Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Ověřený zákazník
prosinec 2018
2,0/5
nevhodný prostor k rodinnému focení (malý pokoj v panelákovém bytě), neprofesionální přístup (nedočkala jsem se vyretušování zásadních detailů, které jsem požadovala), časově neflexibilní
příjemný fotograf, fotky jsou docela hezké. myslím, že za tu cenu to bylo v pořádku
žádné avizované občerstvení nebylo nabídnuto(ale člověk tam nejde kvůli kafi, tak to neva)
docela dlouhá čekací doba na fotky
samotné focení trvalo dle mého mobilu ± 20 minut, ne 30, ale fotek bylo vyfocených dost i tak, na jiné už nápady nebyly
- Milý a vstřícný fotograf
– Ptal se jakou máme představu, co bychom chtěli atd.
– Příjemná atmosféra při focení
- „ateliér“ = malá místnost v bytě paneláku, bez kabinky na převlečení (kéž by byl alespoň paravan), velké horko v místnosti (hodil by se větrák),
– objednávání termínu možné pouze přes mail
– dlouhé čekání na fotky (ale s tím jsme počítali, takže to není stížnost, spíš jen zmiňuji jako nepříjemnost, jelikož se na fotky těšíme – jako každý.
– nedostali jsme žádné občerstvení (které ovšem voucher nabízel)
Bohužel kvůli výše zmíněným důvodům bychom nabídku nezopakovali, jelikož věřím že milých a vstřícných fotografů je v Praze mnoho a zároveň mají kvalitní zázemí, což zde bohužel chybělo.
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Dobrý večer paní N.
Děkuji za recenzi před zasláním finálních fotografiíí ...... :-) také děkuji i za kladné body, toho si vážím :-) .
Ano, ateliér mám u sebe doma a také je to velmi zohledněné v ceně, pokud by jste šla k fotografovi který platí vysoké nájemné za pronájem prostoru tak by cena byla také opravdu někde jinde. Pochopil bych vaše zklamání kdybych měl cenu v rámci tisíců a ve finále by jste přišla do malé místnosti, to bych se opravdu styděl, něco takového provozovat :-)
- převléct jste se mohla kdykoliv v ateliéru stím že já vždy odešel a nechal jsem vám soukromí, tak jak to dělám u každého klienta.
- trošičku nechápu zápor " objednání termínů pouze přes e-mail"
víte, ono kdyby mi klienti volali pouze na telefon tak bych ho nestíhal zvedat a byl by stále obsazený, věřte mi prosím že já mám opravdu velkou klientelu a proto vše rád domlouvám skrz e-mail jelikož tam mám vše přehledné. To samé když klienti píšou na facebooku, ono poté dohledávat každého klienta jestli psal přes facebook, e-mail či telefonoval tak to by stálo opravdu dost času dohledání daného klienta. Proto to mám takto abych ušetřil čas abych se mohl věnovat úpravě fotek.
- samozdřejmě chápu že je teď delší doba čekání na fotografie a samozdřejmě vás chápu že se na ně těšíte, jen opravdu není v mých silách sedět u PC 24 denně, jelikož mám ještě práci na plný úvazek tudíž u fotek sedím ve svém volém čase převážně v dopoledních/odpoledních a nejvíce nočních hodinách, jako třeba teď v tento čas :-) .
- Občerstvení, za to se vám moc omlouvám, tuto stížnost beru jako mou chybu že jsem vám zapoměl cokoliv nabídnout, ten den jste byla na focení jako 8 klient a snažil jsem se více soustředit na focení. Prosím příjměte mou omluvu za tuto chybu.
- mrzí mě že by jste mé služby nadéle nevyužila ale každá zkušenost se do života hodí :-) .
Brzy se dočkáte náhledů a finálních fotografií, doufám že budete spokojená :-) a možná vaši recenzi ještě přehodnotíte :-) .
Jak říkám - není to o velikosti ateliéru ale o vybavení a hlavně kvalitě fotek . :-)