Kadeřnické balíčky střihu s možností melíru pro všechny délky vlasů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
mohu se zeptat kolik ma mlada slečna zkusenosti v delce let? Na stenach ma
sice houfy certifikatu, ale odvedena práce ani chovani zkusene kadernici
bohužel neodpovida. Navíc jakoukoliv připomínku ke sve praci kadernice
neresi. Da si pouze novou „akci“.
Dobrý den, 6 let. Děkuji
Dobry den,
u slecny Veroniky jsme také byla, bohužel nemá dobrou reputaci. Když jsem
s ni chtěla problém resit, dělala mrtvého brouka, nereagovala na email. Je
mozne se objednat k jiné kadernici nez k Veronice Moravcove???
Dobrý den, není to možné. Hezký den.
tak to je škoda, vypadá to, že TA slečna ani není kadeřnice, po tom co mi na hlavě vytvořila :( :( :( :( :( :( :( :(
Dobrý den, Ewo, to nás mrzí, řešila jste tedy situaci nějak na místě v kadeřnictví? Pěkný den, Tibor
Dobrý den, Ewo, bohužel jsem musel Váš komentář skrýt, protože diskuze u nabídky slouží k dotazům ohledně nabídky a případnou spokojenost nebo nespokojenost je možné vyjádřit v hodnocení podniku. Děkuji za pochopení. Pěkný den, Tibor
Milý Tibore, skrývat varování nespokojených zákaznic je velice neprofesionální z vaší strany. Divím se, že VY Slevomat si necháte svou reputaci likvidovat spoluprácí s tímto kadeřnictvím. To máte zapotřebí? Nestačím se divit kolik je stížností na toto kadeřnictví a vy to propagujete jako super nabídku. Proč se tam neobjednáte sám a nenecháte se tam ostříhat? Slevomat jsem měla vždycky ráda, ale nyní jsem zklamaná, že neberete stížnosti a nic s tím neděláte. Děkuji, že mohu vyjádřit svůj postoj a názor. EWA – Darinka
když jsem u vás byla nedopadlo to nejlíp, stříhá stále ta mladá blond slečna?
Dobrý den,
ano stříhá.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Tibore, reakce kadeřnice na stížnost zákaznice je pouze „TICHO“. Pokud se ozvete, že se Vám něco nelíbí, kadeřnice s Vámi už nekomunikuje. Divný přístup. Toť má zkušenost se sl.Veronikou Moravcovou. Chtěla bych vědět, jak byste toto řešil Vy?
Dobrý den, v tom případě bych kontaktoval Slevomat na vip.podpora@slevomat.cz, kde informaci předáme kolegům, kteří situaci prověří :) Určitě vyzkoušejte. Nicméně děkuji za informaci. Přeji pěkný den, Tibor