Jarní příprava automobilu: ruční mytí exteriéru vozu či renovace laku
Přehled nabídky
Mytí automobilu je zapotřebí provádět pravidelně, a to v průměru 1–2 krát týdně. V takovém případě auto lépe a déle zachovává svůj vzhled. Hlavní je, že z čistého povrchu rychleji stéká a osychá dešťová voda, což snižuje pravděpodobnost vzniku koroze.
V dnešní době, kdy každý den je plný prací a starostí, nezbývá čas na kvalitní umyti vozu, a proto jste nucení se zastavit v nejbližším mycím boxe. Mnoho automyček, je ale obrovským problémem pro auta. Používají agresivní alkalické prostředky a mechanické třou lak vašeho automobilu, čímž na něj působí jako brusný papír.
Buďte majitelem vozu, který se řádně stará o svého plechového miláčka a dopřejte mu kvalitní „lázeňské služby“ v ruční automyčce v Detailing garáž Hardcore Gloss.
Pro mytí aut používají speciální Ph neutrální šampón bez obsahu kyselin, které mohou poškodit barvu laku. Poradí si i se všemi skvrnami, prachem, zbytky asfaltu a dokonce i se starým voskem! Škrábance na karoserii nejsou pouze estetickou vadou, ale zároveň urychlují korozi. Na závěr povrch automobilu ošetří sealanty a vosky pro delší zachovaní čistého vzhledu vozidla a poradí, jak se dále o vůz starat. |
Jedná se o velmi důležitý proces, protože exteriér vozu je jeho vizitkou, podle které lze soudit majitele vozu. Navíc je to nejzranitelnější část vozidla. Na lak negativně působí nejen změny teploty, ale i UV záření, agresivní chemické prostředky používané na silnicích a v mycích linkách. Neposledním faktor nebezpečným pro lak vozidla jsme i my, kteří nejsme ochotni v zimě čekat až se zahřeje auto a tvrdým kartáčem (škrabkou) čistíme sníh a led, čímž silně škrabeme lakovaný povrch. Po všech těchto činnostech ve většině případů je potřeba renovace auto laku nebo jak je to často označováno abrazivní leštění (vícekrokové kleštění laku, které zachovává tloušťku laku a odstraní cca 80–90% škrábanců). |