandíková
Pension Holiday
Dobrý den paní Bandíková,
bohužel otevíráme letní sezonu až dne 1.7.2018.
Jiří Čipera
Penzion Holiday
Jana Fialková
Dobrý den
Koukala jsem na vás ve slevomatu.A chci se zeptat zda by jste meli volný
pokoj pro 2 dospělé a 1 dítě v termínu 21.7. –28.7. nebo
23.7. –28.7. A jaká by byla cena za ubytování s polopenzí a bez
polopenze.Děkuji a přeji krásný den.
Fialková
Pension Holiday
Dobrý den paní fialková,
volno máme zatím v obou termínech, nabízíme pouze pobyty se snídaní za
ceny uvedené na slevomatu. Večeře lze dostat v blízkých restauracích nebo
si u nás v bufetu zakoupite večer občerstvení a omezený sortiment jídel
dle denní nabídky. Pokud máte zájem , sdělte vybraný termín, já Vám jej
ještě před nákupem voucheru zablokuji a poté co dodáte voucher Vám jej
potvrdím definitivně. V případě dotazů volejte 603296878.
Jiří Čipera
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zaujal nás váš penzion :) Nebyl by volný pokoj pro mě, přítele a ročního synka od 8.-10. června 2018?
Děkuji, Bandíková
Dobrý den paní Bandíková,
bohužel otevíráme letní sezonu až dne 1.7.2018.
Jiří Čipera
Penzion Holiday