Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Sushi set s 39 kousky: s krevetami, lososem, úhořem i avokádem
Hodnocení podniku Sushi Miomi Olomouc
Při příchodu bylo vše v pořádku až do chvíle, než nám donesli sushi. Místo unagi nigiri (úhoř) jsme dostali krabí tyčinky. Místo alaska roll (losos, avokádo, kaviár) jsme dostali (losos, okurka, kaviár) a italian roll (losos, okurka, sýr, sezam) jsme dostali bez sýra a sushi salát jsme nedostali vůbec. Zeptali jsme se servírky, jestli by nám mohla říct zda je ten set kompletní a řekla ano. Načež jsme ji řekli, že jsme měli dostat úhoře a ne krabí tyčinku, byla zmatená, nevěděla, tak se omluvila, že asi došly zásoby a zeptala se nás jestli nám to vadí. Po naší odpovědi, že to vadí, protože jsme si set objednali, kvůli úhoři se ještě jednou omluvila a to bylo vše. Při oznámení, že některé rolky nejsou kompletní nám bylo řečeno, že jsme ji ukázali jinou slevovou nabídku. Avšak po zpětném překontrolování na Slevomat, jsme měli pravdu. Wasabi bylo pobledlé, mdlé chuti, nebylo pálivé a působilo jako staré nebo něčím nastavované. Kdybychom se neozvali, tak nám to ani nikdo neřekne a bez omluvy nás „ošidí“ protože cena krabích tyčinek a uzeného úhoře je úplně někde jinde. Také ostatní dražší ingredience byly buď nahrazeny levnějšími avokádo X okurka, nebo vynechány úplně sýr, sushi salát. A přitom, když jsem se objednávala, tak si na mě servírka brala číslo mobilního telefonu a mohla tedy zavolat s omluvou, že nemají všechny ingredience a přeobjednat nás nebo nás na to upozornit hned při příchodu a snažit se to vykompenzovat. V Miomi Olomouc jsme byli podruhé a asi naposled protože poprvé nám místo dražší varianty sushi setu dali levnější, ale protože jsme jej měli zabalený s sebou a všimli jsme si toho až doma, a nemuseli by nám věřit, tak jsme to neřešili. Chodíme také do Miomi Ostrava, kde zatím bylo vždy vše v pořádku, ale Olomouc je neuspokojující a v kontrastu se zmíněnu Ostravou i neprofesionální. Obsluha byla v pořádku avšak chybu vidím v provozu. Nejsem člověk, který si stěžuje, ale ráda dostanu věci, které si objednám a za které si zaplatím.
Vynikající velmi ochotná obsluha, příjemné klidné prostředí, luxusní gurmánský zážitek. Doporučuji!!!!
Když jdete na „Slevomat“, jste klient druhé kategorie.
restaurace na mne zacina pusobit dojmem azijskeho bistra
objednat si neco na telefon, ktery nikdo nezveda a nezavola zpet, nebo si objednat jidlo na urcity čas je v teto „restauraci“ nemozne, personal pusobi suverenně az neprijemne
Byli jsme tam mnohokrát, ale kvalita a přístup jdou dolů, bohužel
Nebylo k dispozici bílé víno
Výborné sushi jako ostatně vždy, jsem pravidelným zákazníkem a těším se zase na příště :)
Naprostá spokojenost jako vždy 😍
Vše bylo v pořádku, sushi bylo moc dobré a personál velmi ochotný.